Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Is er iemand in Vlaanderen met een officieel TVV verkooppunt in zijn of haar nabijheid, zie commerciële link verwijderd

die zo vriendelijk wil zijn daar even persoonlijk langs te gaan om de module om te wisselen en de witte aan mij op te sturen? Volgens de TVV helpdesk is dat de snelste manier.

Het gaat om een officieel TVV abonnement (zonder betalingsachterstand) waarvan de bezitter inmiddels is geëmigreerd.

De module direct zelf naar TVV opsturen vanaf mijn Nederlandse adres in afwachting van een witte lijk me een minder goed plan.

Graag een privébericht als iemand hierbij behulpzaam wil zijn.

aangepast door Johan45
commerciële link verwijderd
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.

Geplaatst:

Snelste manier is om er vandaag eentje te bestellen via de CDS/TV-VL Webshop - Wordt de dag nadien al bij u thuis bezorgd - Jammer om te moeten melden dat DE tv-vl Dealers niet happig zijn om nadien opgescheept te zitten met formulieren aanmaken, module terugsturen etc..... in de "hoop" ooit een witte module teruggestuurd te krijgen - Dit alles uit "ervaring".  

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Geplaatst:

Die snelste manier is meteen de duurste: koop weer een module.

Dat is niet echt de bedoeling. Los van het feit dat ik vind dat TVV de overeenkomst niet nakomt blijf ik natuurlijk zuinig.

Zo'n dealer moet denk ik niet zeuren, dat is nu eenmaal ondernemersrisico.

Iets anders is dat ik dan niet zomaar iemand kan vragen om langs te gaan en de ruil even te regelen. Het moet wel iemand zijn die zich niet met een kluitje in het riet laat sturen.

Maar misschien is het eenvoudiger TVV gewoon de deur uit te doen.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.

Geplaatst:

Nou, ik heb een ander antwoord gekregen op een vraag via mail.

Mogelijkheden die ik opgesomd kreeg waren:

- Of via een service punt;

- of eerst de oude opsturen (aangetekend) en de nieuwe retour (geen idee, mogelijk via koerier)

Ik moet alleen nog steeds met hen afstemmen, is er nog niet van gekomen om op deze aanbieding in te gaan.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Ik dacht dat ze eerst de witte opsturen met een retourenvelop om de zwarte in terug te sturen.

CD doet het wellicht zo, TVV niet.

Geplaatst:

Heb die van mij al een poosje opgestuurd, maar nog steeds niets terug gekregen, zal misschien later met de Sint komen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...