Ga naar inhoud


VRT volgende week op zwart?


astro iris

Aanbevolen berichten

Nee schrik niet, VRT verdwijnt niet uit het aanbod, maar de kans is groot dat volgende week dinsdag de zenders van VRT op zwart gaan, er zijn zware besparingen aangekondigd en als maandag de RVB die goedkeurt, dan is er dinsdag staking en gaan alle netten op zwart (geen vervangende uitzendingen), ook de radio zou stil vallen, dus geen non stop muziek. Je bent verwittigd, niet bellen naar CanalDigitaal, of klagen dat het weer eens van dat is. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoe bellen,,, ? wie kijkt of luistert er daar na

Meer dan je denkt, als je de kijkcijfers mag geloven. Zelfs na de elvendertigste heruitzendingen van fc de kampioenen deze zomer, stond dit soms op nummer 1 bij de kijkcijfers. Daar kan je nog normaal tv zien  :)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Slechter als RTL/SBS/NPO kan ik mij niet voorstellen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Slechter als RTL/SBS/NPO kan ik mij niet voorstellen.

Dan blijkt u over weinig voorstellingvermogen te beschikken.

De kijkcijfers van sommige programma's op onze Vlaamse Rode Televisie (VRT) vorige week waren lager dan 40000!!!

Van deze staking zal uitgezonderd de kijkers van 'Thuis' niemand, maar dan ook niemand wakker van liggen.

De nieuws en duidingsprogramma's zijn ronduit beschamend te noemen en vooral bedoeld om onze hersenstjes te kneden.

Als morgen de VRT verdwijnt zal de champagne hier knallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De VRT bestaat voornamelijk uit snobs die tv maken voor zichzelf in plaats van de bevolking.

Het merendeel van wat ze daar nog uitzenden wordt dan nog heel duur aangekocht van externe studio’s. Met alle drie hun netten samen kunnen ze niet eens de dag programmering op een zender vullen. Ze hebben daar geen 2500 mensen nodig, voor die paar uren dat ze nog zelf tv maken of mag ik zeggen propaganda voeren.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze week heb ik ongewild meegekeken naar die commercielen, en daar toont men enkel sensatie, en uitzonderlijke zaken, normale dagdagelijkse dingen komen niet aan bod, kwa tongen spreken zelfs dat alle eigen programma's moeten gaan naar de wil van aandeelhouders en reclame wereld, als die da wensen, beweren ze zelfs dat programma's naar hun wil gemanipuleerd worden. Nu dit programma K3 zoekt K3 beweren ze dat al lang de opvolgers gekend zijn, en dat ze dit enkel uitgeven om kijkcijfers en vooral geld op te rapen.

Als de vrt enkel propaganda toont, en de commercielen enkel gemanipuleerde programma's toont, vraag ik me dan af, waarom men nog een tv toestel in zijn woning moet hebben?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

beetje top offic om te zeggen, maar je kan je ganse avond vullen met content die te vinden is op youtube. In feite zijn die tv zenders en aanbieders eigenlijk totaal overbodig.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar er zijn er voldoende FTA, waaronder cnn, euronews, en zelfs al jazera etc.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...