Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Laatst goede tip gekregen via dit forum aangaande door mij gezocht connectoren.

Vandaar dat ik het nog eens probeer.

Ik heb namelijk enkele Molex Minifit Jr stekkers nodig.

Meer bepaald 10 pins ( 2 rijen van 5 ) male.

En natuurlijk de nodige pins.

Nu komt het.

Ze in het Oosten bestellen is ok, ware niet dat ik er slechts een 4 tal nodige ga hebben.

Daardoor ga ik bvb al 12 euro betalen aan de postdiensten om het pakketje aan te bieden bij de douane.

Men ziet meteen dat deze 12euro in schril contrast staat met de waarde van deze stekkers.

Vandaar dat ik het korter bij huis zoek.

Maar dan ook weer niet waar ik zoveel voor de stekker betalen moet dat ik er evengoed naar China kan achterrijden.

Iemand een goede tip?

Ik zou hier een bepaalde firma aanhalen, die ik liever niet heb, maar dat mag niet volgens de regels.

Dus, indien anderen er niet echt baat bij hebben dat het hier open op het forum gaat mag het ook via PM.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst:

Laatst goede tip gekregen via dit forum aangaande door mij gezocht connectoren.

Vandaar dat ik het nog eens probeer.

Ik heb namelijk enkele Molex Minifit Jr stekkers nodig.

Meer bepaald 10 pins ( 2 rijen van 5 ) male.

En natuurlijk de nodige pins.

Nu komt het.

Ze in het Oosten bestellen is ok, ware niet dat ik er slechts een 4 tal nodige ga hebben.

Daardoor ga ik bvb al 12 euro betalen aan de postdiensten om het pakketje aan te bieden bij de douane.

Men ziet meteen dat deze 12euro in schril contrast staat met de waarde van deze stekkers.

Vandaar dat ik het korter bij huis zoek.

Maar dan ook weer niet waar ik zoveel voor de stekker betalen moet dat ik er evengoed naar China kan achterrijden.

Iemand een goede tip?

Ik zou hier een bepaalde firma aanhalen, die ik liever niet heb, maar dat mag niet volgens de regels.

Dus, indien anderen er niet echt baat bij hebben dat het hier open op het forum gaat mag het ook via PM.

OOPS, foutje, moeten female stekkers zijn

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Geplaatst:

Kan je er een foto bij voegen? Ik ken wel wat plaatsen, maar weet niet 100% wat je bedoeld. Neem eventueel namen weg van die foto's om geen overtredingen te maken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Klopt,

Ik heb ondertussen een adres te pakken via PM.

Kan het moeilijk plaatsen, daar ik dan een tik op de vingers krijg.

Maar in ieder geval bedankt voor de inbreng.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...