Ga naar inhoud


zenderlijst


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen aan de zenderlijst voor de Hyundai HSS 830CI voor Astra & Hotbird. Weet iemand eveneens hoe ik mijn zenderlijst helemaal kan wissen zodat ik zelf de zenders kan scannen? Ook krijg ik bij het downloaden naar de reciever 2222 in de display. Dit was niet zo bij mijn vorige HSS 1000.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hem zelf niet, maar meestal zit er in het menu wel iets als terug naar fabrieksinstelllingen. Over het algemeen ben je dan ook je zenderlijst kwijt. Even de boel scannen en je bent weer redelijk up to date

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie weet dan wel hoe dat moet. En hoe zit het met die 2222 code tijdens het downloaden van een settingslijst naar mijn reciever in mijn display. Ik ben redelijk ervaren met de HSS 1000 maar met deze kom ik er even niet uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft iets te maken met de aantal satposities geloof ik.

Ik heb hier namelijk hetzelfde probleem met een nieuwe Hss 1010.

De 830 en de 1010 hebben plaats voor 40 satposities en de Hss1000 maar voor 32.

De 2222 melding in het display betekent dat er foute data naar de receiver gestuurd wordt.

Op de site van PRdeHoop staat wel een zenderlijst voor de 830, maar die is al redelijk oud.

 

Ik hoop dat je hiermee verder komt. Zoja, laat mij dat dan even weten, want ik kom op dit punt ook niet verder.

 

Groeten A-tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem met de 2222 code heb ik al gevonden. Mit UFDedit werkt het overzetten wel mits je de optie 2MB hebt aangevinkt in het configuratie menu.

Ik had het eerst met Sat editor van Kathrein geprobeert, maar dat gaat blijkbaar niet omdat er geen 2 MB optie bestaat. Volgens mij is UFDedit de enigste software om je 830 een zenderlijst te laten downloaden (enige ander alternatief?), maar jammer dat het geen freeware is. Waar kan ik dan wel de nieuwe zenderlijsten van de 830 vandaan halen?

 

Bij de laatste zenderlijsten die ik heb gekregen werken de transponders van Hotbird niet goed. (transponder 1 tot 70 of zoiets geven geen signaal uit)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het deleten van de channellist is volgens de officiële website van de fabrikant onder de rubriek Q&A mogelijk met downloader 1.0.

 

ook kunnen channelijsten en firmwareupdates hiermee in de onvanger gezet worden. Het programma geeft aan alleen *.bin format te gebruiken.

 

wie weet hoe je een satcodx channellijst om kan zetten naar het gewenste .bin formaat zodat deze gegevens geladen kunnen worden??

 

Met vr gr Satpieper

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...