bolle1970 Geplaatst: 15 september 2015 Geplaatst: 15 september 2015 ik heb sinds een tijd verschillende problemen.Allereerst allerlei radertjes die linksboven in de hoek draaien alvorens de box reageert. Ten tweede bevriest mijn beeld regelmatig en kan ik alleen weer kijken als ik de hele box opnieuw opstart. Eigenlijk wil ik de hele box eens helemaal leeg gooien en opnieuw installeren. Heeft misschien iemand een goed en duidelijk stappenplan aangezien ik hier niet zo in thuis ben. dreambox 7020HD v2 cccam 2.3.0 newnigma2-unstable-dm7020hdv2- 05-11-2013
Gast Mimisiku Geplaatst: 16 september 2015 Geplaatst: 16 september 2015 Een duidelijke uitleg vind je bij www.dream-multimedia-tv.de. Let er goed op dat er 2 modellen van de DM7020 bestaan! Je geeft aan dat je de V2 hebt dus deze selecteren. Er zijn 2 manieren: 1: via de 'service poort' i.c.m. een VCP driver en mini-USB (nodig als al het andere faalt) 2: via LAN i.c.m. de *STOP* modus (voorkeur) Misschien is flashen niet nodig, maar dien je bepaalde plugins of settings aan te passen. Ook mogelijk dat je box aan het internet zit en iemand via iptv zit mee te kijken.. Gebeurt steeds vaker vaak in combinatie met cardsharing...
-verwijderd- Geplaatst: 19 september 2015 Geplaatst: 19 september 2015 Eigenlijk wil ik de hele box eens helemaal leeg gooien en opnieuw installeren. Heeft misschien iemand een goed en duidelijk stappenplan aangezien ik hier niet zo in thuis ben. De 2 manieren die Mimisiku al heeft aangegeven. Via de webbrowser flashen is de gemakkelijkste manier. Flashing a new firmware with Browser http://www.dream-multimedia-tv.de/en/dm7020hd-flashing-browser Flashing a new firmware with DreamUp http://www.dream-multimedia-tv.de/en/dm7020hd-flashing-dreamup USB to UART Driver DreamUP V1.3.3.11 Flashing a new firmware with DreamUp Flashing a new firmware with Browser
Gerard 76 Geplaatst: 23 september 2015 Geplaatst: 23 september 2015 Disconect? Is dat een band of zo?
dvbs Geplaatst: 24 september 2015 Geplaatst: 24 september 2015 (aangepast) Disconect? Is dat een band of zo? :) ...en over d en t gaan we het hier bij Sat4all niet hebben; kunnen we dat afspreken? 24 september 2015 aangepast door dvbs Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen