Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

  • Moderator
Geplaatst:

Citaat:

Maar waar de fout ook ligt, U hebt een contract met TVV of CDS.  Zij zijn Uw aanspreek punt.  U kunt namelijk niet bepalen waar de fout zit.  De Service provider (TVV/CDS) kan dat wel.  En indien de zender de oorzaak is moet de service provider actie ondernemen naar de zender zelf.

 

Willy

 

 

De serviceprovider mag zich niet bezig houden met de inhoud van het programma, hij mag het slechts onveranderd doorgeven.

De serviceprovider kan ook niet bepalen of die ondertiteling "fout" is, hij kent namelijk de bedoelingen van de programma maker niet.

 

Je kan de postbode ook niet aanspreken op de inhoud van de brief die hij bezorgt wanneer er onvolkomenheden in de tekst staan.

De postzegel op de brief (contract) beperkt zich tot het onderhavige goed onveranderd van a naar b te transporteren.

 

Jou contract met de provider beperkt zich tot het onveranderd doorgeven van het programma van de zender.

Maakt de zendgemachtigde er een zooitje van, kan je jou contact met die zendgemachtigde opzeggen dan wel de contractant (TV zender / programma maker) aan zijn verplichtingen houden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.


Geplaatst:

Als er schade is aan een postlevering, kan je de postbode niet, maar wel de post aanspreken. Maar je moet indien er een handtekening wordt gevraagd, bij zichtbare fout die weigeren. Ooit een computer beschadigd toegekomen bij iemand, en daar was bpost "wel" verantwoordelijk voor.

Hier moet je wel je tv aanbieder gaan aanspreken.

Als je de koperparen van proximus gebruikt, voor een derde partij, moet men zich ook naar zijn isp richten, en op zijn beurt moeten ze dan proximus aanspreken.

Het is dus de taak van M7 om op te treden bij onvoldoende. En wat tussen M7 en medialaan gebeurd en meewerkende bedrijven, hoeven wij ons niks aan te trekken.

Als er diverse partijen zijn, kan dit wel lang aanslepen, omdat men gewoon de schuld aan elkaar verwijst. Of er moeten hoge koppen er zich mee bezig houden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:
De serviceprovider mag zich niet bezig houden met de inhoud van het programma, hij mag het slechts onveranderd doorgeven.

 

 

 

Dat klopt idd, maar bij de fouten uit het verleden, waren er gevallen waarbij de inhoud niet onveranderd doorgegeven werd.  TVV/CDS had nl. de sync verknoeid van de ondertiteling.  Dus het kan wel degelijk aan de service provider liggen.

 

Maar kun jij zien of bv. de VRT of CDS/TVV de sync niet goed staan heeft?

Ik niet in ieder geval.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

  • Moderator
Geplaatst:

Je mag er toch echt vanuit gaan dat die sync, niet tijdens de reclame blokken of per programma deel veranderd wordt, die heeft bij de provider een vaste waarde.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

vaste waarde = een in Franks omgerekende waarde dus :grin:

 

al JAren is dat zo op de Belg

en ook alles wat er via ziggo het land ingesmokkeld wordt is nog steeds bedroevend

en al jaren janken ze erover

en al jaren doet niemand er wat aan

 

ik kijk gewoon niet meer ondertitels uit principe :wink:

Mr. Blue Sky

Electric Light Orchestra

 

Geplaatst:

Ook mensen met een gehoorbeperking hebben recht op informatie (de rest laat ik hierbuiten) en dan zou ondertiteling bij een programma als het nieuws dan wel correct mogen worden doorgegeven, hun geld is ook correct.

Waarschijnlijk, mag dit contractueel niet, maar de tv aanbieder zou gewoon het zaakje op "zwart" moeten zetten, totdat er een oplossing is, of in de maak.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Mag afgesloten worden. Uiteindelijk is het wel goed gekomen. De laatse dagen geen probleem meer gehad. Tot de volgende keer.

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG
 

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...