Sprietje Geplaatst: 16 september 2015 Geplaatst: 16 september 2015 Sharp brengt als eerste een 8K televisie op de markt met een beelddiagonaal van 85 inch. Je moet er wel €120.000 voor neerleggen.Zie: http://www.telegraaf.nl/digitaal/24499146/__Televisie_van__120.000__.html
Psychosammie Geplaatst: 16 september 2015 Geplaatst: 16 september 2015 Maar de kijkafstand is minder geworden Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Moderator ceesv Geplaatst: 16 september 2015 Moderator Geplaatst: 16 september 2015 Ik kan bijna niet wachten op de consumenten versie. Ik ga morgen gelijk naar de winkel om alvast 4 HDMI kabels te halen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Beheerder Michel Geplaatst: 17 september 2015 Beheerder Geplaatst: 17 september 2015 Een upgrade naar of aanschaf van een 8K TV is totaal zinloos. Zelfs op 80" met een kijkafstand van 3 tot 4 meter. Wat pas echt een upgrade is, is HDR. Dat is wel een verschil van dag op nacht! Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Tonskidutch Geplaatst: 17 september 2015 Geplaatst: 17 september 2015 HDR wasdasNuweer ik heb er toch geen geld voor dus wachten we nog maar even met de nieuw aanschaf Come Back Josh Rouse
stevie-v Geplaatst: 17 september 2015 Geplaatst: 17 september 2015 (aangepast) Netflix komt over niet al te lange tijd met wat uhd films die het HDR gebeuren ondersteunen ik heb al wat HDR sample filmpjes gezien onder andere Life of Pi en Exodus op mijn uhd tv het ziet er indrukwekkend uit al staat HDR nog echt in de beginschoenen een standaard is er nog niet,mocht HDR echt belangrijk voor je zijn wacht dan nog met de aanschaf van een uhd tv met HDR ondersteuning de komende jaren gaat er op dat gebied nogal wat veranderen 17 september 2015 aangepast door stevie-v VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Beheerder Michel Geplaatst: 21 september 2015 Beheerder Geplaatst: 21 september 2015 Nu heb je alleen nog maar gekeken naar een HDR sample file, hoogstwaarschijnlijk op een TV die het niet weer kan geven. Er zijn namelijk nog nauwelijks TV's in omloop die het kunnen. Mijn eigen Sony 65" X93C TV is er qua hardware voor geschikt, maar kan het ook pas na een firmware update die pas Q4 dit jaar uitkomt. Nu kijk ik naar een voorloper (Xtended Dynamic Range) en dat is indrukwekkend, maar HDR is abnormaal gaaf. Ik heb een demo gezien op een Sony X94C TV met beta-firmware die het aankan en dan zie je plotseling kleuren en helderheid die je nog nooit op een TV gezien hebt. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Moderator ceesv Geplaatst: 21 september 2015 Moderator Geplaatst: 21 september 2015 Mijn Panasonic 7D MK2 zou HDR opnamen moeten kunnen maken, ik zal er eens wat opnamen maken met die techniek. Het ontbreekt mij echter nog steeds aan een monitor die het kan weergeven. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
stevie-v Geplaatst: 23 september 2015 Geplaatst: 23 september 2015 (aangepast) Nu heb je alleen nog maar gekeken naar een HDR sample file, hoogstwaarschijnlijk op een TV die het niet weer kan geven. Er zijn namelijk nog nauwelijks TV's in omloop die het kunnen. Mijn eigen Sony 65" X93C TV is er qua hardware voor geschikt, maar kan het ook pas na een firmware update die pas Q4 dit jaar uitkomt. Nu kijk ik naar een voorloper (Xtended Dynamic Range) en dat is indrukwekkend, maar HDR is abnormaal gaaf. Ik heb een demo gezien op een Sony X94C TV met beta-firmware die het aankan en dan zie je plotseling kleuren en helderheid die je nog nooit op een TV gezien hebt. Mvg, Michel dit heb ik bekeken op een HDR tv er zijn echt wel wat tv's in omloop met HDR ondersteuning Samsung js 8500 en ik blijf erbij is HDR heel belangrijk wacht dan op de 12 bit schermen dit is het begin vah HDR het staat nog in de kinderschoenen er is nog niet eens een standaard,lees dit maar eens De nieuwste Samsung en Sony UHDTVs kunnen maar rond 92% van het DCI-P3 kleurengamma (53% van het zichtbare kleurenspectrum) halen. En dat is ver weg van de nieuwe Rec.2020 standaard (75% van het zichtbare kleurenspectrum).dit is waar we naar toe gaan wil niet zeggen dat HDR nu al niet indrukwekkend is en eerlijk gezegd snap ik niet waarom jij er maar automatisch vanuit gaat dat ik dit getest zou hebben op een niet HDR geschikte tv 23 september 2015 aangepast door stevie-v VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
stevie-v Geplaatst: 25 september 2015 Geplaatst: 25 september 2015 Zelfs de 8bit uhd 2015 schermen van Sony en Samsung krijgen HDR support al zal dat verschil met een 10 bit scherm natuurlijk wel te zien zijn http://www.flatpanelshd.com/news.php?subaction=showfull&id=1441271852 VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
alias haha Geplaatst: 25 september 2015 Geplaatst: 25 september 2015 Hoop dat er nog een beetje naar te kijken is, vind bij sommige films met 1080P de acteurs al een beetje te lelijk worden. Dan ben k al geneigd om de mindere kwaliteit te pakken, om het gewoon niet om aan te zien is You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen