Tonskidutch Geplaatst: 26 februari 2019 Delen Geplaatst: 26 februari 2019 ja op mac kan ik hem zelf niet meer testen, maar goed dat je even de vorige versie aanreikt Jürgen... Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jürgen Geplaatst: 26 februari 2019 Delen Geplaatst: 26 februari 2019 Ook nog maar even de laatste Beta versie 7.2.1.0 (https://dreamboxedit.com/2018/03/10/dreamboxedit-7-2-1-0-macos-beta/) gedownload en getest en ook die functioneert prima. Voor de volledigheid, ik voer dit uit op mijn MackBook Pro met versie 10.14.4 Betá maar ook op de laatste officiële versie draait DreamboxEdit 7.2.0.0 uitstekend. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: 26 februari 2019 Delen Geplaatst: 26 februari 2019 Ik ga de laatste versie eens proberen. Die is per slot van rekening ook al een jaar oud. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen