gerard-almelo Geplaatst: 17 september 2015 Geplaatst: 17 september 2015 hallo ook ik heb een mutant 1100 hd mijn vraag ik heb er open pli erop staan en heb een originele kaart van canaal digital maar de kaart werkt wel maar heb alles op zwart staan ??gebruik ccam2.3.0 maar heb ook al andere cam,s geprobeerd maar helaas zonder succes wat kan ik nog doen alvast bedankt
maja Geplaatst: 17 september 2015 Geplaatst: 17 september 2015 Trek de stekker eens even uit het stopcontact even wachten dan er weer in kijk eens of je dan beeld hebt.
gerard-almelo Geplaatst: 17 september 2015 Auteur Geplaatst: 17 september 2015 heb ik ook al geprobeerd maar niks
fransken Geplaatst: 17 september 2015 Geplaatst: 17 september 2015 al gekeken bij blauwe knop / ppanels / cccam ppanel ? XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS
gerard-almelo Geplaatst: 17 september 2015 Auteur Geplaatst: 17 september 2015 ja ook al er staat no ecm volgens mij
maja Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 Hoe weet jij dat de kaart werkt als alles zwart is heb jij ze geprobeerd in een andere ontvanger ? De chip van de kaart moet naar beneden tenminste zo is het in de Mutant 2400HD. Ik zou als het dan niet werkt contact met de leverancier opnemen.
gerard-almelo Geplaatst: 18 september 2015 Auteur Geplaatst: 18 september 2015 ik heb nog een oude ontvanger humax 2000 en daar doet hij het gewoon .met een losse cam mvg gerard
Debuurvrouw Geplaatst: 18 september 2015 Geplaatst: 18 september 2015 (aangepast) ja ook al er staat no ecm volgens mij No ecm.. Maar je kunt in CCcam panel wel je kaart zien? Bedoel dus de datum enz.. Neem aan dat jij de oranje kaart hebt van CD? En anders zou ik de ontvanger toch even opnieuw flashen...misschien is er iets niet helemaal goed gegaan? 18 september 2015 aangepast door Debuurvrouw Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7
gerard-almelo Geplaatst: 20 september 2015 Auteur Geplaatst: 20 september 2015 heb een oranje kaart van cd zie niks in ccam panel geeft aan een error heb ook al opnieuw geflashed met pli en open atv maar niks blijft op zwart het beeld kaart werkt gewoon heb ook al bij iemand met een sab ontvanger geprobeerd maar doet gewoon denk dt het niks wordt met de mutant
Debuurvrouw Geplaatst: 21 september 2015 Geplaatst: 21 september 2015 heb een oranje kaart van cd zie niks in ccam panel geeft aan een error heb ook al opnieuw geflashed met pli en open atv maar niks blijft op zwart het beeld kaart werkt gewoon heb ook al bij iemand met een sab ontvanger geprobeerd maar doet gewoon denk dt het niks wordt met de mutant Omschrijf die error is?Denk dat het de bekende 2.3.0 error is heb je wel een CCcam.prio erbij geplaatst? Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7
gerard-almelo Geplaatst: 23 september 2015 Auteur Geplaatst: 23 september 2015 nee dat heb ik niet ccam prio wil dat ook wel proberen en waar moet ik deze plaatsen en waar kom ik aan ccam prio ??heb nu pli erop staan hoop dat het dan lukt mvg gerard
Debuurvrouw Geplaatst: 23 september 2015 Geplaatst: 23 september 2015 Maar er staat in het CCcam topic een CCcam.prio Ik mag de .prio hier niet uploaden i.v.m geen rechten. https://www.sat4all.com/forums/topic/346991-cccam-230-crasht-met-bus-error-terwijl-cccam-221-gewoon-start/ De CCcam.prio in Var/Etc zetten hier staat ook de CCcam.cfg Succes. Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen