Ga naar inhoud

Bestaat er een iPad app die direct vanuit een cloud video files af kan spelen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bestaat er een app die direct vanuit een cloud zoals dropbox of Google drive video's af kan spelen zo ja wat is de naam van die iPad app ?

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Geplaatst:

Ik weet niet of je een cloud kan vergelijken met een NAS.

Ik gebruik vlc mediaplayer, en zet gelijk waar ik internet heb, een ftp verbinding op met mijn nas.

Dan zie ik de structuurboom van de nas, en kan alle video (mits het internet snel genoeg is) afspelen.

Meer nog, via airplay en een apple tv, stream ik ze naar het grote tv scherm.

Vlc ondersteund cloud diensten als dropbox, google drive, one drive.

Zie afbeelding:

post-40019-0-70265000-1442604371.png

Ik heb ook nog de real online player met gratis beperkte ruimte geprobeerd, maar mijn ervaringen waren pover. Een video van bvb 12 minuten brak plots na 8 minuten zonder reden af.

Vlc, zou wel eens en fout durven geven, maar als je klikt op rapport niet versturen gaat die gewoon door.

Ik vind deze wel goed, maar ben wel benieuwd naar reactie van andere gebruikers, daar ik veel met video bezig ben.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

Je hebt helemaal geen extra app nodig als je bijvoorbeeld mp4 bestanden in dropbox hebt staat.

Je moet uiteraard wel de dropbox app op je iPad hebben en het formaat die wil afspelen moet ook daadwerkelijk op iPad kunnen worden afgespeeld.

Open de dropbox app en tik op het mp4 bestand. Het zal zonder problemen afspelen.

aangepast door Puch

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:

Die app het FileBrowser van stratospherix. Werkt bij mij prima op de aaipet 4 i.c.m. OneDrive

post-31054-0-77381100-1442605162_thumb.png

Geplaatst:

Vergeet niet dat de meeste opties (zoals dropbox) heb bestand eerst downloaden en dan pas gaan spelen. VLC streamt wel. Ik gebruik PLEX (maar dan moet je ook een server hebben staan met PLEX)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...