Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi ik heb via een internet winkel  deze module gekocht er stond dat hij ook zal werken met ziggo,

nou dat doet die niet me tv vind wel de neotion cam module maar hij zegt dat de kaart niet goed is, dus had ik een andere kaart er in gedaan

en geeft het zelfde aan,

neotion cam module (secured by ir.deto ) CI+

Geplaatst:

Je hebt wel een Neotion Irdeto module gekregen en geen Viaccess? Alleen de Irdeto kaarten van Ziggo gaan daarin prima werken...

Geplaatst:

op de site van ziggo staat

Of de melding E33-4

Helaas, er is iets mis met je mediabox of smartcard. We leggen je hier uit wat je kunt doen om het probleem op te lossen.

1439901503000.png

Wat betekent een E33-melding?

Je ziet een E33-melding als je digitale ontvanger niet goed functioneert. Als deze melding blijft voorkomen dan is de mediabox waarschijnlijk defect.

1439901517967.png

Zo los je een E33-melding op
  1. Herstart je mediabox.
  2. Controleer of er een software-update beschikbaar is.
  3. Herstel de fabrieksinstellingen.

Is hiermee de E33-melding niet opgelost? Dan het apparaat waarschijnlijk defect. Bel ons als de mediabox bij ons vandaan komt of bestel eenvoudig een nieuwe mediabox.

dus me nieuwe module is stuk!!

Geplaatst:

Even diep ademhalen...

En eenmaal rustig, contact opnemen met de shop waar je de module gekocht hebt.

Ze zullen je vast wel verder kunnen helpen; met de module die je hebt.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst:

Het zij zo hier in België:

Je hebt 2 jaar garantie, dus als deze defect lijkt te zijn, dan moet die vervangen of hersteld worden.

Je hebt 14 (vroeger 7) dagen omruilgarantie. De verkoper moet die omruilen als dit binnen de 14 dagen gebeurd. Bvb de verkeerde module.

Je hebt ook 30 dagen recht, om het product terug te sturen, en het geld terug te krijgen. Normaal moet dat op de site staan, hoe dat moet. Bij de meeste, sta je wel in voor de verzendkosten van het product naar de winkel.

Je hebt dan ook nog iets van bescherming op verkoop via afstand.

Ik lees ci+, is je tv daarvoor geschikt? Mogelijks moet die een firmware update krijgen. Bepaalde smart tv's doen dit rechtstreeks van het net, anderen moet je via een usb stick doen. Misschien eens de verkoper van je tv,de importeur of fabrikant even raadplegen of de site.

Als dit hetzelfde is als bij ons kabel systeem, dan valt het met de regelmaat voor, dat de tv geupdate moet zijn, vooraleer hun module werkt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

ik heb ze een mail gestuurd, zal maandag wel iets terug krijgen, ik heb het nu in 2 tv's geprobeerd en nog niet goed 3 pasjes geprobeerd nog niet goed

Geplaatst:

Zijn de TV toestellen wel CI+ (Ziggo) gecertificeerd?

Heb je TV al eens naar de fabriekstoestand teruggebracht? Firmware update van de TV nodig misschien?

Gebruik regelmatig CI's en kom eigenlijk maar bar weinig defecte tegen (zo direct out of the box)..

Wat meestal nodig is is de fabrieks reset van de TV. Hiermee wordt opnieuw het CI slot gescanned en indien noodzakelijk geinitialiseerd. Ook moet een kanaalscan gedaan worden om ook het benodigde datakanaal op te slaan. Zonder deze gegevens (certificaten) wordt de CI+ niet vrijgegeven...

Stap 1.TV op firmware update laten zoeken en zonodig laten installeren.

Stap 2.TV terugzetten in de fabrieksstand met de CI+ in het CI slot echter zónder smartcard erin.

Stap 3.Opnieuw kanalen laten zoeken

Stap 4.CI+ module uit de TV nemen, smartcard correct plaatsen in de CI+ en CI+ terugplaatsen in de TV

Afstemmen op een willekeurig Ziggo kanaal (met voldoende signaal) en een paar minuten wachten.

Je kunt via het menu regelmatig kijken of de smartcard wordt opgewaardeerd. Na maximaal 30 minuten zou er op de geabonneerde kanalen beeld moeten verschijnen.

Geplaatst:

Of ziggo ook zo werkt, weet ik niet, maar hier moet je voor het inscannen een regio nummer worden ingevoerd, en mag tijdens het scannen de module NIET in de tv geplaatst worden.

Indien ziggo ook zo, dan zou t.s. eens moeten zien, op hun site, of ze de regio code juist hebben ingevoerd.

Wij hebben de mogelijkheid om via de eigen pagina een reactievatie signaal aan te vragen. Uit ondervinding hier, weet ik dat deze dan binnen de 5 minuten beeld geeft. Of dit bij ziggo ook zo is weet ik helaas niet, maar bij ons moet het kabelbedrijf ook het nummer hebben van de ci+, of geen beeld.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

@sattv4iedereen

Bovenstaand stappenplan geldt voor Ziggo in NL. Heb dezelfde procedure moeten doorvoeren omdat de AlphaCrypt CI in CI+ TV's niet meer werkte. Stappenplan is geldig voor heel NL.

Niet handig om te reageren op een post die je zelf nooit kunt verifiëren op juistheid omdat de infrastructuur in België gewoon niet bestaat. Aannames als "volgens mij" of "hier bij mij" hebben we niets aan...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen