Gast Geplaatst: 9 oktober 2002 Geplaatst: 9 oktober 2002 hallo,ik heb hier een vraagje ik weet niet of ik in de goeie groep zit ,maar anders hoor ik dat wel. het gaat namelijk voor de radiozender xtra music kun je die ook krijgen via de goldcard. ik heb de nokia 9902 met goldcard maar er staat bij dat hij in cryptoworks uitzend op de astra. wie o wie weet dat alvast bedankt
Satwatcher Geplaatst: 9 oktober 2002 Geplaatst: 9 oktober 2002 xtra music is inderdaad crypto gecodeerd en dan kan je hem inderdaad niet met een goldcard ontvangen. Wil je Xtra music ontvangen kan je bij een satzaak in Axel een officieel jaar aob nemen...kosten ik dacht 1100 euro per jaar...maar dan heb je natuurlijk wel wat als je van muziek hou. Satwatcher ---------------------------------------
Gast Geplaatst: 9 oktober 2002 Geplaatst: 9 oktober 2002 Xtra music is ook te ontvangen via UPC-Digital. Dit kost 7Euro per maand extra op je bestaande CAI kosten (+45Eur borg). Natuurlijk alleen als je binnen een UPC kabelgebied zit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen