Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo heren en dames,

Ik ben in het bezit van een Delonghi Esam 4300 machine. Deze maalt teveel koffie, waardoor het water niet, of nauwelijks door het koffiepakket gepompt wordt. Welke kant ik de "hoeveelheid koffie" regelaar ook opdraait, hij blijft teveel koffie geven, behalve op de "gemalen koffie zelf inscheppen"stand. De potentiometer veranderd wel van waarde en vertoont hetzelfde gedrag, als de hoeveelheid water potentiometer.

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Alvast hartelijk bedankt.

Dutchbird.

Geplaatst:

is er nog garantie op dit toestel 

want dat is niet normaal denk ik 

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

Hallo Steve, dat klinkt als het goede antwoord :) . Helaas zit ik nu in Ierland, dus kan ik het vrijdag pas testen, maar ik zie daar wel logica in zitten.

Voor de overige antwoorden, het toestel is niet meer in garantie, de pompcapaciteit is helemaal in orde en de potentiometertjes werken prima. Om het probleem nog wat te verduidelijken, na het zetten van een bak koffie (wat dus niet lukt) zit er een koffiepakketje in het afvalbakje van zo'n 2,5 cm dik, terwijl dit normaal rond de 1cm dik is (voor een dubbele bak koffie).

Bedankt voor jullie antwoorden, ik laat zo snel mogelijk weten, of de oplossing van Steve werkt.

Dutchbird.

Geplaatst:

Hoi Mark,

Bedankt voor de tip, maar ik neem aan dat je de maalmotor bedoelt en niet de transportmotor, die in mijn ogen zorgt voor het bewegen van de brouwunit, of niet?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...