Ga naar inhoud


hyundai 1000


Gast

Aanbevolen berichten

Als er een breuk in je coax kabel zit dan kan de kern met het metalen hulsel in aanraking komen. Zoals je misschien weet staat er een lage spanning op de coax kabel (14/18 volt) dit is om je LNB vertikaal en horizontaal te laten polariseren. Dus je kunt j wel voorstellen dat als deze twee draden elkaar raken dat je dus een kortsluiting krijgt en dat dan door de beveiliging die je receiver heeft deze zichzelf uitschakeld. Je moet dus meten of de kern met het omhulsel in aanraking komt.

Succes, LeJaWe

Link naar reactie
Delen op andere sites


hallo iedereen paar dagen zat ik met een probleem ik kreeg mijn hyundai niet meer aan , zonder lnb kabel ging het wel dus vandaag was ik vrij ben ik eens gaan prullen ik dacht eerst dat het aan mijn lnbs lag of wel de switch nou heb ik alles afzonderlijk getest na eventjes zoeken en prullen heb ik niks gevonden maar ik had wel toen ik bezig was de uiteinden van de kabels op nieuw ontmanteld en de schroeven van de coax fatsoenlijk gemonteerd wel op gelet of het nergens kortsluiting kon maken alles weer terug vast gemaakt aan de switch en raad eens mijn hyundai gaat weer heb beeld en is tot nu toe nog niet uitgevallen en ik hoop dat het zo blijft ik wil iedereen bedanken die hebben gereageerd en mij hebben willen helpen dit was de eerste probleem van mijn hyundai en ik hoop ook de laatste

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het zelfde probleem gehad eerst maande goed gedraaid daar naar verschillende patch geprobeerd niets hielp

toen heb ik een andere zekerring er in gezet 15 euro cent

sinsdien geen last meer gehad ????

raar maar waar

suc 6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...