josevandun Geplaatst: 24 september 2015 Geplaatst: 24 september 2015 Om te beginnen mijn naam is José en ik ben een complete leek wat betreft schotels en ontvangers. Heb wel een probleem en dat is het volgende: Geen ontvangst van canal digitaal zenders op de tv.. met de Satenne volautomatische schotel worden wel de zenders met de fastscan ingeladen in de HD ontvanger homecast5101. Maar we krijgen de melding kan niet uploaden. We hebben al maanden een canal digital recreatie pakket (nu afgelopen) maar nog geen minuut tv kunnen kijken. Hebben al heel veel contact gehad met canal digitaal en de smartcard laten activeren, maar die is actief.. Wat doen we verkeerd en wie o wie kan ons helpen? ps we hebben ook nog een rebox ontvanger en die hebben we dus ook al vervangen.. maar helaas. groeten José
Sprietje Geplaatst: 24 september 2015 Geplaatst: 24 september 2015 Welke Satenne heb je precies en in welke plaats staat die?Kun je de zenders van de Astra 23,5 niet ontvangen of ook niet van de Astra 19,2?
josevandun Geplaatst: 24 september 2015 Auteur Geplaatst: 24 september 2015 Welke Satenne heb je precies en in welke plaats staat die? Kun je de zenders van de Astra 23,5 niet ontvangen of ook niet van de Astra 19,2? ik heb geen idee want hij stond al op de camper en het merk is Satenne en als hij gaat zoeken vindt hij wel astra 1 en dat kan ik ook wijzigen in astra 3 en hotbird maar ik krijg geen zenders op de tv maar wel op de ontvanger dus ik denk wel met een dubbele kop is ... we denken dat het iets is met een afstelling o.i.d.?
Sprietje Geplaatst: 24 september 2015 Geplaatst: 24 september 2015 (aangepast) Tja, is het nu nog te veel moeite om uit te zoeken welk model Satenne je hebt?Is het Satenne R-2 model 1?Is het Satenne R-2 met scherpe hoeken?Is het Satenne R-2 met afgeronde hoeken?Is het Satenne R-2 model 3?Is het Satenne R-3 Ook geef je geen antwoord op m'n vraag in welke plaats die staat. 24 september 2015 aangepast door Sprietje
josevandun Geplaatst: 24 september 2015 Auteur Geplaatst: 24 september 2015 Tja, is het nu nog te veel moeite om uit te zoeken welk model Satenne je hebt? Is het Satenne R-2 model 1? Is het Satenne R-2 met scherpe hoeken? Is het Satenne R-2 met afgeronde hoeken? Is het Satenne R-2 model 3? Is het Satenne R-3 Ook geef je geen antwoord op m'n vraag in welke plaats die staat. oh sorry... in Maassluis en de schotel heeft afgeronde hoeken en ik denk dat het de R-2 is dan ..ik had al gegoogeld maar kon het niet echt vinden maar we reizen ook met de camper en dan staan we in Brabant en dan in Zeeland en Belgie, Frankrijk en Spanje
Sprietje Geplaatst: 24 september 2015 Geplaatst: 24 september 2015 Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen