Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemorgen

IK heb op mijn solo 2 met de laatste VTI versie gebruik gemaakt van de picon manager in de aplicatielijst.

Daar heb ik de set van linuxlover 2012 uitgekozen en op een gemounte usb stick gezet.

Er werken een hoop logo's wel maar ook  een hele  hoop niet waaronder history hd

Nou weet ik dat dat te maken heeft met service refference nummers die dan niet meer kloppen.

Maar hoe kan ik deze nummers nou het makkelijkar aanpassen.

IK bedoel als ik op meida/usb/picon kijk zie ik via dcc een helehoop bestanden staan (depicons) maar ik weet natuurlijk nooit welke history is en hoe ik dat service reffrence nummer aan moet passen.

Wie oh wie weet raad.

Alvast bedankt

Vriendje Stokvis

Geplaatst:

Hoi

in dreamboxedit zou je die picons ook moeten kunnen organiseren, maar er zijn speciale picon manager programma's

zelf heb ik dat nog niet gebruikt, zul je de zoekfunctie en of tante google eens moeten gebruiken.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

ik werk met piconmanager.Daar haal je de kanalenlijst binnen en zie je welke picons er ontbreken.Dan is het gewoon een kwestie van reference copieren en bij de juiste picon aanpassen.De picons open ik in verkenner als miniatuurweergave.Van tijd tot tijd moet je wel eens aanpassen als ze op de sat wat veranderen.

PS : gebruik rechtermuisknop

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

die reference moet je niet in DBE aanpassen maar bij de benaming van de picon.DBE leest hem automatisch uit en voegt hem aan je zender toe.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...