jeromski10 Geplaatst: 26 september 2015 Geplaatst: 26 september 2015 ik heb een vraag ik zou graag een abbonement willen in polen om de poolse zenders te kunnen ontvangen nu heb ik ook tv vlaanderen mijn vraag is met welke decorder kan ik bijde abbonementen gebruiken met 1 decorder waar ik meerdere kaarten kan in steken
Tonskidutch Geplaatst: 26 september 2015 Geplaatst: 26 september 2015 de receivers die een softcam aankunnen, noemt men enigma2 receivers ofwel Linux receivers die hebben interne kaartlezers die je per softcam kunt configureren (oscam voor cyfra en TVV) dan hebben we het over de Dreambox , Xtrend, VU+ , Mutand en nog een paar... met de support voor die populaire receivers in het forum ben je goed geholpen... en anders moet je CI-cam als extra CI-modules gaan aanschaffen voor een CI-receiver zoals de Technisat receivers. Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
Gast Mimisiku Geplaatst: 26 september 2015 Geplaatst: 26 september 2015 Als de kaart van Polen zonder pairing gebruikt kan worden kies je voor een ontvanger die 2 interne kaartsleuven heeft. Middels een softcam kun je beide kaarten gewoon gebruiken. Als de Poolse kaart wél gepaired wordt én geen CI+ nodig heeft dan een ontvanger kiezen die buiten de 2 interne kaartlezers ook nog een CI slot heeft.. Als de Poolse kaart een CI+ module vereist dan kies je een ontvanger die CI+ ondersteunt.
jeromski10 Geplaatst: 26 september 2015 Auteur Geplaatst: 26 september 2015 dank je wel voor je antwooden. heb onlangs een kaart geleend van cyfra plus en toen in mijn decorden gestoken van tv vlaanderen kreeg toen de melding geen geldige kaart
Tonskidutch Geplaatst: 26 september 2015 Geplaatst: 26 september 2015 ja dat is duidelijk... daarom schreef ik ook dat je een enigma2 receiver moet aanschaffen om beide te kunnen openen middels softcam in een tvv receiver gaat dat helemaal niet Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
astro iris Geplaatst: 26 september 2015 Geplaatst: 26 september 2015 Technomate receiver met dubbele kaartsleuf gaat ook.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen