Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je op epg drukt krijg je ook een tv gids, deze vind ik zelf beter

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

• Moderator
Geplaatst:

vertel eens welk image je op die solo2 hebt draaien? Zou goed kunnen dat cooltv guide gewoon in de repositories van je image zit. Dan hoef je niet zelf een ipk bestand te downloaden en handmatig te installeren.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Ik ben redelijk nieuw in de satelliet wereld. Waar kan ik zien welke image ik heb? Ik heb zitten kijken in mijn plug-ins, maar daar staat Cool TV Guide niet bij .

Ik heb de volgende ipk file al op een stick gezet voor in het geval van.( enigma2-plugin-extensions-cooltvguide_Coolman_V7.3.0_all.ipk )

Ik ben momenteel op mijn werk en kin niet checken welk image op mijn solo2 draait. Zal ik doen zodra ik thuis komt.

In elk geval bedankt voor je antwoordt. 

Geplaatst:

meestal is die te vinden via applicaties en dna groene knop (download) .Je krijgt dan een lijst en als coolguide erin staat gewoon installeren.Doet het alles voor je.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Geplaatst:

De info over je Image (en je box) zit in: Menu -> Informatie -> Uw ontvanger. Als je niet weet welke image je hebt zal die ook wel niet recent zijn, en heb je ook niet de laatste snufjes. Ik zie ook geen reden om coolguide te gebruiken als de imagebouwers hun best doen om een goede programmalijst aan te bieden. Externe plug-ins draaien is altijd een risico.

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...