Ga naar inhoud


IPcamera is niet te besturen


psv
Ga naar oplossing Opgelost door RS2000,

Aanbevolen berichten

Ik heb een ipcamera van het merk wanscam type HW0031, ik krijg het niet werkend, ik heb wel beeld maar kan de camera niet besturen, is er iemand die mij ermee kan helpen om dit probleem op te lossen ?

de router is een Huawei HG6555d,PC= besturingsysteem windows 8.1 Browsers I.E.11 of Google chrome.

 

b.v.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites


De vraag is beetje onduidelijk. Een ipcam ( de mijne toch ) is zowel in te stellen via een web interface of via de software.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

het zou zomaar kunnen dat Windows 8,1 het probleem is

 

System

 

Microsoft Win98 SE/ME/2000/XP,Vista,Win7 ;Internet Explorer 9.0, FireFox,Google Browser

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zijn bij elke website waar ze deze camera's verkopen niet van op hoogte , zo krijg wel wel verwarring

ik weet niet wat PSV in zijn handleiding  heeft te staan

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...