antonlamers Geplaatst: 2 oktober 2015 Geplaatst: 2 oktober 2015 Beste, Mijn zoontje moet morgen vlaggen als de spelers het veld opkomen bij NEC - ADO den haag. Zou iemand voor mij het begin als de spelers het veld opkomen willen opnemen? Alvast bedankt Anton Lamers VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Gast Mimisiku Geplaatst: 2 oktober 2015 Geplaatst: 2 oktober 2015 Welke FOX Sport, welke tijd. Canal Digitaal, Ziggo?
antonlamers Geplaatst: 3 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2015 De wedstrijd begint om 18:30 zie nu dat er heel veel fox kanalen zijn. Vanaf welke zender maakt mij niet uit . Als er maar een klein bestand van gemaakt kan worden. Dan houd ziggo en de ip tv denk ik op. Dat dat alleen bij CD kan denk ik. Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
RowanF1 Geplaatst: 14 oktober 2015 Geplaatst: 14 oktober 2015 Heb je ondertussen het gewilde stukje? Ik heb de wedstrijd toevallig nog op de decoder staan. Gebruikt zijn TD78 tegenwoordig als wok.
antonlamers Geplaatst: 14 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 14 oktober 2015 Beste Rowan Nee heb het niet. Heb wel een stukje op Facebook gezien. Het gaat mij alleen om het begin voordat de wedstrijd begint. Als de spelers het veld opkomen. Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen