Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vroeg me af of er lijsten zijn van frequenties waar bvb enkel gebruikt wordt van gemaakt om schotels op uit te richten.

Dus enkel een draaggolf bvb.

En zo ja, waar kan je die lijsten vinden?

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

• Moderator
Geplaatst:

Een draaggolf alleen is eigenlijk niet om op uit te richten.

Het gaat niet alleen om maximaal signaal maar ook om een optimale s/n en ber.

De ber is onder meer afhankelijk van fasefouten, iets wat je met alleen een draaggolf moeilijker kunt vaststellen.

Dus gewoon uitrichten op een transponder en eventueel de "sprietje" natte zeem over de kop leggen om het signaal zwakker te maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Een draaggolf alleen is eigenlijk niet om op uit te richten.

Het gaat niet alleen om maximaal signaal maar ook om een optimale s/n en ber.

De ber is onder meer afhankelijk van fasefouten, iets wat je met alleen een draaggolf moeilijker kunt vaststellen.

Dus gewoon uitrichten op een transponder en eventueel de "sprietje" natte zeem over de kop leggen om het signaal zwakker te maken.

Bedankt,

Verdomme die Sprietje is ne kei he.

Die heeft zo van die ideeën waarvan je zegt: " Waarom kom IK daar nu niet op?".

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

• Moderator
Geplaatst:

Het zijn de dienstjaren die tellen. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Zeker, k ga dat eens gaan bekijken.Na vandaag, morgen spijtig genoeg naar een Koud en vochtig België. Daar binnen blijven en de gekregen link eens goed lezen.

Mercikes he

Geplaatst:
Sterkste TV Transponders van 52 E° tot 45°W gevonden op een Engels forum:

https://www.satellites.co.uk/forums/threads/strongest-tv-transponders-52-east-to-45-west.166135/

Satfeeds-DX

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen