Jan Ambers Geplaatst: 10 oktober 2015 Geplaatst: 10 oktober 2015 Volgende week wil m'n vriend z'n laptop(HP) binnenbrengen. Na een tijdje werken, krijgt ie een blauw scherm met een errormelding, dan sluit ie af, en reboot ie en kan hij weer een tijdje verder. Hoe begin ik hieraan?
winwiz Geplaatst: 10 oktober 2015 Geplaatst: 10 oktober 2015 Ga eerst eens met bluescreenview van nirsoft aan de gang. Dan kun je zien wat de errormelding is en waarom de errormelding komt Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Jan Ambers Geplaatst: 12 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2015 Labtop stond in veilige modus, dit veranderd en fout is tot nu toe nog niet opgetreden!
winwiz Geplaatst: 12 oktober 2015 Geplaatst: 12 oktober 2015 Dus het lijkt een driver probleem en dat kun je dus achterhalen met die bluescreen viewer Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen