hansputters Geplaatst: 11 oktober 2015 Geplaatst: 11 oktober 2015 (aangepast) Na een -kennelijk mislukte- poging de mediaserver van mijn Fritzbox in het Dream-netwerk (waaronder een Synology NAS en dito USBstation 2) op te nemen, is de plugin Networkbrowser niet meer beschikbaar. Verwijderen en vervolgens opnieuw installeren via Telnet was niet de oplossing. Volgende pop-up is zichtbaar wanneer ik vanuit het menu applicaties oproep: Einige Plugins sind nicht verfügbar. "systemplugins/Networkbrowser (not well-formed invalid: token line 32, column 23 Heeft iemand van jullie de gouden tip? Bedankt 11 oktober 2015 aangepast door hansputters
jeevanhoof Geplaatst: 11 oktober 2015 Geplaatst: 11 oktober 2015 Gewoon opnieuw flashen. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
hansputters Geplaatst: 11 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 11 oktober 2015 Dank je @Jeevanhoof maar dat wilde ik eigenlijk toch vermijden. (heb geen back up)
hansputters Geplaatst: 12 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2015 (aangepast) Status: opgelost....... GP3 Wizard geïnstalleerd die een auto-mount functie aan boord had. Hiermee lukte het uiteindelijk mijn NAS te mounten en als opnamebron in te stellen. Helaas slaagde ik er tot nu toe niet in de opnamelijst (via menu Dreambox) van de opgenomen bestanden op de NAS zichtbaar te krijgen; ondanks aangepaste opnamepaden krijg ik alleen maar de inhoud van de Dream-hdd te zien. De NAS-bestanden zijn alleen via de (Dream) mediaspeler op te roepen Mocht iemand nog een suggestie hebben dan houd ik me graag aanbevolen, alvast bedankt n.b.: Qua geïnvesteerde tijd en moeite had ik natuurlijk beter opnieuw kunnen flashen maar ach, als aspirant-bejaarde heb ik toch tijd te over... 12 oktober 2015 aangepast door hansputters
hansputters Geplaatst: 12 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2015 edit: intussen ook de oplossing gevonden: door PVR-toets twee keer in te toetsen kan vervolgens het filmpad gewijzigd worden. Ik ga maar weer over tot de waan van de dag
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen