Ga naar inhoud


iTunes update


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

iTunes op mijn windows computer geeft aan dat er een update is.

Deze gedownload en bij het installeren kreeg ik een foutmelding, dit is eigenlijk voor het eerst.

 

Gezien de melding ga ik er vanuit dat de fout bij apple zit, hier onder de versie welke op deze computer zit en daaronder de foutmelding van de nieuwe versie (zo probeer ik ze te uploaden).

 

post-51681-0-19540400-1444586415.png

post-51681-0-88844700-1444586459.png


Geplaatst:

En uiteraard heb je de computer opnieuw opgestart en het daarna nog een geprobeerd?

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Daarna nogmaals en vonmorgen ook even gekeken.

 

post-51681-0-24939400-1444626436_thumb.png

Geplaatst:

Staat er eventueel een melding in de event logs van Windows?

Deze hebben meestal enkele codes die het makkelijker maken om verder te zoeken.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Geplaatst: (aangepast)

Niets gevonden, via apple alles nagekeken en gezien déinstalleren en dan opnieuw installeren.

Gewoon gevolgd, déinstalleren ging prima, installeren werkt niet, moet verder onder windows. (?)

Wil wel weer iTunes vanwege iPad en iPhone waarvan gegevens op de computer.

aangepast door catw
Geplaatst:

Het opkuisen van het register met betrouwbare software, doet soms wonderen. 

Een enkele keer, zou (bij ondervinding bij anderen), malware en andere troep, update's gaan verstoren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

Door een Windows fout, de updatefile KB:2952664 was mislukt, dus eerst naar windows en bij geinstalleerde software deze déinstalleren.

Daarna winfows fix it draaien, opnieuw bij de update's naar KB:2952664 zoeken en installeren.

Na de restart iTunes kunnen installeren!

post-51681-0-82536400-1444655087.jpg

post-51681-0-50300200-1444656627_thumb.png

aangepast door catw

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...