Jan Ambers Geplaatst: 12 oktober 2015 Geplaatst: 12 oktober 2015 Plots bij inleggen van een dvd valt het op dat de labtop geen DVD meer herkent? Is dvdschrijver kapot? Geen stof op de lens gezien, en met een oorstokje nogmaals de lens gereinigd. Schijfje dicht, dvd start en PC vraagt om schijf in te leggen??? Is een nieuwe dvdwriter een opl? Wat kost die voor dit toestel en is die er gemakkelijk in te plaatsen(vervangen)?
Psychosammie Geplaatst: 12 oktober 2015 Geplaatst: 12 oktober 2015 (aangepast) Volgens mij hoor je nooit aan het lensje te zitten. Je kan een hoop info vinden http://support.hp.com/us-en/document/c03280768 Als je de boel gaat vervangen zou ik een USB stick, externe HD of externe DVD writer overwegen. 12 oktober 2015 aangepast door Psychosammie Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
satencom Geplaatst: 12 oktober 2015 Geplaatst: 12 oktober 2015 Voor € 30 heb je al een externe DVD writer Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Moderator wiz Geplaatst: 14 oktober 2015 Moderator Geplaatst: 14 oktober 2015 ik zou eerst even in de device manager of apparaatbeheer in nederlands kijken of je niet toevallig een geel uitroepteken hebt staan voor je dvd writer, dat wil ook nog wel eens voorkomen. VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
iemand Geplaatst: 1 november 2015 Geplaatst: 1 november 2015 Wat voor laptop ? en wat voor type DVD, kan kijk ik eens even bij mn voorraad gr. Erik
tijgerken Geplaatst: 4 november 2015 Geplaatst: 4 november 2015 anders probeer eens ook windows repair van tweaking.com en vink nr 18.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen