Ga naar inhoud


hyundai 1000 patchen lukt niet


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het patchen werkte ook bij hem, dus dat kan nooit het probleem zijn!!

 

Ik exporteerde de settingslijst gewoon naar .bin op de harde schijf en deed hetzelfde alsof de ontvanger patchte. Dit werkte altijd goed en makkelijk.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jawel ik heb zeker weten een nulmodem kabel

nieuw uit de verpakking

de pc ziet gewoon de ontvanger niet lijkt het wel

ik ga morgen wel ff naar een maatje van me, die draait nog steeds win98se

en dan kijken we daar wat ie doet

 

marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

WindowsXp mag geen probleem zijn hoor. Ik heb geen problemen met Xp van zowel mijn laptop als mijn gewone computer.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft die geen export functie dan??? Ik gebruikte altijd ufdedit. Werkt perfect. Van dezelfde maker gebruik ik ook een versie voor de samsung die ook perfect werkt en belangrijk, met een goede ondersteuning!

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welnee, het patchen is je ook gelukt. Probeer mijn methode eens, dan zul je zien dat het zo gepiept is. Belangrijk is wel dat je settingslijst klopt. Als er fouten in staan gaat het ook niet goed.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je Zou eens kunnen kijken bij je instellingen van je compoort in XP

 

Datatransportbesturing : Geen

 

Die moest ik hier veranderen om maar iets te kunnen in/uitlezen uit de hyundai

kan ook wel eens opp xon/xoff moeten maar denk dat dat pc afhankelijk is..

 

Gewoon effe proberen..

 

Greetz,

 

Prdehoop

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry dat ik je lastig val maar ik denk toch dat het aan jou kabel ligt ,want ik heb mijn nul modem kabel moeten laten maken want de humax en de hyundai gebruiken de zelfde schema voor hun kabel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

 

ik heb het op een andere pc geprobeert, zonder resultaat

het ligt ook niet aan de kabel want ik heb ook al een kabel die het op een humax wel deed geprobeert

en de poort instellingen had ik ook al verandert dus daar ligt het ook niet aan

dus heb ik hem net maar terug gebracht, dus slaap ik vanacht weer wat beter

 

gr marcel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem. Failed connection with STB. Ik bebruik een 0 modem kabel met windows 98SE en uiteraar de 1010. Alle bovenstaande zaken reeds geprobeerd maar kom er niet uit.

Heeft iemand nog een idee?

Alvast bedankt.

Eric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...