Ga naar inhoud


Formuler F1, DVB-C tuner bagger?


spooky33

Aanbevolen berichten

Ik heb er net een staan, ziet er goed uit alleen de kabel tuner is bagger.

Hier krijg ik geen beeld mee.

Hij geeft 47% sterkte terwijl andere apparaten zoals de UPC/Ziggo Horizon box een signaalsterkte uitmuntend weergeeft en een signaalkwaliteit 100% uitmuntend.

Morgen maar weer verder kijken of ik die tuner kan omruilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb er net een staan, ziet er goed uit alleen de kabel tuner is bagger.

Hier krijg ik geen beeld mee.

Hij geeft 47% sterkte terwijl andere apparaten zoals de UPC/Ziggo Horizon box een signaalsterkte uitmuntend weergeeft en een signaalkwaliteit 100% uitmuntend.

Morgen maar weer verder kijken of ik die tuner kan omruilen.

 

Ik heb hier een Formuler1 (OpenPLI 4.0) met DVB-C tuner aangesloten op Ziggo, regio Eindhoven.

Geen enkel probleem met ontvangst; er zit zelfs nog een splitter tussen. Wel geeft de box 52% signaalsterkte aan, maar alle vrij te ontvangen kanalen komen prima door.

 

Wellicht is je tuner defect?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Signaalsterkte kabel tuner in % zecht niet zo veel. Ik heb op mijn Ziggo kabel middels een splitter een Et9500 en een Vu+Ultimo met kabeltuner de Et geeft aan 38% en de Vu 65%. Als ik de pluggen verwissel het zelfde. Het beeld is op alle twee optimaal voor zover dat kan.Een Ziggo monteer heeft de signaalsterkte een keer gemeten en beoordeeld als zeer goed. Dus wat de ontvanger(s) weergeven is natte vinger werk. Als bij een auto die 120 km p/u aangeeft terweil je maar 100 gaat b.v.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De mutant hd500C komt ook niet veel hoger dan 37% terwijl op mijn vuduo² en zgemma gewoon 99% woord aangegeven, dat zullen de fabrikanten met een andere bootloader kunnen veranderen.

Als je beeld gewoon goed is, niet druk om maken, komt vanzelf wel eens een update

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk toch dat dat ook signaal gebonden is.. Krijg hier op de oude DM8000, DM800HD-PVR en Mutant 500C en vorige week een Mara-M9 met dik 85% signaal.

aangepast door Mimisiku
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...