Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vanaf heden, 14 oktober eigenlijk, is die vergoeding bij aankoop zomaar verhoogd - Is nu € 49,95 geworden i.p.v. € 29,95 voorheen - Die vergoeding geldt niet voor de huurformule - Voor het All-in-One pakket (met Inet en bellen) blijft het bij € 50,00 - Niet zo fraai hé !  

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Geplaatst:

ze komen kennelijk niet meer uit de kosten,is dit de start van de ondergang????

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Het water moet daar wel heel erg hoog staan.

Deze week krijg ik een sms’je “ u heeft nog een openstaande saldo bij TV Vlaanderen, gelieve de betaling van ….202 € te doen op rekening ….

Na controle bleek dat de vervaldag toch al 2 dagen voorbij was.

The key to happiness. Stay away from idiots

Geplaatst:

Nu € 50 activatie kost vragen maakt de toekomst van TV Vlaanderen nog onzekerder.

Aangezien de problemen bij Tv Vlaanderen schreef ik vorige maand het volgende op dit forum.

Het merendeel van de resterende TV Vlaanderen klanten bestaat uit mensen met een Spaans/Turks/Frans vakantiehuis, Vlamingen die over de taalgrens wonen in Wallonië, Campers/Caravans, P*rno liefhebbers en een klein aantal, zoals wij, satelliet liefhebbers. maw. Elke beslissing die ze nemen heeft weinig impact op het aantal  resterende klanten want deze hebben geen enkel alternatief.

Het verwerven van nieuwe klanten die op het Vlaamse grondgebied wonen heeft men sinds lang opgegeven.

De enige nieuwe klanten zijn de 'slechte betalers' die ergens anders buiten gesmeten zijn.

Door de vele problemen en het gebrek aan respect voor hun dealers is er geen enkele dealer meer die TVV actief promoot en in België is satelliet TV niet direct een product die zich zelf verkoopt. Zij de inkomsten via internet verkoop de dealers de problemen.

Vandaar ook dat vele dealers afhaken. In sommige grote steden zijn er geen dealers meer te vinden zodanig dat vele klanten met de problemen blijven zitten en uiteindelijk overstappen naar een andere provider.

En eerlijk, wanneer de nieuwste M7 decoders, kaarten en CI modules verplicht zouden worden, met alle beperkingen van dien, dan zal het hier ook vaarwel TV Vlaanderen zijn.

Elke beknotting van de mogelijkheden heeft enkel impact gehad op de 'brave' klanten, de illegale card sharing draait nog altijd op volle toeren en deze schakelen nu over op IPTV.

Bijkomend start binnen enige tijd dan ook nog eens Mobistar via kabel. Het ziet er inderdaad niet rooskleurig uit voor TV Vlaanderen en dit is grotendeels door hun eigen schuld.

Ik denk dat dit vandaag nog steeds actueel is.

• Like 1
Geplaatst:

En dan nu, nog dit !  :mad:

TV-VL Dealers beschikken over een "Demo" SmartCard (Basic+) zonder een maandelijkse abonnementsvergoeding dus en dit al sedert het opstarten in 2006 - Om vanaf heden hun nieuwe ontvangers te kunnen promoten/demonstreren stelt TV-VL voor om die  bestaande demo kaart te laten omzetten naar een nieuw "gepaard" kaartje dat inbegrepen is bij een "aan-te-kopen" nieuw type ontvanger, niet uitwisselbaar hé - Die bestaande demo kaart zou dan (naar mijn mening) onbruikbaar geworden zijn voor verdere service doeleinden.......

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Geplaatst:

Had net de thread gelezen, bij canal digitaal, en een kruistest, met ander kaartje en decoder, wordt bij het nieuw systeem, onmogelijk.

Hoe vaak is het niet, dat je bij problemen, even het kaartje van ontvanger wisselt.

Wat ook zeker niet in het voordeel zal spelen van TVV, is hun 2de of 3de kaartje.

Nu kon je op een tv avond beslissen, welk kaartje je ging gebruiken. iemand die enkel Vlaamse zenders keek, kon weg met het extra kaartje. iemand die anders keek, het hoofdkaartje.

Was/is een gemakkelijke oplossing.

Maar als die gepaired worden, gaat die niet meer op, en telkens je ontvanger demonteren en monteren, is bijna geen optie, en de kans op breuk is veel groter.

Ik heb ook wel eens geschreven naar tv-vlaanderen, en hen gemeld, dat er veel klanten wegliepen, door hun verkeerd aangeboden setjes op hun site. Ik kreeg wel een mail, dat mijn mail hun aandacht kreeg, en dat ze het gingen doorgeven, maar ben benieuwd, of hun verhuursetjes nog steeds een 64 cm schotel bevat?

Slechte reclame gaat snel de ronde, als mensen rondvertellen, dat ze bij het minste slecht weer blokvorming hebben.

Toen ik vroeger eens was opgebeld door de kabelboer, om te vragen of ik geïnteresseerd was in hun tv, meldde ik nee, omdat ik (toen) TVV zag. deze persoon zei meteen, jij moet dan niet veel tv kijken zeker. toen ik hem zei, dat enkel bij een zwaar onweer of een echte hoosbui, het beeld wegviel, en dit maximaal 4 keer per jaar gebeurd, en dan soms maar 5 minuten, hoorde ik zo'n reactie, van hoe is dat mogelijk, en vroeg me, omdat ik geen probleem had bij slecht weer. toen ik melde, dat ik een grotere schotel+ deftige hardware gebruikte, eindigde die het gesprek, ik zal zeker niks voor je kunnen doen.

Maar om op die activatie kost te blijven. Als je op een 2de tv, wil zien, kost je dat al een stevige stuiver.

allereerst, een stevige 79€ voor een kaart,+ 50€ activatiekost,+2,5€/maand. Ik denk dat veel mensen gaan passen ervoor, omdat bij de andere aanbieders, je buiten de hardware (waar geen smartkaart gebruikt wordt) er geen extra cent of activatie wordt gerekend.

Normaal mocht dit niet, maar verdelers, namen soms na hun openingsuren hun kaart mee, om thuis te zien. Als dit nu ook wegvalt, dan vrees ik.

Als je dan als klant, beeld wilt vergelijken tussen hun decoders, dan zal dit ook al niet meer kunnen. Want als ze maar één kaart krijgen, die gepaired is, dan kunnen ze hem niet verplaatsen. Of het zou moeten zijn, dat ze voor verdelers, speciale kaarten maken, die niet gepaired worden. (kan dit technisch?)

Om even uit te wijken, kan een kabel service center, alle digiboxen en corders testen op interactiviteit, van gelijk waar die komt. Als wij deze op een andere abonnee aansluiten, lukt dit niet. Dus zijn hier ook mogelijkheden. en ze gaan misschien iets speciaals doen voor de verdeler. Want slechts 1 toestel kunnen demonstreren is niks.

Want als je bvb om een tv gaat, wil je ook diverse zien spelen. Mochten ze zeggen, ik kan maar één laten spelen, dan ga je ook wel weer verder.

Maar ja, we zullen zien hoe het gaat met tvv volgend jaar.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

een Ci Module per kaartje dan kan je nog switchen van aanbieder ;)

enkel zien dat je ontvanger genoeg CI module sleuven heeft.

een deftige ontvanger heeft er 2 en meer,dus geen probleem,

en mits de juiste software kan je uw CI+ module ook gebruiken op een linux toestel.

dus deels opgelost ;)

wel nadeel voor wie veel opneemt,

1 zender per Ci Module maar :(

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Maar om op die activatie kost te blijven. Als je op een 2de tv, wil zien, kost je dat al een stevige stuiver.

allereerst, een stevige 79€ voor een kaart,+ 50€ activatiekost,+2,5€/maand.

Dan heb je de CI module nog niet geteld.

Want zonder module....(bijna) geen kaart te krijgen

Dus wordt het €130,00 (kaart + module) en  €50 voor de activatie.

Ik moet wel toegeven..

Ik heb de afgelopen weken twee keer gebeld naar de klantendienst via een gewoon nummer.

Zonder te moeten wachten werd ik te woord gestaan door een vriendelijke dame die wist waarover ze sprak.

(Ik heb wel geen technische vragen gesteld :D)

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

een Ci Module per kaartje dan kan je nog switchen van aanbieder ;)

enkel zien dat je ontvanger genoeg CI module sleuven heeft.

een deftige ontvanger heeft er 2 en meer,dus geen probleem,

en mits de juiste software kan je uw CI+ module ook gebruiken op een linux toestel.

dus deels opgelost ;)

wel nadeel voor wie veel opneemt,

1 zender per Ci Module maar :(

Dit is nu nog zo, maar zal dit blijven? In niewsforum schrijven ze toch als sky de alles zal doorvoeren ook de ci+ zal ophouden te werken.

Volgens mij zal de module eerder zijn, voor een gecertificeerde tv.

Ik zou het eens moeten testen, maar er zijn volgens dat ik reclame heb gezien modules die wel degelijk meerdere streams kunnen decoderen, maar de officiele kosten algauw tegen de 100€ ( conax bvb.)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

En dan nu, nog dit !  :mad:

TV-VL Dealers beschikken over een "Demo" SmartCard (Basic+) zonder een maandelijkse abonnementsvergoeding dus en dit al sedert het opstarten in 2006 - Om vanaf heden hun nieuwe ontvangers te kunnen promoten/demonstreren stelt TV-VL voor om die  bestaande demo kaart te laten omzetten naar een nieuw "gepaard" kaartje dat inbegrepen is bij een "aan-te-kopen" nieuw type ontvanger, niet uitwisselbaar hé - Die bestaande demo kaart zou dan (naar mijn mening) onbruikbaar geworden zijn voor verdere service doeleinden.......

Goede tijden voor TVV dealers zijn voorbij - of al die jaren nooit geweest...

Geplaatst:

Zo te lezen ben ik op tijd over van sat naar glas-tv.

Mis de vrijheid van satelliet wel,en het gemak van de xtrend.

Maar alles went.

Als je dan toch via een verplicht kassie moet kijken,dan maar het kassie met 't beste aanbod,

en dat is niet canaldigitaal.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...