Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Denk niet dat dat gaat. De CAM voorziet wel een update van PC naar CI maar niet andersom. Normaal wordt een passend .bin bestand via de loader op de correcte plaats van de NAND gezet. Die file hoeft niet eens binair sequentieel te zijn, maar kan ook slechts bepaalde blokken bevatten. Delen van de NAND (bootloader e.d) worden vaak niet meer beschreven. Denk dat je meer succes hebt om de twin software van het internet te halen. Wellicht van de fabrikant zelf....

Geplaatst:

Gewoon via Google te vinden en te downloaden....

Geplaatst:

Ik zou die ook kunnen uploaden, maar dat mag niet, vanwege de boardregels. Maar mits een beetje zoekwerk, kan je cobra 1.90 vinden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik zou die ook kunnen uploaden, maar dat mag niet, vanwege de boardregels. Maar mits een beetje zoekwerk, kan je cobra 1.90 vinden.

ja dat heb ik al gevonden maar er is ontertussen al een nieuwe versie en dat is cobra v1.90.1132 vind die nergens alsvast bedankt voor de massale goeie reaties

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen