vliegertje Geplaatst: 16 oktober 2015 Geplaatst: 16 oktober 2015 wie kan mij helpen als er op een deltacam twin software opstaat hem terug af tehalen,dus niet verwijderen maar terug de software op je pc zetten
Gast Mimisiku Geplaatst: 17 oktober 2015 Geplaatst: 17 oktober 2015 Denk niet dat dat gaat. De CAM voorziet wel een update van PC naar CI maar niet andersom. Normaal wordt een passend .bin bestand via de loader op de correcte plaats van de NAND gezet. Die file hoeft niet eens binair sequentieel te zijn, maar kan ook slechts bepaalde blokken bevatten. Delen van de NAND (bootloader e.d) worden vaak niet meer beschreven. Denk dat je meer succes hebt om de twin software van het internet te halen. Wellicht van de fabrikant zelf....
vliegertje Geplaatst: 17 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2015 ik ben op zoek achter software cobta v1.90.1132 wie heeft dat en wil voor mij posten dank u
Gast Mimisiku Geplaatst: 18 oktober 2015 Geplaatst: 18 oktober 2015 Gewoon via Google te vinden en te downloaden....
vliegertje Geplaatst: 18 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2015 Gewoon via Google te vinden en te downloaden.... bedankt maar je mag altijd de link door geven als jij ze zou vinden
De_Perre Geplaatst: 18 oktober 2015 Geplaatst: 18 oktober 2015 asjeblieft [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
sattv4iedereen Geplaatst: 18 oktober 2015 Geplaatst: 18 oktober 2015 Ik zou die ook kunnen uploaden, maar dat mag niet, vanwege de boardregels. Maar mits een beetje zoekwerk, kan je cobra 1.90 vinden. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
vliegertje Geplaatst: 18 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2015 Ik zou die ook kunnen uploaden, maar dat mag niet, vanwege de boardregels. Maar mits een beetje zoekwerk, kan je cobra 1.90 vinden. ja dat heb ik al gevonden maar er is ontertussen al een nieuwe versie en dat is cobra v1.90.1132 vind die nergens alsvast bedankt voor de massale goeie reaties
vliegertje Geplaatst: 20 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2015 onder tussen gevonden bedankt aan iedereen voor de hulp
digitaal kijker Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 het is 1.91 ondertussen sinds gisteren Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen