Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wie kan mij helpen met advies. Ben van Cccam overgestapt naar oscam in de image Vti maar kan nergens config server user vinden onder Pli etc tuxbox en config mapje oscam alles geprobeerd maar kan het niet vinden.

B.v.d Chris

Geplaatst:

Ken VTi niet (heb geen VU). Maar zou eens kijken in de directory /etc/init.d

Met een beetje mazzel vind je daar iets als softcam.sh of oscam.sh

Open deze en je ziet prima waar de oscam binary staat en waar de config opgevraagd wordt...

Geplaatst:

Ik heb ook ooit vti geprobeerd, moest toen zelf een map aanmaken op die locatie met de juiste files er in

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
  • Moderator
Geplaatst:

je moet de config files apart downloaden uit de repository, en dan komen ze in /etc/tuxbox/config. Alleen oscam downloaden is niet voldoende.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Wiz en anderen bedankt voor het meedenken maar Wiz zou je nog kunnen aangeven waar repository is om die files op te halen kan het niet vinden.

B.v.d Chris

• Moderator
Geplaatst:

1_0_1_FAB_451_35_C00000_0_0_0.jpg

Hij staat er echt bij hoor :)

Blauwe toets drukken, vti panel, daar cam center, dan blauwe toets en bladeren maar.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

• 3 weken later...
Geplaatst:

Hebt oscam staan op de vti maar hebt alleen beeld op tv vl op cd kaart hebt ik geen beeld

Is wel met de vu solo 4k

Kan iemand me helpen dank je

• Moderator
Geplaatst:

Heb je de oscam butler gebruikt voor de configuratie?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Heb je de oscam butler gebruikt voor de configuratie?

Ja maar weet niet hoe je het moet zetten
De eerste sta op Skype de v13 in de andere op hd+hd01
  • Moderator
Geplaatst:

Je vertelt in oscam butler of je kaart in de bovenste of onderste kaartlezer zit, welke kaart je gebruikt, en dat je oscam alleen gebruikt in die ontvanger.

En beeld!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Wel de bovenste zet canaldigitaal nl seca3

In de 2 de zet tv vl hd+hd01 staat er zo in op oscam butler

Dus m'n eerste kaart is cd kaart

2 de kaart tv vl

Maar werkt niet

Geplaatst:

Heb je ervaring in het editeren van bestanden in de vu? Indien ja, meld het even, en ik stuur je de gegevens door, en je cd en tvv kaart zal werken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...