Ga naar inhoud


triax schotel Spanje Madrid 19,2 23,5 welke maat


chez
Ga naar oplossing Opgelost door Sprietje,

Aanbevolen berichten


Dan zou ik dit monoblock nemen met een hals van 40mm. Die verdraait niet zo makkelijk en heeft de juiste afstand van 63mm. Tevens is bij gebruik van de Astra 19,2 en 23,5 de diseqc-positie goed. Astra 19,2 is positie A, Astra 23,5 is positie B.
http://www.inverto.tv/products/product.php?section=1&id=90&cat=36
Ik weet niet of ze de single uitvoering in Spanje hebben (wel de twin) maar in België koop je die voor €12,50
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hi Sprietje,

Ik heb nog een vriend die een schotel wil installeren kan ik hier de zelfde schotel configuratie gebruiken? Hij woont in serranillos del valle ( in het Zuiden van de provincie Madrid.

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

BesteChez

In Serranillos del Valle moeten de koppen op een Triax 78  46,4mm uit elkaar staan om de Astra 19,2 en 23,5 te ontvangen. Bij een Inverto Single Monoblock 23mm 4° LNB for 80cm dish staan de koppen 48mm van elkaar. Dat is dus maar een afwijking van 1,6mm en dat is te verwaarlozen.
Dat monoblock is dus prima te gebruiken. Je moet er alleen rekening mee houden dat de diseqc-volgorde net andersom is als bij een duo-lnb.
Bij dit monoblock is de Astra 23,5 diseqc positie A en de Astra 19,2 diseqc-positie B. Een aantal CanalDigitaal ontvangers kunnen zo niet ingesteld worden.
In Madrid koop je die voor €15,95.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...