Ga naar inhoud


Ik heb ziggo, een CI+ en een DM7020HD


Raphie

Aanbevolen berichten

Ik heb in de huiskamer ZIGGO dmv een CI+

En in de slaapkamer heb ik nog een DM7020 met dvd-c tuner

Hier heb ik nu dus de "vrije" zenders op draaien

Maar zou graag de zenders die ik beneden in HD heb, ook boven in HD bekijken

Kan ik hiervoor een 2e kaartje aanvragen? En met de juiste cam (cccam bijv?) dan gewoon hetzelfde pakket bekijken als beneden? Zonder extra kosten?

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een tweede kaart gaat prima. Alleen een OSCam of CCcam met boxkey en RSA key en je kunt boven kijken. Een kaart in een CI+ zit waarschijnlijk in je TV. Wat ook kan is de DM7020 beneden zetten, daar de kaart van je CI+ in stoppen. Een simpel Enigma2 ontvangertje erbij voor op de slaapkamer. Kun je de kaart van beneden delen met je box boven.

 

Een box kost €100.. Een los kaartje €65 en dan nog de registratiekosten. Denkt dat je op een €20 gewoon quite speelt....

 

Als je in de buurt van Haarlem woont kan ik de gegevens voor je op de box zetten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een 2e CI+ module met kaart gekocht voor €79,00

Is het makkelijkst, geen geneuzel met 2 decoders, of de DM die beneden altijd aan moet blijven staan

Hoef morgen wanneer bezorgd, alleen maar even ZIGGO te bellen en ze linken beiden aan mijn abbo, zei de helpdesk.

Kost me dan verder niks extra's

Alternatief was €4 per maand extra voor 2e CI+'en kaart, dat heb ik er nu dus na dik anderhalf jaar er al uit :)

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een 2e CI+ module met kaart gekocht voor €79,00

 

Dat is jammer.

Die heb ik hier beide nog liggen (nieuw en vrijwel ongebruikt omdat ik Ziggo na een maand al weer de deur uit heb gedaan).

Het is een Smit CI+ module in originele verpakking (met opdruk "geschikt voor Ziggo") en uiteraard de originele Ziggo smart card

Zat net te bedenken hoe ik die het beste van de hand zou kunnen doen.

 

Zit je nog in je 14 dagen retourstermijn en zou je beide van mij willen overnemen?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom er net achter dat ZIGGO mijn zojuist aangeschafte kaart NIET wil activeren

De activatie mogelijkheid is VERDWENEN uit mijn ziggo en de helpdesk medewerkers hebben duidelijke instructies geen smartcards meer toe te voegen :(

 

De CI+ werkt prima met mijn 1ste smartcard, maar als ik mijn 2e niet geactiveerd krijg heb ik er niks aan.

Dus nu de hamvraag: zijn er nog andere manieren dan via de helpdesk om de 2e kaart toe te voegen aan mijn account?

Alle oude manieren van vóór April via online zijn verwijderd.

Misschien leest een helpdesk medewerker mee? :)

aangepast door Raphie

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zegt Ziggo als je buurman/vrouw zou bellen met de vraag of ze een nieuw abonnement af kan sluiten sluiten met deze smart card?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij een extra reden er NOOIT meer terug te keren.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een kennis hebt in het oud Ziggo gebied kan die hem wel registreren, mits die nog niet het maximum aantal kaarten geactiveerd heeft.

Welkom in de wondere wereld waarin Ziggo, niet altijd Ziggo is.

 

Geldt dat alleen voor extra kaarten of ook voor een geheel nieuw abo?

Kan in het oude Ziggo gebied een oude kaart worden geregistreerd op een eerste abonnement?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...