Ga naar inhoud


Ik heb ziggo, een CI+ en een DM7020HD


Raphie

Aanbevolen berichten


@Raphie

 

Even ter verduidelijking: Die CI+ en Ziggo kaart die in je eerste abo zit. Is dat een Irdeto Ziggo kaart (Oranje/Wit met aan de achterzijde het Irdeto logo)? Of is het een Nagra kaart van UPC (Wat nu dus ook Ziggo heet en de kaarten als zodanig labelen)? Mocht het een Irdeto kaart zijn. dan zijn ze ook verplicht om jouw tweede kaart te honoreren.. Is het een UPC CI+ met kaart dan heb je pech (net als ik).

 

Ik heb een collega zo goed gevonden om mijn kaart bij hem op het abonnement te zetten.. Gewoon basis abo.. Werkt perfect in het oude UPC gebied..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb een UPC Nagra kaart erin zitten, hoewel de CI+ dus gewoon werkt, heb ik er zonder de juiste kaart voor de hobby verder er ook niks aan. Ik heb vandaag dus het gebeuren weer teruggestuurd, dan maar géén HD buiten 1,2 en 3 in de slaapkamer.

Sharing via 2 decoders, het niet meer kunnen gebruiken van de TV AB beneden en boven én het altijd moeten aanstaan van de 2 decorders is me té veel moeite en gedoel, de opzet is juist om zo veel mogelijk kastjes eruit te krijgen ipv erin :)

VisioSat G4 + SPAUN + 4x Alps LNB > DM7020 HD (DMM OE 2.0)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als nieuwe abonnee kun je vergeten. Nieuwe abonnees krijgen zonder uitzondering de Horizon mediabox mét ondeelbare Nagra kaart. Oók in het oude Ziggo gebied..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als nieuwe abonnee kun je vergeten. Nieuwe abonnees krijgen zonder uitzondering de Horizon mediabox mét ondeelbare Nagra kaart. Oók in het oude Ziggo gebied..

Dat is niet waar, bij play start krijg je een irdeto-humax box in oud ziggo-gebied.

Of je als nieuwe abonnee nog extra irdeto smartcards kunt registreren weet ik ook niet.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...