Ga naar inhoud


maxdigitaal xp1000 start niet op na flashen.


jilal

Aanbevolen berichten

Ik weet het niet meer wie kan mij helpen?

Heb hier een xp1000 liggen en wil die flashen met openpli.

Ik volg de stappenplan zoals die hier eerder zijn vermeld.

(https://www.sat4all.com/forums/topic/341093-maxdigital-xp1000-flashen-gaat-niet/)

dat gedaan te hebben gaat de box op rec lichtje op rood en tv geeft een blauw scherm met het volgende 

HD satellite pvr ready STB

         XP1000

en blijft zo hangen.

Is er iemand met de verlossende tip?

 

Mvg jilal

 

aangepast door Johan45
Onderwerp aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites


Zelfde met OpenATV 5.1. Wordt over gediscussieerd, maar nog geen sluitende oplossing. Er wordt gesuggereerd dat het ZOU liggen aan de bootloader van 600 of 751Mhz. Wat werkt is de stroom eraf, paar minuutjes wachten en weer starten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week voor een kennis de nieuwste Pli op een al enkele jaren oude XP1000 gezet. Gaf geen enkel probleem

De complete map XP1000 naar de USB stick gekopieerd. Een oudje van 1 GB die ik ook gebruik voor de VU en de Zgemma decoder.

Flashen ging via de USB poort aan de achterzijde van de XP1000 met gebruik van de ch+ knop.

In het andere hierboven genoemde topic heeft men het over de usb aansluiting aan de voorzijde.?

Laat even weten welke methode er gebruikt is....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een officiële Maxdigital XP1000 heeft slechts 1 USB poort en die zit aan de achterzijde. Er bestaan wat knock-offs van Octagon (SF8) die wellicht ook een USB aan de voorzijde hebben. Dus dat zou ook nog een oorzaak van het niet booten kunnen zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allen voor het meedenken!

Nadat overwacht gekomen bezoek weg was, weer gestoeid met de ontvanger en na een zoveelste boot ineens gaan denken dat de hdmi kabel wel eens plots problemen kan geven ....en wat denk je...na een gelukkig nog in een oude doos liggende scartkabel aangesloten te hebben...

een perfekt lopende Mutant 1100 met prachtig beeld . :grin:

only go for the best!PLI

2x DM800HDse en 1x DM500HD

2x Multytenne schotel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfde met OpenATV 5.1. Wordt over gediscussieerd, maar nog geen sluitende oplossing. Er wordt gesuggereerd dat het ZOU liggen aan de bootloader van 600 of 751Mhz. Wat werkt is de stroom eraf, paar minuutjes wachten en weer starten...

 

Hier van de week nog een Maxdigital geflashed, laatste openpli en geen probleem.

- GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox
- Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V
- Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB
- Satfinder Promax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...