Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

en welke frequentie heb je geen beeld 

net gelijk tvv heeft zeker 

12129.00 V 86 Europe DVB-S2 8PSK 27500 2/3

1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst: (aangepast)

Ik ben ook al aan het kijken, wilde al gaan bellen, wacht dan wel even

HBO werkt wel in ieder geval

aangepast door alias haha

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Film1 werkt weer

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Weer hetzelfde gezeik als weken terug, en weken terug en weken terug. Beeldverstoring met name onderin. Ditmaal een hele transponder. Je zal maar betalen voor deze kwaliteit... Echt ongelofelijk... Dit gaat al bijna een jaar zo.. Dan weer geluidsonderbreking, dan weer beeldverstoring die dagen aanhoudt... Lekkere club dat M7.... Ze hebben helemaal geen ORCA nodig :) de hardware regelt zijn eigen codering... Zou het 10 jaar geleden niet gezegd hebben, maar nu blij van die prutsers af te zijn...

Geplaatst:

Weer hetzelfde gezeik als weken terug, en weken terug en weken terug. Beeldverstoring met name onderin. Ditmaal een hele transponder. Je zal maar betalen voor deze kwaliteit... Echt ongelofelijk... Dit gaat al bijna een jaar zo.. Dan weer geluidsonderbreking, dan weer beeldverstoring die dagen aanhoudt... Lekkere club dat M7.... Ze hebben helemaal geen ORCA nodig :) de hardware regelt zijn eigen codering... Zou het 10 jaar geleden niet gezegd hebben, maar nu blij van die prutsers af te zijn...

Ik kan er niet meer zonder , wat is er mooier dan een signaal uit de lucht te plukken dat via de schotel binnen komt ! Geen beperking met maar 100 zenders via de kabel . Nee, van het eerste uur was ik blij met tv Vlaanderen en canaldigitaal . Juist als eerste was het multichoice ;-)

Geplaatst:

dacht al dat het aan mijn Oscam lag dat ik maandag net had geupdate en dat ik iets fout had gezet in de config,

maar de andere zenders werkte nog,het was enkel de film1 zenders,

al bij al dat het snel was opgelost maar zou niet mogen zoiets.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

bedankt voor alle reacties

ik dacht ook eerst dat het aan mij lag

heb pas nieuwe ontvanger

kan iemand uitleggen hoe dit kan gebeuren en daarna ook weer relatief snel opgelost worden?

Geplaatst:

Dat komt door het gepruts van M7 en niemand anders.. Waarschijnlijk teveel data over de transponder 12.129. Of geklooi met de compressie. Is nu al een jaar zo.. Steeds artifacten onderin het beeld, soms geen geluid of kleine geluidsonderbrekingen. Maar echt oplossen kunnen ze dus niet. Geld incasseren dat dan weer wel......

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...