Ga naar inhoud


Kan geen zenders laden TV-Vlaanderen op Samsung TV


Sateric

Aanbevolen berichten

Kan je ook vertellen hoe sterk het signaal is ,geeft de tv geen signaal aan bij het in laden van de zenders

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou je ook een scherm afbeelding van de instellingen kunnen plaatsen 

Astra 19,2 E diseqc 1/4 / Astra 23,5 E diseqc 2/4

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je een vrije zender op astra 1 19.2°E vb een duitse ?

aangepast door smetje limb.BE

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat de 23,5 wel werkt ,misschien moet je de schotel toch beter uit rigten

wat is merk van de duo-lnb

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Sateric.

 

Ik zie op de foto van Astra 19°E dat je op 10729 V staat. Dit is een volledig gecodeerde Spaanse transponder.

Probeer eens handmatig op een FTA-transponder een signaal te locken en dan scannen.

bv: 10744 H 22000 5/6 van ARD

Op 23°E zie ik dat de kwaliteit van 54% toch wat aan de lage kant is.

 

Satfeeds-DX

  • Like 1
Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Operator TV Vlaanderen / Astra 19,2 E diseqc 1/4 / Astra 23,5 E diseqc 2/4 ( duo lnb )

welke schotel en lnb nr juiste type

ik denk toch dat hij terug moet uitgericht worden ..als het toch al 3 jaar heeft gewerkt

anders eens een andere duo lnb plaatsen 

ps en vanwaar ben je ergens in de buurt

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En vergeet ook niet dat de symbolrate (SR) werd aangepast naar 29900.... voor frequentie 12129 Verticaal  DVBS2 8PSK FEC 2/3.

Dit zal voor veel samsung tv sat ontvangers problemen geven vrees ik. Frequentie eerst verwijderen en daarna opnieuw toevoegen

 

"

Op dinsdag 3 november is er een nieuwe zenderlijst beschikbaar.

Enkele zenders veranderen van frequentie, maar blijven wel op hetzelfde nummer beschikbaar.

Het gaat om de zenders VIJF, Vitaya, Acht, JIM, Ketnet, vtmKzoom, Kanaal Z, MTV, NGC HD, ONS, Cartoon Network, Penthouse, Man-X, Klara, MNM, Studio Brussel, Q-Music en JOE FM."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allen,

 

Ik zou toch beter de schotel opnieuw (laten ?) uitrichten alvorens settings te veranderen anders ben ik de kanalenlijst weer kwijt.

Het klopt , ik heb geen bvn of vrije duitse zenders.

Toch heb ik alle Belgische commerciële zenders.

Iemand een goed idee om de schotel goed uit te richten , en niet enkel op het beeld af te gaan.

Of iemand van jullie in de buurt van Arendonk.

 

Groeten

 

Sateric   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...