Gast zweden Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 hallo wie kan mij met spoed helpen, woon in zweden en heb al 2 dagen geen tv, van alles geprobeerd met spoed help gezocht, bij voorbaat bedankt groetje johan
Gast Mimisiku Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 Ik vrees niet hier... r01 NO CA found betekent een clone box met verkeerde firmware....
Sprietje Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 (aangepast) :( :( 20 oktober 2015 aangepast door Sprietje
Gast Mimisiku Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 Hmmmm, met een clone in huis zal het ook wel een gevalletje CS zijn...
Gast zweden Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 Beste mensen, ik heb gewoon een canaal digitaal abonnement en heb niets met illegale zaken, maar door update is het kastje gecrasht, maar gelukkig heb ik een vrij recente tv waar ook sat op zit en heb weer beeld ( VAN CANAAL DIGITAAL VAN MIJN ABBONEMENT !!! ) Dus bedankt voor de interessante opmerkingen en een prettige avond
Gast zweden Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 Weet niet wat voor gevalletje bedoeld
Moderator ceesv Geplaatst: 20 oktober 2015 Moderator Geplaatst: 20 oktober 2015 No CA betekent dat je software van je ontvanger niet met de hardware overweg kan. Dat kan betekenen dat je ontvanger een update heeft gehad met software welke niet voor je ontvanger bedoeld is. Er is ook een mogelijkheid dat je een namaak ontvanger hebt welke bij een update met de originele software vastloopt. Even voor de duidelijkheid, een namaak ontvanger is te herkennen aan de lage koopprijs. Over namaak ontvangers kan op dit forum niet gediscuteerd worden. Heb je een originele ontvanger kan je die weer tot leven brengen wanneer je de juiste software op de ontvanger flasht. (Ter verontschuldiging, men heeft hier de ervaring dat illegale namaak ontvangers meestal verkocht worden met een illegaal (cardshare) abonnement). Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Mimisiku Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 Beetje kort door de bocht.... De melding NO CA FOUND komt alleen als je security SIM niet matched met de firmware. En dit komt door het gebruik van een clone-box en hiervoor geeft Sat4all géén support... Dat kun je dan een 'shit' board vinden, maar de keus om een clone te kopen ligt geheel bij jezelf..
Moderator ceesv Geplaatst: 20 oktober 2015 Moderator Geplaatst: 20 oktober 2015 Er staat toch vrij duidelijk beschreven wat er met je ontvanger aan de hand is. Dat de boodschap je niet bevalt kan het forum (de leden die hier tips geven) niets aan doen. Maar wat voor ontvanger heb je nu, een originele Dreambox? Dan is men hier genegen, je precies uit te leggen hoe je weer beeld uit je ontvanger krijgt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Mimisiku Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 De aanname dat het om CS gaat komt nogal veel voor bij personen die gaan voor een goedkope clone. In jouw geval niet en dat siert je.. Voor die melding/aanname willen we je best excuses aanbieden. Gewoon een kwestie van volwassen communiceren. Het had ook handiger geweest als je bij de vraagstelling vermeld had wat je in gebruik hebt. Scheelt ook weer....
theparasol Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 Ook een originele box kun je in de NO CA stand helpen door er een image van een ander model zoals de DM800 HD PVR in te knallen, dat hebben we al eens eerder gehad hier zo. Enfin, voor "Zweden" maakt het niet meer uit, die zoekt waarschijnlijk zijn heil bij andere fora. Hopelijk voor hem hebben ze daar ook spoed service
usefullaliman Geplaatst: 20 oktober 2015 Geplaatst: 20 oktober 2015 hallo wie kan mij met spoed helpen, woon in zweden en heb al 2 dagen geen tv, van alles geprobeerd met spoed help gezocht, bij voorbaat bedankt groetje johan Als je ook via tv kan kijken naar sat ,dan zal het met de spoed ook wel mee vallen lijkt mij "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Gast Mimisiku Geplaatst: 21 oktober 2015 Geplaatst: 21 oktober 2015 @theparasol Dat is waar, maar hier heeft hij een update gedaan (in mijn visie dus een werkend image opgewaardeerd). Dan zou dat toch niet voor mogen komen? Wel natuurlijk als hij volledig vers geflashed heeft natuurlijk.. Zelf nooit meegemaakt dat een originele box na een update met zo'n melding kwam.. Wel zat clone boxjes gekregen die 'verkeerd' geflashed hadden. En ALLEMAAL hadden ze een originele box (zeiden ze)...
alias haha Geplaatst: 21 oktober 2015 Geplaatst: 21 oktober 2015 Heb het laatst ook nog eens een soort gelijke storing gehad bij een originele dm800, ik hem al gebeld dat ie zijn rommel op mocht komen halen, maar was toch echt wel 8 jaar geleden hier gekocht. Dus ik nog eens proberen, en toen kreeg ik de openpli software er wel op Weet niet wat er fout ging de eerste keer, maar goed, apparaat was toch niet goed, de tuner was versleten, geen beeld meer.. You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen