Ga naar inhoud


Sky Germany start in 2016 met box pairing voor HD


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

Volgens mij kan een cam ook gepaird worden. Als jij bij Sky opgeeft dat je geen receiver wil, maar dat je de officiele Sky Cam in je tv wil stoppen om te kijken, zal de smartcard waarschijnlijk met díe cam gepaird worden

 

 

* te laat dus... theparasol schrijft dit ook al ;)

aangepast door Sverige

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er wordt een ...

 

oke duidelijk

dus ik was compleet fout in de aanname dat er direct getrouwd werd op een en dezelfde CAM waar de kaart in zit.

zo was de uitleg op enkele duitse fora tot nog toe

 

En dan vraag ik me inderdaad met johan45 waarom de set teruggestuurd word als die nog werkt?

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk omdat de eigenaar van de set graag de kaart in zijn linux receiver wil gebruiken, zonder module, maar met softcam...  en dat gaat blijkbaar niet meer.

 

zo heb ik het begrepen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is giswerk.

Net zo goed als dat de kennis het alleen bij dit geval laat en er geen handeltje op na houd.

En dan nog een handelaar of een particulier die je matst, het officiële kanaal wordt niet bewandeld omdat de provider het niet toestaat.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De provider ziet liever dit soort kruimelwerk dan iemand die tegen betaling jan en alleman toegang wenst te geven.

En hier zie je dus ook weer dat ze een betalende abonnee wegjagen door hun eigen verbeterde beveiling van de content.

Wat overblijft is dus een ex-abonnee die komende tijd flink op zoek gaat naar alternatieve mogelijkheden om de kanalen van deze provider weer open te krijgen.

 

En zoals we allemaal wel weten: waar vraag is zal aanbod komen...

Maar niet langer zal er sprake zijn van een (vage) kennis die je een hobby gunst verleent met een lijntje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie zegt dat die kennis een "vage" kennis is?  Ik weet het uiteraard ook niet hoor... maar ik heb vroeger ook nog wel een abo afgesloten voor een kennis (die ik 2x per jaar zag) omdat hij in zijn eigen land dit niet op de officiele manier kon.

Volgens de AGB's is dat uiteraard ook niet toegestaan, maar in principe is het een gewoon legaal abonnement.... alleen kijkt de betaler van het abonnement niet zelf, maar kijkt een ander.  Het is dus zeker geen abo via de afhaalchinees ....

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kruimel werk ?, weet je wel wat dat kruimelwerk betekend.!

 

Ja elke kruimel was in elk geval een betalende abonnee.

De zogenaamde Chinees op de hoek betaald ook maar een keer alleen die beperkt zich niet tot zijn directe kennissenkring maar accepteert alles wat maar geld aanlevert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kruimelwerk bestaat niet en is al geruime tijd verdwenen.

Een open server in Nederland neerzetten. Je moet wel erg van de pot gerukt zijn wil je je daar aan wagen.

Sharen bestaat alleen bij de gratie van de Chinees op de hoek. De rest is hobbywerk, intern sharen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...