Ga naar inhoud


Sky Germany start in 2016 met box pairing voor HD


digitaal kijker

Aanbevolen berichten

men zou dan graag willen weten van Hansen of er een smartcard in de box aanwezig is en zo ja welke

 

de S02 betacrypt irdeto2

de V13 NDS tunneled

de v14 NDS

 

en let op

welke nog geen gevaar loopt, vooralsnog, te worden gepaired... en met welke softcam dat gebeurd

weet je het antwoord?

 

je hoeft enkel op de meest bekende enigma2 forums te kijken waar dat allemaal bevestigd wordt

die oude S02 inleveren voor de v13 of later de v14 daar die s02 niet gepaired kan worden, enkel uitgeschakeld kan worden is daarmee pakket afhankelijk

 

bestudeer die Kingofsat.com 19,2 Oost maar eens qua gegevens welke zenders met welke crypties te openen zijn

 

die zelf een S02 kaart hebben kunnen dat ook bevestigen die kunnen andere zaken weer niet abonneren op de kaart

daar het selectieve aanbod enkel per NDS mogelijk is, welke weldegelijk gepaired kan worden met de receiver.

 

ciao ciao

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


men zou dan graag willen weten van Hansen of er een smartcard in de box aanwezig is en zo ja welke

 

de S02 betacrypt irdeto2

de V13 NDS tunneled

de v14 NDS

 

en let op

welke nog geen gevaar loopt, vooralsnog, te worden gepaired... en met welke softcam dat gebeurd

weet je het antwoord?

 

je hoeft enkel op de meest bekende enigma2 forums te kijken waar dat allemaal bevestigd wordt

die oude S02 inleveren voor de v13 of later de v14 daar die s02 niet gepaired kan worden, enkel uitgeschakeld kan worden is daarmee pakket afhankelijk

 

bestudeer die Kingofsat.com 19,2 Oost maar eens qua gegevens welke zenders met welke crypties te openen zijn

 

die zelf een S02 kaart hebben kunnen dat ook bevestigen die kunnen andere zaken weer niet abonneren op de kaart

daar het selectieve aanbod enkel per NDS mogelijk is, welke weldegelijk gepaired kan worden met de receiver.

 

ciao ciao

als jij het weet mag je het zeggen ik zou het niet weten

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk alternatief, dus zonder smartkaart. Al eerder elders gemeld doe dit om MezzoLiveHD te kunnen ontvangen waar je in Nederland geen abonnement op kan nemen. Ook TCM HD kan ik in 2 verschillende programmeringen ( met Engese audio pit) ontvangen zo. Natuurlijk nog een paar honderd andere maar daar kijk ik bijna nooit naar. Maar omdat ik begreep dat Sky D. niet meer zou werken op andere boxen dan de officiële heb ik dat dus even geprobeerd, een stuk of 10 zenders van Sky D. even bekeken en dat werkt hier zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja en dan begrijp ik dat men ook niets toevoegt aan een forum

 

En wat is de toegevoegde waarde daarvan aan dit topic :confused:

 

 

ik betaalde 780 euro per jaar aan ski DE en heb de V13 kaart  daarvoor de S02 kaart gehad

in de duitse voetbalsport sector zijn de meeste S02 kaarten nog allemaal actief

de V13 en V14 beslaan het gebied van film uit het buitenland ingekocht en die worden allemaal gepaired

aangepast door Tonskidutch

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp dat het voor betalende klanten droevig is. Maar zelf zou ik ook wel meer willen betalen bij Ziggo ( heb daar het standaard pakket ) als ze MezzoLiveHD zouden  opnemen Of CD dan maar die geeft alleen een opgewaardeerde Mezzo SD weer en dan moet je alweer een andere module aanschaffen plus dat alle zenders daar een stuk minder zijn dan vergelijkbaar bij Ziggo ( ja ik kan ook alle M7 zenders daar ontvangen ). A la cart lijkt mij de optie en dan vrij om dit ook van andere landen te kunnen doen. Ontdekt dat via mijn server er veel meer is, b.v Jazz tv in HD om maar wat te noemen. Vrijwel alle pakketten van 68E tot 30W voor € 40 per half jaar. Niet alles doet het zonder freezers overigens, maar heel veel probleemloos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die problemen komen pas wanneer er op je deur geklopt wordt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je uit ervaring spreekt hoor je bij de categorie sukkels met een eigen servertje die betrapt zijn. ;)

De zogenoemde vrienden clubjes.

Die hebben reden om zich zorgen te maken, CanalDigitaal kan daar vrij eenvoudig infiltreren.

Voor de China servers staan ze volledig buitenspel alhoewel medewerkers graag anders doen geloven.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...