Ga naar inhoud


Nieuwe ontvangers voor TV Vlaanderen en Telesat beschikbaar.


Sprietje

Aanbevolen berichten

Eerst zeg je dat je verplicht bent om bij TVV je hardware te kopen, en nu kom je beweren dat dat niet hoeft, beetje hypocriet dus.

 

Gewoon een vraag, maar heb je dan ook je CI-module en je smartcard gratis gekregen?

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites


Eerst zeg je dat je verplicht bent om bij TVV je hardware te kopen, en nu kom je beweren dat dat niet hoeft, beetje hypocriet dus.

Je verdraait mijn woorden.

Het ging erover dat of je nu bij TV Vlaanderen of bij Telenet zit, je hardware moet kopen of huren.

Jij doet alsof het bij TV Vlaanderen allemaal gratis is.

 

 

En waarom zou mijn keuze een pak duurder zijn, dat verzin je zelf erbij, en heb ik nergens vermeld, zo kan ik ze ook wel verzinnen.

Volgens je tag line heb jij een VU+ Duo2 en nog 2 andere ontvangers.

Die VU+ Duo2 kost al meer dan een HD digicorder.

Dan reken ik nog niet je Orca module die je binnenkort mag kopen, de witte module die je eventueel al hebt, de vorige smartcard en activatie, enz.

Maar jij gaat beweren dat het goedkoper is, zeker...

 

 

 

Je een oor laten aanaaien door TN zegt al veel over je ingesteldheid dus.

Waar laat ik mij een oor aannaaien?

Omdat ik zie dat de facturen kloppen?

Bij TV Vlaanderen had ik anders slechte ervaringen daarmee, zeker toen ik opzegde.

Vervroegd afgesloten, en nog extra tijd doorgerekend.

Ze kunnen er daar wat van.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorbarige conclusies, dat kan je vooralsnog absoluut niet weten, de techniek staat niet stil en ontwikkelingen binnen enigma ook niet, dus voorlopig een fabeltje of verzinsel van iemand die denkt het te weten zonder enige onderbouwing.

Dom,

Heeft niet veel met enigma te maken, maar met beperkingen van CI.

Hoeveel ontvangers ken jij die met een CI module 2 zenders tegelijk kunnen decoderen als ze vanop een andere transponder komen?

En dat is dan nog maar CI, CI+ is nog een trapje moeilijker.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De laatste 3 pagina's hebben een hoog "welles-nietes" gehalte en worden er verder hoofdzakelijk appels met peren vergeleken.

Misschien kan iemand eens wat onderbouwde feiten posten.

 

Maak daarbij eens een onderscheid tussen wel en geen hardware, en tussen nieuw af te sluiten abonnementen en bestaande situaties.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Digitale en analoge zenders voor een € 16,-- via de Ziggo kabel is ook de situatie zoals die in Nederland is en vergelijkbaar met de situatie in België.

Daar maak ik zelf ook gebruik van...

De decoder kost een € 100,-- euro waarmee Ziggo kabel en CanalDigitaal satelliet ontvangen kan worden. Uiteraard is er voor de satelliet een schotel + LNB nodig tegen extra kosten welke investering voor de kabel alleen niet nodig is.

De reguliere prijs voor het goedkoopste CanalDigitaal pakket, BasisHD, kost €18,-- Waarbij opgemerkt moet worden dat er via de kabel meer betaalzenders worden ontvangen maar minder FTA zenders.

Daar is de combinatie DVB-C en DVB-S decoder dan ook erg handig voor.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, Ceesv, maar ik heb nog wel iets anders te doen.
Het is inderdaad een welles-nietes spelletje omdat sommigen hier gewoon feiten ontkennen.

Als iemand bij hoog en bij laag blijft beweren dat de aarde plat is, dan is dat onmogelijk te bewijzen dat het niet zo is.

Je kunt satellietfoto's tonen, en dan zal die persoon zeggen dat het een complot is en dat het vervalsingen zijn.

Je mag dan een hele rij wetenschappers opnoemen, dan zal die persoon zeggen dat ze mee in het complot zitten.

 

Toch nog een poging.

Hier bewijs (mijn klantnummer en zo heb ik weggehaald, dat gaat niemand aan), dat ik wel degelijk 16€/maand aan Telenet betaal, en niets meer, en dat ik daarvoor het digitale basispakket en een gekochte HD digibox heb.

 

post-67749-0-72712800-1446982425.png

post-67749-0-71168200-1446982437.png

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

De overwinteraars nemen hun decoders altijd over en weer mee.Die dingen wegen niets en nemen geen plaats in.

Dat zal dan al geen VU+ of een Dreambox zijn.

En als ik zie hoe die bagage gegooid wordt in de luchthavens dan hoop ik voor jou dat hij in je handbage past.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we nu eens vergelijken, met minimale hardware, met uitzondering tv en andere materialen en promoties.

Als je niks hebt, betaal je bij tn 69€ voor het product tv met een kaartje. 50€ activatie kost. Als ze de sper filter moeten komen weghalen, is het moeillijk prijs te plakken. Soms betaal je niks, en anders verplaatsingskosten.

Laten we veronderstellen enkel bovengenoemde, kom je weg met 119€.

Voordeel is, je kan ( verlopig?) nog onbeperkt aantal tv's analoog zien. Prijs is ongeveer 16€ zoals te lezen is.

Bij tvv, betaal je voor een module met kaart 129€ + 50€ acktivatie kost. Startprijs is 179€. Nadeel, betalende zenders kan je officieel enkel op die tv zien ( kijken op 2 toestellen tegelijkertijd op 2 verschillende zenders). Abbo basic light weet ik niet zo van buiten, maar vroeger rond de 12€.

Als europa zich niet moeit, zitten we binnen onbekende tijd aan verplichte bakjes, die van alle providers hun kuren heeft.

Stabiele ontvangers, zoals o.a onze linuxjes gaan we bij gesloten bakken nooit krijgen. Al moet ik opmerken dat mijn axis tnt sd ontvanger toch doet wat die moet doen.

En scarlet is misschien goedkoop, maar zitten standaard diensten die proximus aanbied niet in zoals terugkijk tv en de app tv overall.

En weet dat je bij proximus zelfs op geen enkele zender, ook de vrt niet kan doorspoelen bij terugkijk tv.

Maar met de snel evoluerende technologie, lijkt het me beter zowel bij tvv,telenet,proximus en scarlet de apparatuur te huren.

Maar ik denk, zolang de grootsten de vervelende + eigenschappen niet gebruikt tvv dit ook niet zal doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordeel is, je kan ( verlopig?) nog onbeperkt aantal tv's analoog zien. Prijs is ongeveer 16€ zoals te lezen is.

Bij tvv, betaal je voor een module met kaart 129€ + 50€ acktivatie kost. Startprijs is 179€. Nadeel, betalende zenders kan je officieel enkel op die tv zien ( kijken op 2 toestellen tegelijkertijd op 2 verschillende zenders). Abbo basic light weet ik niet zo van buiten, maar vroeger rond de 12€.

Ik heb hier een paar berichten hoger screenshots van mijn meest recente factuur gezet.

Het is wel degelijk exact 16€ bij Telenet.

Daarover hoeven we niet te gokken, en die prijs is goedkoper dan het abonnement dat TV Vlaanderen zelf aanraadt (het middelste dus, Basic).

 

Bij TV Vlaanderen hoeven we ook niet te gokken.

12,90€ volgens de eigen site voor het goedkoopste abonnement, maar veel betalende zenders krijg je daar niet voor.

http://www.tv-vlaanderen.be/digitale-tv/basic-light.aspx.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zzzzzz

 

Maar ik wil helemaal geen Telenet hardware (receivers en recorders)

 

Geef nu eindelijk eens antwoord op de vraag die reeds meermaals gesteld is (en nooit beantwoord is) :  kun je een Telenet CI+ module en kaartje gebruiken in een linux ontvanger?

Zo ja:  in welke ontvanger en met welke software (image)?

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

@zzzzzz

 

Maar ik wil helemaal geen Telenet hardware (receivers en recorders)

 

Geef nu eindelijk eens antwoord op de vraag die reeds meermaals gesteld is (en nooit beantwoord is) :  kun je een Telenet CI+ module en kaartje gebruiken in een linux ontvanger?

Zo ja:  in welke ontvanger en met welke software (image)?

 

Willy

Ik denk dat hier op deze site ergens een thread hierover staat, en dat het inderdaad mogelijk is, maar het is niet officieel ondersteund.

Voor zover ik gelezen heb werkt die methode ergens met Chinese certifcicaten die gelekt zijn.

Maar CI+ heeft een systeem van "blacklisten", dus kan er via een update gemaakt worden dat die ontvangers die van die certificaten gebruik maken buiten spel gezet worden.

Tot zover wat ik ervan weet.

 

PS : Ik ben voor vrije hardwarekeuze, maar dan wel een die ondersteund wordt door de leverancier, anders blijf je altijd voort met onzekerheid of het zal werken en hoe lang nog.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

De overwinteraars nemen hun decoders altijd over en weer mee.Die dingen wegen niets en nemen geen plaats in.

In mijn vakantieverblijf staat ,en blijft er staan, een decoder van tvvl (m7sat801) ik neem alleen de kaart mee over en weer.  Als ik iedere keer de decoder over en weer moet slepen is het voor mij einde verhaal. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hier op deze site ergens een thread hierover staat, en dat het inderdaad mogelijk is, maar het is niet officieel ondersteund.

Voor zover ik gelezen heb werkt die methode ergens met Chinese certifcicaten die gelekt zijn.

Maar CI+ heeft een systeem van "blacklisten", dus kan er via een update gemaakt worden dat die ontvangers die van die certificaten gebruik maken buiten spel gezet worden.

Tot zover wat ik ervan weet.

 

PS : Ik ben voor vrije hardwarekeuze, maar dan wel een die ondersteund wordt door de leverancier, anders blijf je altijd voort met onzekerheid of het zal werken en hoe lang nog.

Wie zegt er niet, dat er met de toekomst één of andere patch beschikbaar zal komen, om die snert ci+'en naar onze hand te zetten.

Maar kunnen ze verder de kijker continu pesten? Of gaan ze steeds verder een vuist maken in hun broekzak en maar verder gaan afdokken, omdat velen tv verslaafd zijn?

De levensduur van die ci+'en is veel te kort. Wie weet, komen er wel positieve dingen naar boven, en gaan wij een beetje tv aanbieder en content provider pesten doen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn de prijzen op vandaag, van die 16€ bij Telenet is dus geen spoor meer te bekennen, dit is verleden tijd en onjuiste info hier , geldt enkel nog voor oude analoge abonnementen.

 

https://www.aanbieders.be/internet/digitale-tv/resultaten?cid=2462871

 

https://www.aanbieders.be/internet/digitale-tv/vergelijk?a=1&cid=&sg=consumer&ps[]=30&ps[]=2&ps[]=&ps[]=

 

 

 

https://www.aanbieders.be/merken/telenet/digitale-tv

 

Je hebt dus de huur van een decoder er bovenop of de aanschaf ervan,

 

Valstrikken en klantenbedrog: http://www.test-aankoop.be/hightech/tv-s/dossier/digitale-tv-pas-op-voor-dure-valstrikken

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...