Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

das juist tripelboy 16 per maand jeken er niets van telenet betaal je al 12 voor de kabel abbonement per maand 12 en 16 das al28 en bij tvv 22.50 voor al de zenders en dat abbonnement van 16 heb je zeker zoveel zenders niet je mag zeggen van tvv op gewone bassis van tv is het goedkoopst

Wat een misleiding.

Het digitale abonnement bevat evengoed het analoge.

En je kunt je hardware kopen, dus je kunt wel degelijk voor 16€/maand digitale TV kijken op de kabel.

Het lijkt mij dat er hier een paar verkopers zijn die om het even welke leugen zouden verkopen om hun zaakjes te kunnen slijten.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Geplaatst:

Voor die 16 € kan je nog steeds de digitale zenders niet decoderen, je hebt dan nog de huur of aankoop van een digibox of module nodig, wil je opnemen dan komt de dure digicorder in zicht, waarvan de kwaliteit ondermaats is en berucht is voor zijn vele defecten.

Het bedrag dat je noemt is enkel de huurprijs voor de kabel per maand, als voor bedrog gaat ben je aan het juiste adres.

Man, zo blijven liegen.

Krijg jij bij TV Vlaanderen dan voor je 12.95€ ook nog eens de hardware erbij om je satellietsignaal op te vangen en te decoderen?

Natuurlijk niet.

Zowel bij TV Vlaanderen als bij Telenet moet je :

* ofwel je hardware kopen

* ofwel je hardware huren

Ik heb in 2010 een HD digibox gekocht, en die doet het nog steeds.

Ik betaal dus enkel mijn 16€/maand abonnementsgeld en krijg daar een pak zenders voor.

Maar volgens jou kan dat niet, ik zal dan in een parallel universum leven, zeker  :P

Geplaatst: (aangepast)

Nee pas vanaf 24.70 € huur digicorder inbegrepen, zonder decoder zal niet veel beeld zien op je televisie.

Ik heb geen hardware van TVV in bezit, en ik huur ook niets.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Duidelijk dat u zich ook een oor laat aannaaien, bij TN komen zijn er altijd bijkomende kosten vooraleer je de beloofde zenders kan kijken (decoderen en opnemen).

En prijsverhogingen hebben al meermaals in het lopende jaar plaatsgevonden.

Welke bijkomende kosten?

Activering?

Kostte indertijd 50€ bij Telenet, en 110€ bij TV Vlaanderen (smartcard moest betaald worden aan 80€ + 30€ voor de activatie).

Ondertussen is het al 50€ activatie bij TV Vlaanderen, en je smartcard mag je nog altijd betalen.

Van verborgen kosten gesproken...

En ondanks die prijsverhogingen die jij uitvindt, staat er nog altijd 16€ op mijn factuur.

Geplaatst:

Nee pas vanaf 24.70 € huur digicorder inbegrepen, zonder decoder zal niet veel beeld zien op je televisie.

Ik heb geen hardware van TVV in bezit, en ik huur ook niets.

Maar ik heb een decoder, die heb ik toch in 2010 gekocht, en die werkt nog steeds?

Waarom zou ik dan nog een digicorder moeten huren?

Wat voor een zeveraar ben jij dat je de werkelijkheid ontkent?

Ik kijk toch elke dag digitale TV op de kabel, en ik betaal 16€/maand.

Je hebt geen hardware van TVV in bezit, dat wil ik wel geloven.

Je hebt dan andere hardware moeten kopen, alsof het dan plots gratis is.

Alle mensen die ik ken die geen hardware van TVV kochten, kochten een Linux decoder en gaven daar nog meer aan uit, en de meesten zitten nu met de angst dat ze straks niet meer (comfortabel) kunnen kijken (zie titel van dit forum !)

Geplaatst:

Het grootste voordeel van tvv is dat je in het buitenland dezelfde zenders kunt bekijken als in Belgie.Dat kan geen enkele andere provider.De meeste overwinteraars hebben tvv of cd in het buitenland en in hun thuisland.

Geplaatst:

Man, zo blijven liegen.

Krijg jij bij TV Vlaanderen dan voor je 12.95€ ook nog eens de hardware erbij om je satellietsignaal op te vangen en te decoderen?

Natuurlijk niet.

Zowel bij TV Vlaanderen als bij Telenet moet je :

* ofwel je hardware kopen

* ofwel je hardware huren

Ik heb in 2010 een HD digibox gekocht, en die doet het nog steeds.

Ik betaal dus enkel mijn 16€/maand abonnementsgeld en krijg daar een pak zenders voor.

Maar volgens jou kan dat niet, ik zal dan in een parallel universum leven, zeker  :P

Bij TVV moet helemaal geen hardware kopen of huren tot op heden, wat een onzin is dat nu, bij TN is dat verplicht en kan je niet eens de kwaliteit van je ontvanger bepalen, ik koop mijn hardware liever zelf en van hoogwaardige kwaliteit.

Wat noem jij een pak zenders voor zo een minimaal pakket, dat is pas ondermaats dus.

Bij dealers stapelen de defecte Digicorders zich op, klanten krijgen veelal een herstelde ontvanger terug zelden of nooit een nieuw exemplaar.

Altijd neemt men de klant in de maling bij TN, dit is al decennia bekend, en toch blijven er goedgelovigen als u daarin trappen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Het grootste voordeel van tvv is dat je in het buitenland dezelfde zenders kunt bekijken als in Belgie.Dat kan geen enkele andere provider.De meeste overwinteraars hebben tvv of cd in het buitenland en in hun thuisland.

Ja, maar binnenkort moet je dus niet alleen je smartcard meeverhuizen, je moet ineens je hele decoder in je reiskoffer steken, en dan maar hopen dat hij niet beschadigd geraakt tijdens de reis.

Ik zeg het, het is alsof ze alle voordelen die ze hadden zo snel mogelijk weg willen.

Geplaatst:

Welke bijkomende kosten?

Activering?

Kostte indertijd 50€ bij Telenet, en 110€ bij TV Vlaanderen (smartcard moest betaald worden aan 80€ + 30€ voor de activatie).

Ondertussen is het al 50€ activatie bij TV Vlaanderen, en je smartcard mag je nog altijd betalen.

Van verborgen kosten gesproken...

En ondanks die prijsverhogingen die jij uitvindt, staat er nog altijd 16€ op mijn factuur.

Installatie kosten 99 €, had ik vermeld.

Mijn overbuur heeft de hardware van TVV volledig gratis in gebruik, dus

Ja, maar binnenkort moet je dus niet alleen je smartcard meeverhuizen, je moet ineens je hele decoder in je reiskoffer steken, en dan maar hopen dat hij niet beschadigd geraakt tijdens de reis.

Ik zeg het, het is alsof ze alle voordelen die ze hadden zo snel mogelijk weg willen.

Klopt weeral niet , je enkel je module mee, zoveel plaats neemt deze niet in hoor.

aangepast door Tripleboy

Geplaatst:

Bij TVV moet helemaal geen hardware kopen of huren tot op heden, wat een onzin is dat nu, bij TN is dat verplicht en kan je niet eens de kwaliteit van je ontvanger bepalen, ik koop mijn hardware liever zelf en van hoogwaardige kwaliteit.

En maar liegen en maar liegen.

Je hoeft ze niet bij hen te kopen, maar je gaat dan iets kopen dat een pak duurder is.

En dan vertellen dat het allemaal goedkoper is.

Wat noem jij een pak zenders voor zo een minimaal pakket, dat is pas ondermaats dus.

Bij dealers stapelen de defecte Digicorders zich op, klanten krijgen veelal een herstelde ontvanger terug zelden of nooit een nieuw exemplaar.

Altijd neemt men de klant in de maling bij TN, dit is al decennia bekend, en toch blijven er goedgelovigen als u daarin trappen.

Deze "goedgelovige" kijkt voor 16€/maand digitale TV, en kijkt gratis en voor niets naar FTA satellietzenders die hem interesseren.

De zenders waar ik voor betaal zijn hun geld waard, het is geen goedkope brol zoals vaak bij TVV.

Maar een oor laten aannaaien door een liegende verkoper, zal ik niet laten doen, neen.

Geplaatst:

Installatie kosten 99 €, had ik vermeld.

Mijn overbuur heeft de hardware van TVV volledig gratis in gebruik, dus

Ow, is er een die ergens iets gratis gekregen heeft.

Er zijn ook mensen die gratis digitale TV gehad hebben van Telenet.

De juiste vergelijking is kijken wat digitale TV kost, niet in één of ander pack waar je er dan van alles moet bijkopen.

Klopt weeral niet , je enkel je module mee, zoveel plaats neemt deze niet in hoor.

Eerst maar eens zien of die Orca module werkt op je vrij gekozen ontvanger.

En een ontvanger met zo'n module kan dan nog naar 1 zender tegelijk kijken/opnemen.

Dat is wel heel erg weinig als je dat vergelijkt met bijv. een digicorder waar je 2 programma's tegelijk kunt opnemen en een derde bekijken.

aangepast door zzzzzz

Geplaatst:

Eerst zeg je dat je verplicht bent om bij TVV je hardware te kopen, en nu kom je beweren dat dat niet hoeft, beetje hypocriet dus.

En waarom zou mijn keuze een pak duurder zijn, dat verzin je zelf erbij, en heb ik nergens vermeld, zo kan ik ze ook wel verzinnen.

En gratis bestaat niet, je hebt altijd kosten te maken.

Je een oor laten aanaaien door TN zegt al veel over je ingesteldheid dus.

Geplaatst:

Eerst maar eens zien of die Orca module werkt op je vrij gekozen ontvanger.

En een ontvanger met zo'n module kan dan nog naar 1 zender tegelijk kijken/opnemen.

Dat is wel heel erg weinig als je dat vergelijkt met bijv. een digicorder waar je 2 programma's tegelijk kunt opnemen en een derde bekijken.

Voorbarige conclusies, dat kan je vooralsnog absoluut niet weten, de techniek staat niet stil en ontwikkelingen binnen enigma ook niet, dus voorlopig een fabeltje of verzinsel van iemand die denkt het te weten zonder enige onderbouwing.

Dom,

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...