Ga naar inhoud


Nieuwe ontvangers voor TV Vlaanderen en Telesat beschikbaar.


Sprietje

Aanbevolen berichten


post-67749-0-63583100-1446982410_thumb.png

Dit zijn de prijzen op vandaag, van die 16€ bij Telenet is dus geen spoor meer te bekennen, dit is verleden tijd en onjuiste info hier , geldt enkel nog voor oude analoge abonnementen.

 

https://www.aanbieders.be/internet/digitale-tv/resultaten?cid=2462871

Man, ik heb hier een copie van mijn laatste factuur, die zelfs nog moet via domiciliëring afgehaald worden geplaatst.

Er hebben er hier andere (Amazor) al op het forum uitgelegd waar die 8,70€ verschil van komt (huur digicorder die NIET VERPLICHT is).

En jij blijft hier maar je leugentjes herhalen.

Hij staat hier nog eens onder, dan kan iedereen zien hoe jij de waarheid geweld aandoet.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je verdraait mijn woorden.

Het ging erover dat of je nu bij TV Vlaanderen of bij Telenet zit, je hardware moet kopen of huren.

Jij doet alsof het bij TV Vlaanderen allemaal gratis is.

 

# U beweerde dat je verplicht bent bij TVV hardware te kopen, ik vermeld dat dat nog nooit zo is geweest, nu probeer je bij te draaien met deze loze opmerking.

 

 
 

Volgens je tag line heb jij een VU+ Duo2 en nog 2 andere ontvangers.

Die VU+ Duo2 kost al meer dan een HD digicorder.

Dan reken ik nog niet je Orca module die je binnenkort mag kopen, de witte module die je eventueel al hebt, de vorige smartcard en activatie, enz.

Maar jij gaat beweren dat het goedkoper is, zeker...

 

# Dat beweer ik niet dat verzin jij voor de zoveelste maal,  als het er niet staat moet je het ook niet gaan verzinnen, natuurlijk is de duo2 duurder dan de Telenet bak, hij is dan ook van een veel hogere kwaliteit en biedt een surplus aan mogelijkheden.

De Orca module zal ik niet hoeven te betalen, word ingeruild net als de smartcard, een activatie die al bestaat kan je moeilijk nogmaals activeren, denk eens wat beter na voor je iets neerzet a.u.b.

 

Waar laat ik mij een oor aannaaien?

Omdat ik zie dat de facturen kloppen?

Bij TV Vlaanderen had ik anders slechte ervaringen daarmee, zeker toen ik opzegde.

Vervroegd afgesloten, en nog extra tijd doorgerekend.

Ze kunnen er daar wat van.

Als je dat op een goede manier had afgehandeld dan had je niet hoeven te klagen...

Vooraf denken en goed inschatten scheelt veel problemen achteraf.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je dat op een goede manier had afgehandeld dan had je niet hoeven te klagen...

Vooraf denken en goed inschatten scheelt veel problemen achteraf.

Nu zal het weer aan mij liggen.

Als je aangetekend opzegt en de datum erbij zet dan heb je als gebruiker geen fout gemaakt.

Je moet het niet altijd op een ander schuiven, da's een kwalijke gewoonte van sommigen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn de prijzen op vandaag, van die 16€ bij Telenet is dus geen spoor meer te bekennen, dit is verleden tijd en onjuiste info hier , geldt enkel nog voor oude analoge abonnementen.

 

Niet willen opgeven hé, tegen beter weten in. En simpele vragen die ik stel die niet in je kraam passen gewoon negeren.

Ga naar de pagina van Telenet zelf en doe alsof je digitale tv wilt bestellen. Daar zal €24,70 staan, tot je klikt op 'maandelijkse kosten', daar zie je 'abonnement €16'.

https://www2.telenet.be/nl/tv-en-entertainment/digitale-tv/bestel-digitale-tv/

 

Dit had een van de interessantste topics van 2015 kunnen worden, maar dit welles-nietes-gedoe over prijzen die amper nog met het onderwerp te maken hebben leiden tot niets.

Ik reageer gewoon om alle verzinselen recht te zetten (met bewijs!), maar persoonlijk vind ik dat dit topic evengoed gesloten kan worden als dit zo verder gaat...

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man, ik heb hier een copie van mijn laatste factuur, die zelfs nog moet via domiciliëring afgehaald worden geplaatst.

Er hebben er hier andere (Amazor) al op het forum uitgelegd waar die 8,70€ verschil van komt (huur digicorder die NIET VERPLICHT is).

En jij blijft hier maar je leugentjes herhalen.

Hij staat hier nog eens onder, dan kan iedereen zien hoe jij de waarheid geweld aandoet.

Dit het tarief voor analoge televisie, daarmee kan je geen digitale zenders decoderen, komt er dan bij de huur of aankoop van een ontvanger, dat is dan altijd meer dan 16€, trouwens deze formule is niet meer te zien op de Telenet Website.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit het tarief voor analoge televisie, daarmee kan je geen digitale zenders decoderen, komt er dan bij de huur of aankoop van een ontvanger, dat is dan altijd meer dan 16€, trouwens deze formule is niet meer te zien op de Telenet Website.

Negeer gerust de screenshots die erbij staan van mijn factuur, en op welke diensten ik aangesloten ben.

Je wilt gewoon de waarheid niet zien, hee?

Je wilt liever gewoon blijven leugens posten.

En dat je moet hardware kopen of huren, dat zal wel.

Hoe decodeer jij je satelliet zenders ?

Toch ook met een decoder of een CI(+) module, en dan nog een schotel erbovenop?

 

Maar als ik koop, betaal ik daarna 16€/maand.

En al de rest is bullshit die jij erbij verzint.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet willen opgeven hé, tegen beter weten in. En simpele vragen die ik stel die niet in je kraam passen gewoon negeren.

Ga naar de pagina van Telenet zelf en doe alsof je digitale tv wilt bestellen. Daar zal €24,70 staan, tot je klikt op 'maandelijkse kosten', daar zie je 'abonnement €16'.

https://www2.telenet.be/nl/tv-en-entertainment/digitale-tv/bestel-digitale-tv/

 

Dit had een van de interessantste topics van 2015 kunnen worden, maar dit welles-nietes-gedoe over prijzen die amper nog met het onderwerp te maken hebben leiden tot niets.

Ik reageer gewoon om alle verzinselen recht te zetten (met bewijs!), maar persoonlijk vind ik dat dit topic evengoed gesloten kan worden als dit zo verder gaat...

Duidelijk toch het is nu 24,70 €, en bij maandelijkse kosten staat ook vermeld Huur Digicorder 8, 7 €, u kan toch optellen hé.

 

Het is eerder u die niet wil opgeven, als je een abo afneemt bij TN zal je maandelijks minimaal 24,7 € betalen, het staat er zwart op wit.

 

Momenteel kan je kiezen tussen je HD Digicorder aankopen voor 249€ of hem huren voor 8,70€/maand.

Zoals je kan uitrekenen is die kostprijs eruit in 29 maanden of anders gezegd 2 Jaar en 5 maanden.

 

Alles wat je daarna betaald ben je dus kwijt en heb je dus teveel betaald. Je zou ook een HD Digicorder kunnen kopen maar dan bestaat de kans dat je een slechte meekrijgt die na een jaar al sterft (en dan ben je ook gezien).

 

Dit zijn de prijzen vermeld op de TN site vandaag:

Huur HD Digicorder *
  • Digitaal beeld en geluid
  • Programma's opnemen en pauzeren
  • Films & Programma's opvragen
  • Mogelijkheid om extra zenderpakketten te bekijken (Deze opties kies je tijdens online bestelling. )
  • Levenslange garantie op het toestel (gaat het stuk, dan vervangen we het kosteloos)

* De huur is inbegrepen in je maandelijks abonnement

€ 8.70 per maand
Inbegrepen
 
Aankoop HD Digicorder
  • Digitaal beeld en geluid
  • Programma's opnemen en pauzeren
  • Films & programma's opvragen
  • Mogelijkheid om extra zenderpakketten te bekijken (Deze opties kies je tijdens online bestelling. )
€ 249.00
 
Aankoop HD Digibox
  • Digitaal beeld en geluid
  • Films & Programma's opvragen
  • Mogelijkheid om extra zenderpakketten te bekijken (Deze opties kies je tijdens online bestelling. )
€ 99.00
 
Ik heb al een decoder
  • De decoder die je nu al hebt, behoud je. Huur je deze? Dan blijf je deze gewoon verder huren.
€ 0.00
 
TV met een kaartje
  • Ideale oplossing voor je 2de tv-toestel
  • Eenvoudig te gebruiken via één afstandsbediening
  • Haarscherp beeld en glashelder geluid

 

€ 69.00
 
 
 
Je keuze
Digitale tv
Maandelijkse kosten+
Totaal
€ 24.70
Eénmalige kosten+
Totaal
€ 30.00
aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Negeer gerust de screenshots die erbij staan van mijn factuur, en op welke diensten ik aangesloten ben.

Je wilt gewoon de waarheid niet zien, hee?

Je wilt liever gewoon blijven leugens posten.

En dat je moet hardware kopen of huren, dat zal wel.

Hoe decodeer jij je satelliet zenders ?

Toch ook met een decoder of een CI(+) module, en dan nog een schotel erbovenop?

 

Maar als ik koop, betaal ik daarna 16€/maand.

En al de rest is bullshit die jij erbij verzint.

Je betaalt 16 € per maand voor de kabelaansluiting, dan kijk je al analoog, dan heb je voor digitale zenders de kost van een digibox/digicorder, u koopt deze aan 249 €

 

Voorbeeld je kijkt 2 jaar met deze combinatie ; digicorder aangekocht voor 249€/24 maanden= 10,375 € per maand 

Je abo is dan 16€  + 10.375 = 26.375 €

Of huurt voor 8.7 € per maand de decoder

je abo is dan 16€ + 8.7 € = 24.7 € per maand

 

Dus kan je nooit voor 16 € de digitale zenders bekijken, hoe je het ook wilt verzinnen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Negeer gerust de screenshots die erbij staan van mijn factuur, en op welke diensten ik aangesloten ben.

Je wilt gewoon de waarheid niet zien, hee?

Je wilt liever gewoon blijven leugens posten.

En dat je moet hardware kopen of huren, dat zal wel.

Hoe decodeer jij je satelliet zenders ?

Toch ook met een decoder of een CI(+) module, en dan nog een schotel erbovenop?

 

Maar als ik koop, betaal ik daarna 16€/maand.

En al de rest is bullshit die jij erbij verzint.

Niet dus je zit met de afschrijf waarde van je decoder die je in je maandelijkse kosten moet meerekenen, erg snugger zijn je opmerkingen dus niet.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vergelijk nu eens geijke situaties.

Dus bijvoorbeeld nieuw e klant versus nieuwe klant.

 

Een situatie uit het verleden welke nu niet meer boekbaar is helpt niemand verder in dit wel-niet verhaal.

 

Op de website van TVV staat een bedrag van € 12, op die andere € 16, toch?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Duidelijk toch het is nu 24,70 €, en bij maandelijkse kosten staat ook vermeld Huur Digicorder 8, 7 €, u kan toch optellen hé.

 

Het is eerder u die niet wil opgeven, als je een abo afneemt bij TN zal je maandelijks minimaal 24,7 € betalen, het staat er zwart op wit.

 

Momenteel kan je kiezen tussen je HD Digicorder aankopen voor 249€ OF hem huren voor 8,70€/maand.

Ik denk dat jij dringend een cursus Nederlands moet volgen.

Het is OF huren OF kopen.

Dus als je koopt ga je die 8.70€ /maand niet betalen, en kom je weer op die 16€/maand.

Die 16€ van mijn factuur die ik gepost heb, en ik kijk wel degelijk digitaal, al jaren, en er komen geen andere facturen!

Maar blijf vooral dat feit negeren, en blijf maar verder lullen.

 

Ik neem hier het voorbeeld van ieman die nog geen digitale TV heeft, en een digicorder erbij koopt.

Dan zie je klaar en duidelijk dat die persoon 16€/maand betaalt en geen 24.70€/maand, zoals jij heel de tijd loopt te beweren.

 

Je zou ook een HD Digicorder kunnen kopen maar dan bestaat de kans dat je een slechte meekrijgt die na een jaar al sterft (en dan ben je ook gezien).

 

 

Weer zo'n leugen.

Bedrieg jij zo elke klant die je winkel binnenstapt?

Er is Europese garantie, en zoals je wel weet is dat 2 jaar.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je betaalt 16 € per maand voor de kabelaansluiting, dan kijk je al analoog, dan heb je voor digitale zenders de kost van een digibox/digicorder, u koopt deze aan 249 €

 

Voorbeeld je kijkt 2 jaar met deze combinatie ; digicorder aangekocht voor 249€/24 maanden= 10,375 € per maand 

Je abo is dan 16€  + 10.375 = 26.375 €

Of huurt voor 8.7 € per maand de decoder

je abo is dan 16€ + 8.7 € = 24.7 € per maand

 

Dus kan je nooit voor 16 € de digitale zenders bekijken, hoe je het ook wilt verzinnen.

Ahzo, komen we nu weer af met die zever.

Doe dat dan eens voor uw Vu+ Duo2, en kom mij dan eens vertellen hoe peperduur uw TV Vlaanderen wel is.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergelijk nu eens geijke situaties.

Dus bijvoorbeeld nieuw e klant versus nieuwe klant.

 

Een situatie uit het verleden welke nu niet meer boekbaar is helpt niemand verder in dit wel-niet verhaal.

 

Op de website van TVV staat een bedrag van € 12, op die andere € 16, toch?

Ik denk dat we gelijke situaties vergelijken.

Maar ik denk niet dat TripleBoy een eerlijke vergelijking wil maken.

Bij TV Vlaanderen rekent hij niets van hardwarekost.

Bij Telenet rekent hij hem erbij en schrijft hem af op een paar jaar (allez, dat is de laatste versie van zijn verhaal, tot voor een paar minuten beweerde hij dat je altijd 24,70€/maand abonnementsgeld moest betalen).

Ik vermoed dat hij straks de TV ook nog gaat bijtellen in zijn berekening, maar alleen bij de kabel natuurlijk.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn ook prima Satelliet ontvangers van € 60.

Maar ik zie dat het goedkoopste kabelabonnement € 16 en tvv € 12 is, klopt dat?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...