Ga naar inhoud


Nieuwe ontvangers voor TV Vlaanderen en Telesat beschikbaar.


Sprietje

Aanbevolen berichten

Er zijn ook prima Satelliet ontvangers van € 60.

Maar ik zie dat het goedkoopste kabelabonnement € 16 en tvv € 12 is, klopt dat?

Dat klopt (en proberen we al de hele dag duidelijk te maken).

Maar zit bedrag staat volledig los van alle hardware (zowel bij satelliet, als kabel).

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dan zijn we er toch uit, je kan alleen de abonnementen vergelijken, niet de hardware, omdat het 2 verschillende systemen zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je koopt toch ook je hardware voor tvv? Wat komt die hardware hier doen. Je kan bij je bestellling kiezen andere hardware.

Als je eigen hardware koopt, betaal je geen huur.

Zowel bij tvv als bij tn, kan je kiezen voor huren of kopen, en ieder doet wat hem best lijkt.

Maar mijn ipad toont geen prijzen op hun site.

En een tijd geleden, toen ik een 2de hands sd box kocht, die nog een kaart nodig had, kreeg ik die zelfs gratis. Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij tvv of cd.

Maar we wijken heel erg af, proximus en scarlet hebben zelfs geen ci+ module. Daar heb je 0,00% vrije hardware keuze en bij tn en tvv gedeeltelijk, ook bij de komende orca modules, zolang je tv die aanvaard. Dit kan nog niet bij onze ip tv providers!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt (en proberen we al de hele dag duidelijk te maken).

Maar zit bedrag staat volledig los van alle hardware (zowel bij satelliet, als kabel).

Kun je met die toestellen van 60€ straks ook een Viaccess Orca module doen werken???

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Doet dat ter zake?

 

Een antwoord heeft een hoog speculatief gehalte, voorspellen of iets gaat werken wat nog niemand gezien heeft.

In Nederland zijn er zelfs grote verschillen in wat wel en niet werkt bij een provider. (Ziggo)

 

Wat in de ene stad werkt, werkt niet in een andere stad.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat we gelijke situaties vergelijken.

Maar ik denk niet dat TripleBoy een eerlijke vergelijking wil maken.

Bij TV Vlaanderen rekent hij niets van hardwarekost.

Bij Telenet rekent hij hem erbij en schrijft hem af op een paar jaar (allez, dat is de laatste versie van zijn verhaal, tot voor een paar minuten beweerde hij dat je altijd 24,70€/maand abonnementsgeld moest betalen).

Ik vermoed dat hij straks de TV ook nog gaat bijtellen in zijn berekening, maar alleen bij de kabel natuurlijk.

Ik heb geen rekening gemaakt voor TVV, niets verzinnen hé, ik koop mijn hardware dan ook niet enkel om TVV zenders te bekijken, er kan veel meer mee, SAT - DVB-T - KABEL ontvangst is mogelijk met deze top ontvangers.

Films en Series bewaren, Audio Speler, Video server, DLNA enz........

 

Maar het feit blijft dat je met 16€ per maand geen digitale kan bekijken bij Telenet, dat is pure onzin, er komt bovenop de huur of aankoop van een opgelegde decoder bij, ondanks de pogingen dat te verdoezelen.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk even terug naar deze : https://www.sat4all.com/forums/topic/349367-nieuwe-ontvangers-voor-tv-vlaanderen-en-telesat-beschikbaar/?p=2339021daar heb ik de berekening gemaakt met minimale hardware die voor ontvangst nodig is. Hierbij reken ik, dat je alle andere hardware al hebt. Dat lijkt me de beste vergelijking. Bij deze worden geen huur aangerekend!

Uiteraard is het totale kostenplatje bij sat meer, maar dat was altijd zo.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahzo, komen we nu weer af met die zever.

Doe dat dan eens voor uw Vu+ Duo2, en kom mij dan eens vertellen hoe peperduur uw TV Vlaanderen wel is.

Gezien de geweldige mogelijkheden ervan, waar u enkel kan van dromen, is de aanschaf ervan een goed overwogen besteding, deze ontvanger staat hier niet enkel voor TVV gebruik, kan veel meer veel meer.

De kostprijs ervan win ik zelfs op een niet al te lange termijn terug.

 

Je kan een Lada ook niet met een Porsche vergelijken,

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen rekening gemaakt voor TVV, niets verzinnen hé, ik koop mijn hardware dan ook niet enkel om TVV zenders te bekijken, er kan veel meer mee, SAT - DVB-T - KABEL ontvangst is mogelijk met deze top ontvangers.

 

Maar het feit blijft dat je met 16€ per maand geen digitale kan bekijken bij Telenet, dat is pure onzin, er komt bovenop de huur of aankoop van een opgelegde decoder bij, ondanks de pogingen dat te verdoezelen.

Neen, inderdaad, zo doen bedriegers dat nu eenmaal.

Bij de ene rekenen ze de hardware om te kijken erbij, mocht je kunnen, je rekende er nog 1kg popcorn en een TV boekje per dag bij.

Bij jouw favoriete product reken je de hardware niet, want "die had je al liggen", of die "gebruikte je al voor iets anders."

En de popcorn ook niet, want "dat is slecht voor je tanden".

Het TV boekje heb je daar ook niet nodig, want je gaat de gids wel op internet raadplegen.

 

Ik heb ooit eens een plaatselijke demo van TV Vlaanderen meegemaakt, in het begin, toen het nog een veelbelovend product leek.

Het waren dezelfde verkoopsleugens.

Bij de vergelijking met de kabel en BelgacomTV, rekenden ze bij de andere alle hardware, bij henzelf zetten ze dan een sterretje, want je had vrije keuze.

Alsof het dan gratis zou zijn.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het feit blijft dat je met 16€ per maand geen digitale kan bekijken bij Telenet, dat is pure onzin, er komt bovenop de huur of aankoop van een opgelegde decoder bij, ondanks de pogingen dat te verdoezelen.

Met 16,90€ kun je ook geen Basic kijken bij TV Vlaanderen.

Daar komt ook de huur of aankoop van een decoder bij kijken.

Hoeveel mist je daar ook probeert rond te spuien.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien de geweldige mogelijkheden ervan, waar u enkel kan van dromen, is de aanschaf ervan een goed overwogen besteding, deze ontvanger staat hier niet enkel voor TVV gebruik, kan veel meer veel meer.

De kostprijs ervan win ik zelfs op een niet al te lange termijn terug.

 

Je kan een Lada ook niet met een Porsche vergelijken,

Blablablabla.

Zeg gewoon dat je de berekening niet wilt doen, want je zou er heel bekaaid uitkomen.

Ik heb hier trouwens een Dreambox 8000 HD met 4 tuners (2 DVB-S2, 2 DVB-C).

Peperduur, maar zeer tevreden van.

Maar nooit enig moment gedacht te gaan verkondigen dat satelliet veel goedkoper is, zoals jij doet.

Ik wil de mensen nu eenmaal geen rad voor de ogen draaien.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik bij wijze van spreken morgen tn of tvv wil zien, dan betaal ik bij tn 16€ omdat ik bij tn, de module nog liggen heb van vroeger. Ze komen de kabel aansluiten, en als de technieker is langsgeweest, even inbellen, met de gegevens, en beeld. Bij tvv, ook. Als ik bij de 2 geen andere diensten heb, betaal ik eenmaal 50€ Activatiekost. ( exclusief promotie). Die 16€/maand klopt als een bus.

Mijn lijkt de beste optie, als je een nieuwe tv koopt, ee, te kopen die de 3 standaarden aankan,met ci+ ondersteuning. Zo kan je tvv,tn zien, ook al hebben ze enkel maar de orca module.

post-40019-0-55769400-1446999818_thumb.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je met die toestellen van 60€ straks ook een Viaccess Orca module doen werken???

 

Speculatief of niet maar ik zou er niet op gokken.

De kans dat de Orca module gaat werken is namelijk nihil alleen al  om de reden dat er geen CI slot in zit om je Orca module in te stoppen.

De M7 sat801, het paradepaartje van M7 gaat met orca ook niet werken. Dat kun je afleiden uit het feit dat er nieuwe decoders komen voor orca.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit het tarief voor analoge televisie, daarmee kan je geen digitale zenders decoderen, komt er dan bij de huur of aankoop van een ontvanger, dat is dan altijd meer dan 16€, trouwens deze formule is niet meer te zien op de Telenet Website.

 

Klopt niet. Voor 16,-- euro krijg je 20 analoge zenders en 75 digitale zenders.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speculatief of niet maar ik zou er niet op gokken.

De kans dat de Orca module gaat werken is namelijk nihil alleen al  om de reden dat er geen CI slot in zit om je Orca module in te stoppen.

De M7 sat801, het paradepaartje van M7 gaat met orca ook niet werken. Dat kun je afleiden uit het feit dat er nieuwe decoders komen voor orca.

Dus met 65€ kom je er alweer niet bij sat.

Zal wel weer een duurdere ontvanger worden als je wilt blijven kijken.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...