Ga naar inhoud


Nieuwe ontvangers voor TV Vlaanderen en Telesat beschikbaar.


Sprietje

Aanbevolen berichten


Blablablabla.

Zeg gewoon dat je de berekening niet wilt doen, want je zou er heel bekaaid uitkomen.

Ik heb hier trouwens een Dreambox 8000 HD met 4 tuners (2 DVB-S2, 2 DVB-C).

Peperduur, maar zeer tevreden van.

Maar nooit enig moment gedacht te gaan verkondigen dat satelliet veel goedkoper is, zoals jij doet.

Ik wil de mensen nu eenmaal geen rad voor de ogen draaien.

Maar ik beweer dus nergens dat satelliet goedkoper is,nergens , waarom verzinnen jullie dingen die er niet staan dus.

Ik beweer wel dat je met een - state of te art - ontvanger zoveel mogelijkheden krijgt dat het kostenplaatje het waard is.

En je helemaal niet verplicht bent zo een ding aan te schaffen, het is maar wat je eruit wilt halen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat hier op deze site ergens een thread hierover staat, en dat het inderdaad mogelijk is, maar het is niet officieel ondersteund.

Voor zover ik gelezen heb werkt die methode ergens met Chinese certifcicaten die gelekt zijn.

Maar CI+ heeft een systeem van "blacklisten", dus kan er via een update gemaakt worden dat die ontvangers die van die certificaten gebruik maken buiten spel gezet worden.

Tot zover wat ik ervan weet.

 

PS : Ik ben voor vrije hardwarekeuze, maar dan wel een die ondersteund wordt door de leverancier, anders blijf je altijd voort met onzekerheid of het zal werken en hoe lang nog.

 

Ik kan dat draadje toch niet vinden. Kun je mij daarmee helpen AUB?

 

Want ik wil absoluut geen brakke receiver van TN.  Iedere keer als ik in mijn favoriet PC-shop kom (die doet ook TN service) staat er een rij voor de TN balie met allemaal een blik van TN onder de arm.  Ik heb wel nooit gevraagd of ie dan defect was, maar ik veronderstel dat je met een werkende receiver niet naar een service punt toestapt.

 

Ik heb een schoonbroer die een absolute TN fan is.  Ook hij is aan zijn 4de digicorder toe in 8 jaar.  We gaan hier geen kostenplaatje aan verbinden want in een heleboel gevallen is het een huur apparaat of een apparaat onder waarborg.  Veel erger vind ik dat je iedere keer je opnames kwijt bent.  Zelfs als je heel zorgvuldig zijt en alles binnen de 14 dagen afkijkt (en wist) ben toch nog een boel kwijt.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met 16,90€ kun je ook geen Basic kijken bij TV Vlaanderen.

Daar komt ook de huur of aankoop van een decoder bij kijken.

Hoeveel mist je daar ook probeert rond te spuien.

Doe ik niet dus, waar zou dat staan.

Je verzint het ene na het andere, maar ik blijf erbij hier verkondigen dat je voor 16€ eruit bent bij TN is pas de waarheid verdoezelen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

even rechtzetten

telenet is in gans belgie wel is waar onder een andere naam nl VOO in het franse gedeelte

en voor 182€ per jaar en met een CI module met kaartje aan 1x 69,9 € heb je reeds heel veel zenders

welke je met tvv niet hebt

nooit te oud om te leren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar ik beweer dus nergens dat satelliet goedkoper is,nergens , waarom verzinnen jullie dingen die er niet staan dus.

Ik beweer wel dat je met een - state of te art - ontvanger zoveel mogelijkheden krijgt dat het kostenplaatje het waard is.

En je helemaal niet verplicht bent zo een ding aan te schaffen, het is maar wat je eruit wilt halen.

Vreemd dat je dan pagina's lang bleef beweren dat de prijs 24.70€/maand was, terwijl het 16€ was.

Vreemd dat je dan "het totaalpakket" bestaande uit alle mogelijke pakketten en opties wou vergelijken met het schamele TVV Basic+.

Jij bent gewoon iemand die bij hoog en bij laag iets beweert en dan achteraf terstond zegt dat hij dat nooit gezegd heeft.

Maar iedereeen kan hier gewoon een paar bladzijden terug lezen wat je toen schreef en zien dat je nu heel wat anders zegt.

 

En dat tweede is weer zo'n verdoezelen van de werkelijkheid.

Maar je bent niet verplicht zo'n ding aan te schaffen.

Maar als je satelliet wilt kijken zul je wel IETS moeten aanschaffen of huren, daarover laat jij graag onduidelijkheid bestaan.

 

En of je met je ontvanger straks echt nog wel de functies van je Porsche vasthebt weet je van geen kanten, de kans is groot dat door de beperkingen die TVV inbouwt je straks minder kunt met dat toestel.

Als je verplicht wordt om een CI+ module te gebruiken ga je dus nog één zender tegelijk kunnen decoderen.

Dan kun je maar hopen dat offline decoderen ook nog werkt.

Hun decoders zullen natuurlijk wel een gecertifieerde softcam gebruiken, en daar geen last van hebben.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt niet. Voor 16,-- euro krijg je 20 analoge zenders en 75 digitale zenders.

En hoe ga je die decoderen voor 16 €, dan sta nog nergens hoor, de 75 digitale zijn dan aanwezig op de kabel bij u, maar gaan zwart beeld geven.

Bij die 16€ komt de huur erbij voor de decoder, zie dat eens in,

Goedkoper dan 24.70 € kom je er niet, anders is het enkel analoog kijken, toch wel duidelijk zeker

Je kan ook een module kopen voor 69 € mits een geschikte tv.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

even rechtzetten

telenet is in gans belgie wel is waar onder een andere naam nl VOO in het franse gedeelte

en voor 182€ per jaar en met een CI module met kaartje aan 1x 69,9 € heb je reeds heel veel zenders

welke je met tvv niet hebt

Voo is toch geen eigendom van Telenet?

Het is weliswaar kabeltelevisie maar een andere operator.

Concurrenten kun je ze echter niet noemen, want waar Telenet actief is, is Voo niet actief en omgekeerd.

Daarom vind je ook Voo zenders bij Telenet.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan dat draadje toch niet vinden. Kun je mij daarmee helpen AUB?

 

Want ik wil absoluut geen brakke receiver van TN.  Iedere keer als ik in mijn favoriet PC-shop kom (die doet ook TN service) staat er een rij voor de TN balie met allemaal een blik van TN onder de arm.  Ik heb wel nooit gevraagd of ie dan defect was, maar ik veronderstel dat je met een werkende receiver niet naar een service punt toestapt.

 

Ik heb een schoonbroer die een absolute TN fan is.  Ook hij is aan zijn 4de digicorder toe in 8 jaar.  We gaan hier geen kostenplaatje aan verbinden want in een heleboel gevallen is het een huur apparaat of een apparaat onder waarborg.  Veel erger vind ik dat je iedere keer je opnames kwijt bent.  Zelfs als je heel zorgvuldig zijt en alles binnen de 14 dagen afkijkt (en wist) ben toch nog een boel kwijt.

 

Willy

Ik kan dat alleen maar onderschrijven, het is van voren tot van achter een puur commerciële zooi bij TN, uitmelken van de klant is de boodschap

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

even rechtzetten

telenet is in gans belgie wel is waar onder een andere naam nl VOO in het franse gedeelte

en voor 182€ per jaar en met een CI module met kaartje aan 1x 69,9 € heb je reeds heel veel zenders

welke je met tvv niet hebt

Je hebt ook heel wat zenders bij TVV die Telenet niet heeft.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

even rechtzetten

telenet is in gans belgie wel is waar onder een andere naam nl VOO in het franse gedeelte

en voor 182€ per jaar en met een CI module met kaartje aan 1x 69,9 € heb je reeds heel veel zenders

welke je met tvv niet hebt

Dat is grappig, bij de kabel zal je nooit meer zenders kunnen zien als de provider doorgeeft.

Bij de satelliet krijg je er gratis en voor niets honderden FTA zenders bij.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe ga je die decoderen voor 16 €, dan sta nog nergens hoor, de 75 digitale zijn dan aanwezig op de kabel bij u, maar gaan zwart beeld geven.

Bij die 16€ komt de huur erbij voor de decoder, zie dat eens in,

Goedkoper dan 24.70 € kom je er niet, anders is het enkel analoog kijken, toch wel duidelijk zeker

Je kan ook een module kopen voor 69 € mits een geschikte tv.

Met die laatste zin geef je dus toe dat de zin ervoor een leugen is.

Voor 69€ kun je een module kopen en betaal je daarna wel degelijk slechts 16€/maand, en kijk je volledig digitaal.

Maar erg dat je na al die tijd nog je leugens verkondigt.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

En hoe ga je die decoderen voor 16 €, dan sta nog nergens hoor, de 75 digitale zijn dan aanwezig op de kabel bij u, maar gaan zwart beeld geven.

 

Kan jij nu niet gewoon eens de feiten onder ogen zien en toegeven dat een kabel-abo aan €16,00 wél mogelijk is?

Mijn Basic+-abonnement aan €22,90 blijft ook zwart zonder hardware hoor. Jij zit hier nu al pagina's lang dezelfde non-argumenten te verkondigen.

aangepast door Amazor

Samsung UE55KS8000 - Philips 55PUS8848/12 - VU+ Duo 4K SE - Vantage HD8000S - M7 DSR8141 - M7 SAT801 - SAB Explorer CISC
Multytenne Twin - Triax 64/Triple LNB - TV Vlaanderen Basic+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hoor je wat je zelf zegt, je legt € 69 neer en kan dan voor 16 euro per maand kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...