Ga naar inhoud


Nieuwe ontvangers voor TV Vlaanderen en Telesat beschikbaar.


Sprietje

Aanbevolen berichten

Ik kan dat alleen maar onderschrijven, het is van voren tot van achter een puur commerciële zooi bij TN, uitmelken van de klant is de boodschap

Yeah, right.

TVV is gewoon de duurste provider, omdat satelliet hardware veel duurder is, en omdat ze constant met nieuwe hardware afkomen.

De witte modules zijn nog maar ingeburderd of ze zijn daar al met hun Orca's.

De klant zal wel dokken, ja.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

 

Voor 69€ kun je een module kopen en betaal je daarna wel degelijk slechts 16€/maand, en kijk je volledig digitaal.

Maar erg dat je na al die tijd nog je leugens verkondigt.

Hoor je wat je zelf zegt, je legt € 69 neer en kan dan voor 16 euro per maand kijken.

 

Dus wanneer je dat geld niet neerlegt kan je niet kijken.

 

 

Maar je hebt gelijk, voor 16 euro per maand kan je kijken

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is grappig, bij de kabel zal je nooit meer zenders kunnen zien als de provider doorgeeft.

Bij de satelliet krijg je er gratis en voor niets honderden FTA zenders bij.

Maar dat is dan ook een technische eigenschap van het medium.

Ik heb die zenders ook gratis en voor niets, dat reken ik niet bij de provider, want ik heb geen TVV, daarvoor zorgt mijn ontvanger!

TVV moet die pluim niet op zijn hoed strijken!

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat je dan pagina's lang bleef beweren dat de prijs 24.70€/maand was, terwijl het 16€ was.

Vreemd dat je dan "het totaalpakket" bestaande uit alle mogelijke pakketten en opties wou vergelijken met het schamele TVV Basic+.

Jij bent gewoon iemand die bij hoog en bij laag iets beweert en dan achteraf terstond zegt dat hij dat nooit gezegd heeft.

Maar iedereeen kan hier gewoon een paar bladzijden terug lezen wat je toen schreef en zien dat je nu heel wat anders zegt.

 

# Het is wel degelijk 24,7 € , sedert enige tijd is dit de goedkoopste formule die bij Telenet vermeld staat.

De TN website spreekt daarover boekdelen.

Het Totaal pakket  Telenet is zoals bekend in Vlaanderen en bij de consumenten organisaties veel te duur

Ik vergeleek Basic + niet met hetgeen waarmee je nu komt aandraven, je verzint iedere keer dingen die je voor je eigen werkelijkheid neemt

Ik hoor in Vlaanderen algemene ontevredenheid over TN hun tarieven, hun service, en hun regelmatige prijsverhogingen.

 

En dat tweede is weer zo'n verdoezelen van de werkelijkheid.

Maar je bent niet verplicht zo'n ding aan te schaffen.

Maar als je satelliet wilt kijken zul je wel IETS moeten aanschaffen of huren, daarover laat jij graag onduidelijkheid bestaan.

 

# Ik zeg dat je niet verplicht bent om een DUO of gelijkaardige dure ontvanger te kopen, duidelijk lezen graag.

 

En of je met je ontvanger straks echt nog wel de functies van je Porsche vasthebt weet je van geen kanten, de kans is groot dat door de beperkingen die TVV inbouwt je straks minder kunt met dat toestel.

Als je verplicht wordt om een CI+ module te gebruiken ga je dus nog één zender tegelijk kunnen decoderen.

Dan kun je maar hopen dat offline decoderen ook nog werkt.

Hun decoders zullen natuurlijk wel een gecertifieerde softcam gebruiken, en daar geen last van hebben.

 

# Dat weet jij ook van geen kanten, met voorbarige beweringen afkomen getuigt niet van een grote intelligente kijk op de zaken

  

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar dat is dan ook een technische eigenschap van het medium.

Ik heb die zenders ook gratis en voor niets, dat reken ik niet bij de provider, want ik heb geen TVV, daarvoor zorgt mijn ontvanger!

TVV moet die pluim niet op zijn hoed strijken!

Nee, maar de kabel heeft die technische eigenschap niet.

 

Daarom nogmaals, deze hele discussie probeert appels met peren te vergelijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met die laatste zin geef je dus toe dat de zin ervoor een leugen is.

Voor 69€ kun je een module kopen en betaal je daarna wel degelijk slechts 16€/maand, en kijk je volledig digitaal.

Maar erg dat je na al die tijd nog je leugens verkondigt.

En opeens ben je die decoder van je vergeten, het is jij die liegt met je 16€ er zijn bewezen meerkosten dus, of decoder huren of kopen, of module aanschaffen, dat komt er dus bij.

En analoog gaat er binnenkort uit, verwacht je aan meer dus, het bedrijf kennende.

 

En als je nu een abo probeert af te nemen duwen ze de decoder door je strot, kostprijs 24,7 € / maand.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoor je wat je zelf zegt, je legt € 69 neer en kan dan voor 16 euro per maand kijken.

Dus wanneer je dat geld niet neerlegt kan je niet kijken.

Maar je hebt gelijk, voor 16 euro per maand kan je kijken

En precies hetzelfde geldt voor TV Vlaanderen.

Maar dat wil Tripleboy niet in zijn berekeningen hebben.

Overigens, je moet je TV nog meerekenen, want zonder TV ga je ook geen TV Vlaanderen kunnen kijken.

Vergeet ook niet de stroomfactuur.

Man, is me dat een duur product, dat TV Vlaanderen, als je dat allemaal afschrijft...

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, maar de kabel heeft die technische eigenschap niet.

 

Daarom nogmaals, deze hele discussie probeert appels met peren te vergelijken.

Neen, wij vergelijken wat je krijgt voor je abonnement.

En dat zijn de zenders waarvoor je betaalt, niet diegene die al gratis op het medium zitten.

Ik heb immers precies diezelfde zenders terwijl ik geen TV Vlaanderen heb.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Vreemd dat je dan pagina's lang bleef beweren dat de prijs 24.70€/maand was, terwijl het 16€ was.

Vreemd dat je dan "het totaalpakket" bestaande uit alle mogelijke pakketten en opties wou vergelijken met het schamele TVV Basic+.

Jij bent gewoon iemand die bij hoog en bij laag iets beweert en dan achteraf terstond zegt dat hij dat nooit gezegd heeft.

Maar iedereeen kan hier gewoon een paar bladzijden terug lezen wat je toen schreef en zien dat je nu heel wat anders zegt.

 

# Het is wel degelijk 24,7 € , sedert enige tijd is dit de goedkoopste formule die bij Telenet vermeld staat.

De TN website spreekt daarover boekdelen.

Het Totaal pakket  Telenet is zoals bekend in Vlaanderen en bij de consumenten organisaties veel te duur

Ik vergeleek Basic + niet met hetgeen waarmee je nu komt aandraven, je verzint iedere keer dingen die je voor je eigen werkelijkheid neemt

Ik hoor in Vlaanderen algemene ontevredenheid over TN hun tarieven, hun service, en hun regelmatige prijsverhogingen.

 

En dat tweede is weer zo'n verdoezelen van de werkelijkheid.

Maar je bent niet verplicht zo'n ding aan te schaffen.

Maar als je satelliet wilt kijken zul je wel IETS moeten aanschaffen of huren, daarover laat jij graag onduidelijkheid bestaan.

 

# Ik zeg dat je niet verplicht bent om een DUO of gelijkaardige dure ontvanger te kopen, duidelijk lezen graag.

 

En of je met je ontvanger straks echt nog wel de functies van je Porsche vasthebt weet je van geen kanten, de kans is groot dat door de beperkingen die TVV inbouwt je straks minder kunt met dat toestel.

Als je verplicht wordt om een CI+ module te gebruiken ga je dus nog één zender tegelijk kunnen decoderen.

Dan kun je maar hopen dat offline decoderen ook nog werkt.

Hun decoders zullen natuurlijk wel een gecertifieerde softcam gebruiken, en daar geen last van hebben.

 

# Dat weet jij ook van geen kanten, met voorbarige beweringen afkomen getuigt niet van een grote intelligente kijk op de zaken

  

 

Blijven liegen...

Misschien geloof je het zelf nog.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

En opeens ben je die decoder van je vergeten, het is jij die liegt met je 16€ er zijn bewezen meerkosten dus, of decoder huren of kopen, of module aanschaffen, dat komt er dus bij.

En analoog gaat er binnenkort uit, verwacht je aan meer dus, het bedrijf kennende.

 

En als je nu een abo probeert af te nemen duwen ze de decoder door je strot, kostprijs 24,7 € / maand.

En jouw hoofd speelt waarschijnlijk satellietschotel, en je neus ontvanger.

Met je oren decodeer je en met je handen decrypteer je.

Of heb jij ook een ontvanger of module moeten installeren, die je eerst moest kopen of huren?

Waarom weiger je van die waarheid te erkennen?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu investeren in een dure (Linux) satelliet decoder is gewoon af te raden, of je moet niet weten wat je met je geld moet doen.

Nog een twee jaar en dan is de huidige codering uitgefaseerd en je dure satelliet decoder rijp voor de kliko.

De nieuwe kaart is dan  getrouwd met de M7 decoder en er op gokken dat dit met je rijp voor de kliko decoder ooit nog gaat werken is wishful thinking.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Neen, wij vergelijken wat je krijgt voor je abonnement.

En dat zijn de zenders waarvoor je betaalt, niet diegene die al gratis op het medium zitten.

Ik heb immers precies diezelfde zenders terwijl ik geen TV Vlaanderen heb.

Dan is satelliet wel degelijk in het voordeel, met zijn honderden zenders als bonus,

Daardoor hoef je niet te betalen voor de fta zenders, iets waar je bij de kabel wel voor moet betalen.

Daarom kan je dan bij de satelliet met het abbo van 12 euro volstaan, waar je bij de kabel 16 euro moet betalen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En precies hetzelfde geldt voor TV Vlaanderen.

Maar dat wil Tripleboy niet in zijn berekeningen hebben.

Overigens, je moet je TV nog meerekenen, want zonder TV ga je ook geen TV Vlaanderen kunnen kijken.

Vergeet ook niet de stroomfactuur.

Man, is me dat een duur product, dat TV Vlaanderen, als je dat allemaal afschrijft...

Hetgeen bij u dus ook in aanmerking komt, bovenop het hoge stroomverbruik waarvoor de digicorder bekend is.

Je hebt een te enge kijk op de zaken en beseft duidelijk niet hoe je gerold wordt.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is spijtig, Johan, maar ik zit ook met die vrees, en ik hoop daarom dat mijn Dreambox 8000 het nog zo lang mogelijk uithoudt, zodat als ik moet veranderen er duidelijkheid is over wat er nog te decoderen valt met die toestellen, en onder welke voorwaarden :

 

 

* met CI(+) module

* met smartcardlezer

* hoeveel zenders tegelijk

* op eenzelfde of andere transponder

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...