Ga naar inhoud


Nieuwe ontvangers voor TV Vlaanderen en Telesat beschikbaar.


Sprietje

Aanbevolen berichten


Zoals eerder reeds is aangegeven is het einde van de Linux ontvangers wel in zicht want het gaat nu in een rap tempo alle providers kiezen ervoor de kaart te koppelen aan de ontvanger en er is tot op heden nog geen goeie oplossing voor dit te omzeilen

Hoezo daar past toch de module in, en wordt ondersteunt door VTI 8.3.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo daar past toch de module in, en wordt ondersteunt door VTI 8.3.

dan kan je enkel kijken en niet kijken en opnemen tegelijk of vergis ik me daarbij lost het de problemen met sky UK niet op

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heeft Sky Uk met dit topic vandoen, het gaat hier om de nieuwste Ontvangers van CD/TVV.

 

Je kan kijken opnemen, al zijn er enkele beperkingen in het aantal kanalen, dit betekent dus geenszins het einde van de linux ontvanger zoals u beweert, duidelijk geen onderbouwde bewering, vlug met desinformatie strooien is op vele forum's aanwezig, maar of dat wel wenselijk is.

 

Daarbij er zijn zenders zat die FTA zijn, daar is hij altijd bruikbaar voor.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef aan als alles gekoppeld word dus kaart aan ontvanger gaat dat zeker ten koste van de Linux ontvanger daarbij zijn het nogal wat beperkingen als je moet gaan werken met een module bijvoorbeeld mijn vu ultimo is alweer te sloom ook het kijken en opnemen tegelijk gaat minder makkelijk dat vind ik nogal wat ,nu stop ik mijn kaart van tvv en cd in mijn ultimo en kijken maar dat word straks dus anders dat vind ik nogal een beperking,hoe zit het heb ik dan 2x zo'n module nodig,zoals het jaren goed is gegaan komt er nu wel degelijk verandering in er zal meer voor nodig zijn om te blijven kijken

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de reactie zag je toch op mijn mail het antwoord van tvv? Ze beweren nog minimum 2 jaar de huidige codeerkaarten te ruilen als deze stuk gaan.

Ik lees nog nergens dat cd die orca uitrolt.

Als tvv zich bij zijn woord houdt, zou je linux dus nog 2 jaar kunnen gebruiken voor tvv.

En aangezien cd nog niet over een uitrol spreekt, blijft die witte module nog wel even meegaan.

Wat ik eerder vrees, is dat nieuwe zenders die eventueel van csat komt, of andere, eerder die overencryptie krijgt, en dat we zo gekortwiekt worden

Maar ik vraag me af, of het de beperking van de module is, of combinatie ontvanger en module, dat kijken en opnemen op 2 verschillende transponders niet gaat, maar daarvoor denk ik dat het wenselijk is een nieuw topic te starten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor de info

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik eerder vrees, is dat nieuwe zenders die eventueel van csat komt, of andere, eerder die overencryptie krijgt, en dat we zo gekortwiekt worden

 

Zolang als het aanbod van de huidige pakketten maar te zien blijft met hun smart card en de huidige witte module (die je desgewenst gratis gaat krijgen) lijkt mij er weinig tegen te doen.

Het toevoegen van nieuwe zenders met een andere codering (zeker als daardoor de oude pakketten niet in prijs omhoog gaan) is klantonvriendelijk maar kan wettelijk gezien wel door de beugel.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

De praktijk van M7 leert dat zenders uit het oude pakket verdwijnen en de prijzen verhoogd worden.

Wil je toch de missende zender zal je aan het nieuwe systeem moeten deelnemen van M7.

 

De commerciële en npo zijn voor de meeste toch de belangrijkste lijkt me.

En die zullen met het huidige systeem nog wel,wat jaartjes meegaan hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de reactie zag je toch op mijn mail het antwoord van tvv? Ze beweren nog minimum 2 jaar de huidige codeerkaarten te ruilen als deze stuk gaan.

Ik lees nog nergens dat cd die orca uitrolt.

Als tvv zich bij zijn woord houdt, zou je linux dus nog 2 jaar kunnen gebruiken voor tvv.

En aangezien cd nog niet over een uitrol spreekt, blijft die witte module nog wel even meegaan.

Wat ik eerder vrees, is dat nieuwe zenders die eventueel van csat komt, of andere, eerder die overencryptie krijgt, en dat we zo gekortwiekt worden

Maar ik vraag me af, of het de beperking van de module is, of combinatie ontvanger en module, dat kijken en opnemen op 2 verschillende transponders niet gaat, maar daarvoor denk ik dat het wenselijk is een nieuw topic te starten.

Zie ook vandaag www.Bron: Totaal TV

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...