Ga naar inhoud


Nieuwe ontvangers voor TV Vlaanderen en Telesat beschikbaar.


Sprietje

Aanbevolen berichten


Kijk dan even het nu beschikbaar voor Telesat/ TVV  gebruikers: ja dat is mijn stelling.

 

http://tv.tv-vlaanderen.be/cinema.aspx

 

Kan al een poosje met de Motion Box, met de nieuwe ontvangers gaat dat verder.

 

http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Downloads/Handleiding_MZ_101_TVV.pdf

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

beste jeevanhoof je ken er niets van ik heb tvv op tn heb je zenders dat tvv niet hebt en op tvv heb zenders dat tn niet heb en goedkoper is tn zeker niet ben daar weg  op gewoon bassis is tvv wel goedkoper maar als je filmnet wil dan moet je naar tn gaan maar je zult ervoor betalen ook kijk een goed naar de site van tvv welke zenders die je heb

 

Hoi,

 

Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik ook bij Telenet ben weggegaan omdat ik ze te duur vond, omdat ze een monopoly hadden op de kabel en omdat ik meer wilde zien dan dat er op de kabel zat.

Ik ben dus helemaal niet voor Telenet en kijk al meer dan 25 jaar via de satelliet.

 

Maar als we de vergelijking maken...deze keer zonder apparatuur want wil je fatsoenlijk TVV kijken met alle mogelijkheden van een Linux bak, moet je deze zelf kopen samen met schotel, lnb...en alles nog eens fatsoenlijk instaleren.

 

Bij het laagste abonnement bij TN zitten de Eurosportzenders, Vlaamse muziekzenders, de MTV zender, de Franse zenders, de zenders van de RTBF....

Dit pakket kost (zonder huur) 16 Euro en iets.

 

Voor 16,90 heb je bij TVV het basis abonnement. Zonder de Franse zenders zonder de RTBF zenders, zonder de Vlaamse theme kanalen, zonder de regionale zenders....

Als extra heb je wel wat MTV zenders, CI en 13 Street.

Oke je hebt nog heel wat FTA zenders, maar die kan je gratis ontvangen, daar heb je TVV niet voor nodig.

 

Ik beveel niemand Telenet aan, maar als je alles op een rij zet is het nog moeilijk om iemand TVV aan te raden.

 

mvg

 

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is de vraag, ga je voor de prijs of ga je voor het aanbod?

Wanneer je interesse hebt in een aanbod wat maar een van de 2 aanbiedt, is de keuze snel gemaakt.

Is dat de goedkoopste, dan is dat mooi meegenomen.

Ga je voor de prijs, maar zitten net die zenders niet bij die aanbieder, waar je naar wilt kijken, betaal je per definitie te veel.

 

Ieder zal daar zijn eigen afweging moeten maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zonder enige vorm van kijkgarantie, kan je kiezen voor een recente linux ontvanger met een (dual) dvb-c/t(2)/s ontvanger.

Zo haal je 3 van de 4 Belgische systemen in je huis op één toestel.

Ooit was er sprake, dat proximus/scarlet tv zou kunnen zonder hun ontvanger, met een rechtstreekse app, maar daar zijn ze blijkbaar van af gestapt.

En wil je nergens geen abonnement afsluiten, dan kan je met bovenstaand toestel (geen torens van toestellen) de VRT zien (weliswaar in sd) en vele FTA zenders, afhankelijk van je buiteninstallatie. Woon je dan nog eens aan een grens, dan haal je de Franse zenders (tnt) of de Nederlandse publieke NPO zenders binnen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niet eens TVV  ontvangers, en beweer er ook niets over, daar kom jij te pas en te onpas mee af.

 

En u kan absoluut niet weten wat de Orca modules gaan inhouden, vermits TVV over dergelijke zaken nooit communiceert, wat de mulitiroom mogelijkheden zullen zijn is nog niets over bekend, elke uitspraak hierover is voorbarig en enkel speculatie.

Of ze nu een etiketje TV Vlaanderen of VU+ hebben, als je wilt TV Vlaanderen kijken moet je betalen, huren of kopen, de keuze is aan u.

Stop met die feiten te verdoezelen.

 

En ik hoef de eigenschappen van Orca modules niet in detail te weten.

Het is al duidelijk genoeg als we kijken naar andere CI modules, die hebben wel deze beperkingen, dus kom niet zeveren dat TVV plots die beperkingen niet zal hebben, dan voldoen ze niet aan de CI standaard.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hoeven niet bij binnen te zijn om je af te sluiten, dat kunnen ze op straat in een van die kastjes van ze, heb ik al meermaals zien gebeuren.

 

Poosje geleden was er een dame in de wijk die al jaren gratis analoog keek, tot ze haar vriend eruit gooide, die ging dan doodleuk TN op de hoogte brengen van dit feit, met gevolg afgesloten binnen de week, en een gepeperde factuur er boven op, en niemand was binnen de woning geweest.

 

Die viel uit de lucht zeg,

Dan ging dat wel super rap.

Ik heb in 2009 eventjes de kabel opgezegd omdat ik dacht dat het bij TVV beter ging zijn, ik zat toen al een tijdje op TVV en op kabel tegelijk.

6 maand later was ik TVV al grondig beu.

Ik had nog altijd beeld op de kabel;

Niets afgesloten.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze hele discussie draait om het punt of je met een abonnement van 16 euro nog wat,  alle zenders op de kabel kunt zien uit je pakket.

Laat iedereen maar zijn eigen conclusie trekken, na 21 pagina's discussie.

Niemand beweert dat je geen decoder of CI+ module moet kopen of huren.

Maar dat verhaal geldt bij schotel des te meer, daar de hardware een pak duurder is, zeker als je ook de FTA zenders wilt zien.

Maar dat krijgen sommigen hier niet uit hun strot.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zal enkel het basis pakket ontvangen, als die bij een andere klant staat ingeschreven, ook al heeft die extra betalende pakketten.

Na 5 dagen gaat die naar het basis pakket, en zal die continu zeuren over het interactief maken van de decoder.

Dat is het grote verschil bij TVV. Bij TVV, moet je per tv betalen, omdat ze niet kunnen controleren waar de kaart zich bevind (idem voor het tn product tv met een kaartje). 

Klopt niet, want interactiviteit is niet verplicht.

Tenzij jouw maat waarvan je die digibox haalt, nog een tweede decoder staan heeft.

Maar wat klaag je dan ?

Dat je niet kan frauderen ?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste jeevanhoof je ken er niets van ik heb tvv op tn heb je zenders dat tvv niet hebt en op tvv heb zenders dat tn niet heb en goedkoper is tn zeker niet ben daar weg  op gewoon bassis is tvv wel goedkoper maar als je filmnet wil dan moet je naar tn gaan maar je zult ervoor betalen ook kijk een goed naar de site van tvv welke zenders die je heb

Filmnet bestaat al niet meer sinds 1997.

Heb jij 18 jaar in winterslaap gezeten?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel bij Proximus als bij Scarlet kan je films, series, sport en meer huren, zie hun site maar eens.

 

Bij TVV komt dat ook in zicht volgend jaar, streaming kan nu al.

Ze komen rijkelijk laat.

Telenet in 2005, TV Vlaanderen in 2015....

10 jaar liggen slapen.

En 10 jaar janken dat het schandalig was dat anderen daar geld mee verdienden.

Om daarna krak hetzelfde te doen.

Zo kennen we ze weer.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hieronder zie je 2 foto's, waar de aansluitpunten zitten van telenet voor het gebouw:

attachicon.giftelenet aansluitpunt.jpg

attachicon.giftelenet aansluitpunt_a.jpg

Deze ruimte zit in de algemene delen en is "enkel" toegankelijk voor huurders, eigenaar(s?) en de technieker. Telenet heeft van deze deur geen sleutel, en er hangt ook niet zoals in vele appartementen een sleutelkluis waar een loper inhangt, die bepaalde diensten van deze wel een sleutel heeft.

Ook een eventuele ex huurder, kan een sleutel hebben, als ze die vergeten af te geven hebben.

Als telenet hier een klant wilt afsluiten, dan moet er iemand van bovengenoemd (met uitzondering van een ex huurder) de voordeur openen. Is er niemand thuis, of doen ze niet open, dan zal telenet moeten terugkeren, tenzij ze het recht hebben, om de politie met slotenmaker erbij te halen.

Als ze gans het aansluitpunt buiten afsluiten, dan hebben ze een probleem, want dan kunnen betalende klanten geen gebruik meer maken van hun diensten.

En proximus/scarlet is momenteel de enige provider, die absoluut geen hardware van derden toelaat.

De evolutie zal uitwijzen, wat er verder zal gebeuren. En dat er nog veel zal gebeuren, das zeker, de economie moet toch draaien? :confused:  :grin:

Ik kan dit bevestigen, in het appartementsgebouw waar ik woon is de situatie gelijkaardig.

Maar er werd ons wel al gemeld dat dit feitelijk onwettelijk is.

Maar er zijn nog nooit problemen van gekomen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satellietkijkers hebben niet alleen bij Ultra HD, maar ook bij HD een streepje voor. Zo is de Franse nieuwszender BFM TV HD alleen via de satelliet in Nederland en Vlaanderen te bekijken.

 

Zie ook Totaal TV

Yeah, right.

Bij HD zenders een streepje voor.

Hoeveel jaar hebben TVV kijkers ook alweer moeten wachten tot ze Vier HD en 2Be HD hadden, terwijl kabelkijkers en Proximus kijkers hem onmiddellijk bij de lancering hadden?

En Vijf HD komt er nog altijd niet op satelliet...

Maar ja, ik veronderstel dat BFM TV bij jou heelder dagen bekeken wordt, en die andere zenders nooit.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dan even het nu beschikbaar voor Telesat/ TVV  gebruikers: ja dat is mijn stelling.

 

http://tv.tv-vlaanderen.be/cinema.aspx

 

Kan al een poosje met de Motion Box, met de nieuwe ontvangers gaat dat verder.

 

http://www.tv-vlaanderen.be/uploadedFiles/Prospect/Klantenservice/Downloads/Handleiding_MZ_101_TVV.pdf

Tiens, ook weer raar.

Je bent er voortdurend als de kippen bij om te zeggen dat je geen TV Vlaanderen hardware hebt.

Neen, jij hebt een zeer kwalitatief hoge VU+.

Maar toch maak je hier reclame voor de TVV ontvangers.

Wat is het nu eigenlijk?

Vind je ze minderwaardig en de VU+ veel beter?

Of draai je je hoedje naar de wind, volgens dat het je uitkomt ?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Eerst en vooral wil ik zeggen dat ik ook bij Telenet ben weggegaan omdat ik ze te duur vond, omdat ze een monopoly hadden op de kabel en omdat ik meer wilde zien dan dat er op de kabel zat.

Ja, ze hebben een monopolie op de kabel, maar wat velen vergeten is dat TV Vlaanderen een monopolie heeft op de satelliet, ten minste als je Vlaamse zenders wilt zien.

In theorie mag iedereen het doen, maar in werkelijkheid is er maar één aanbieder.

Het is wat men een "de facto monopolie" noemt, een monopolie in de feiten.

 

Het lijkt er trouwens op dat straks Mobistar ook op de kabel komt, en dan zal de enige die géén monopolie heeft, de kabel zijn, want er is geen alternatieve IP TV provider op het Proximus netwerk, en een alternatieve satellietaanbieder voor de Vlaamse zenders is ver te zoeken.

 

Zo zie je het maar hoe het kan draaien.

TV Vlaanderen is straks monopolist, en Telenet niet...

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...