Ga naar inhoud


Nieuwe ontvangers voor TV Vlaanderen en Telesat beschikbaar.


Sprietje

Aanbevolen berichten

Dat is de vraag, ga je voor de prijs of ga je voor het aanbod?

Wanneer je interesse hebt in een aanbod wat maar een van de 2 aanbiedt, is de keuze snel gemaakt.

Is dat de goedkoopste, dan is dat mooi meegenomen.

Ga je voor de prijs, maar zitten net die zenders niet bij die aanbieder, waar je naar wilt kijken, betaal je per definitie te veel.

 

Ieder zal daar zijn eigen afweging moeten maken.

Enkel door prijzen te verdoezelen ga je erop uitkomen dat TV Vlaanderen goedkoper is.

Want je zogezegde winst per maand ga je verliezen door een veel duurdere hardware investering die je in geen jaren gaat terugwinnen.

Als het echt erom draait de goedkoopste te vinden, zet dan een DVB-T(2) ontvangertje.

Heb je de VRT's gratis, de Waalse, Duitse of Nederlandse, afhankelijk van waar je woont.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Of ze nu een etiketje TV Vlaanderen of VU+ hebben, als je wilt TV Vlaanderen kijken moet je betalen, huren of kopen, de keuze is aan u.

Stop met die feiten te verdoezelen.

 

En ik hoef de eigenschappen van Orca modules niet in detail te weten.

Het is al duidelijk genoeg als we kijken naar andere CI modules, die hebben wel deze beperkingen, dus kom niet zeveren dat TVV plots die beperkingen niet zal hebben, dan voldoen ze niet aan de CI standaard.

 

Nogmaals kom je terug af met je eigen veronderstellingen die iedereen maar voor de hele waarheid zou moeten nemen, tot dat deze nieuwe hardware getest is is elke bewering zinloos.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ging dat wel super rap.

Ik heb in 2009 eventjes de kabel opgezegd omdat ik dacht dat het bij TVV beter ging zijn, ik zat toen al een tijdje op TVV en op kabel tegelijk.

6 maand later was ik TVV al grondig beu.

Ik had nog altijd beeld op de kabel;

Niets afgesloten.

U pleegde dus fraude,

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of ze nu een etiketje TV Vlaanderen of VU+ hebben, als je wilt TV Vlaanderen kijken moet je betalen, huren of kopen, de keuze is aan u.

Stop met die feiten te verdoezelen.

 

En ik hoef de eigenschappen van Orca modules niet in detail te weten.

Het is al duidelijk genoeg als we kijken naar andere CI modules, die hebben wel deze beperkingen, dus kom niet zeveren dat TVV plots die beperkingen niet zal hebben, dan voldoen ze niet aan de CI standaard.

Iedereen weet dat je voor een abo moet betalen, dat beweer ik nergens, u ziet blijkbaar zaken die er niet staan, ik koop mijn hardware niet alleen voor TVV, wel omdat het een veelzijdig apparaat betreft met diverse mogelijkheden, dat had ik al vermeld, maar daar leest u blijkbaar over.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze komen rijkelijk laat.

Telenet in 2005, TV Vlaanderen in 2015....

10 jaar liggen slapen.

En 10 jaar janken dat het schandalig was dat anderen daar geld mee verdienden.

Om daarna krak hetzelfde te doen.

Zo kennen we ze weer.

 

Heb je een bewijs of dat ze daarover lagen te janken, of bestaat dat alleen in uw verbeelding, CD/TVV was voorheen niet actief op het Internet, dus het was niet eens mogelijk dit aan te bieden.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah, right.

Bij HD zenders een streepje voor.

Hoeveel jaar hebben TVV kijkers ook alweer moeten wachten tot ze Vier HD en 2Be HD hadden, terwijl kabelkijkers en Proximus kijkers hem onmiddellijk bij de lancering hadden?

En Vijf HD komt er nog altijd niet op satelliet...

Maar ja, ik veronderstel dat BFM TV bij jou heelder dagen bekeken wordt, en die andere zenders nooit.

U veronderstelt veel teveel zaken, stap daar vanaf, dat brengt geen zoden aan de dijk.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tiens, ook weer raar.

Je bent er voortdurend als de kippen bij om te zeggen dat je geen TV Vlaanderen hardware hebt.

Neen, jij hebt een zeer kwalitatief hoge VU+.

Maar toch maak je hier reclame voor de TVV ontvangers.

Wat is het nu eigenlijk?

Vind je ze minderwaardig en de VU+ veel beter?

Of draai je je hoedje naar de wind, volgens dat het je uitkomt ?

 

Vreemd dat u hier reclame in ziet , terwijl het gaat om het feit en de vraag van een forumlid of daar al dan niet films en series kunnen gehuurd worden.

In deze context lever ik het bewijs daarvan, dat heeft met reclame, die trouwens op dit forum niet toegestaan is, geen enkel uitstaans.

Ik geef geen mening over TVV ontvangers, dat zou trouwens ook niet kunnen vermits ik ze nooit in gebruik heb gehad, in tegenstelling tot uw persoon die over diverse zaken met conclusies komt en er geen gebruikerservaring mee heeft.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

HD of niet, hoeveel echt HD tonen die commerciélen? Iemand ontgaan, dat in het prille begin nog bij tvv en belgacom geen vtm was?

En denk maar niet dat je prime zal zien bij mobistar. De codering ( viacces) is (nog) niet aanwezig bij die kanalen.

Maar bij bijna allen kan je de hardware kopen of huren.

En de levensduur van de ci+ is te kort, om daar uitsluitsel over te geven.

Maar ik zie verlopig nog nergens problemen, je kan nog( op het moment van het schrijven) volop het huidig systeem kopen.

En iedereen maakt uit, wat die wilt uitgeven, en wat je ermee wilt.

Je koopt toxh ook geen ferrari om enkel naar de lokale bakker te gaan.

En er zullen best wel tevreden gebruikers zijn van die nieuwe generatie. Mijn ouders waren steeds tevreden over hun philips dsr ontvanger van tvv.

Niet iedereen wil om de haverklap de config files bijwerken en nieuwe settingslijsten laden.

En zullen alle linux bouwers zomaar zeggen ok, overal is nu ci+, we sluiten onze fabriek en geven onze werkgevers hun C4.

Misschien gaan er wel nog degelijke ontvangers komen, maar dat intern sharen, en zomaar je content digitaal zal kunnen copieren voorbij is, dat kan. Maar wie zijn hoofd doet dan zeer als seca volledig uitgefaseerd is.

En helemaal onverstandig en merkwaardig is, dat ze geen UHD ontvangers op de markt brengen. Wie daarvoor plannen geeft, blijft dan beter bij het systeem die nu operationeel is. Wan ze kunnen dan eind 2016 hun UHD ontvanger uitbrengen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen weet dat je voor een abo moet betalen, dat beweer ik nergens, u ziet blijkbaar zaken die er niet staan, ik koop mijn hardware niet alleen voor TVV, wel omdat het een veelzijdig apparaat betreft met diverse mogelijkheden, dat had ik al vermeld, maar daar leest u blijkbaar over.

Neen, u wilt onduidelijke rekeningen, omdat anders direct voor iedereen duidelijk is dat TV Vlaanderen de duurste oplossing is.

Vandaar de drogreden "het is een veelzijdig apparaat dat ik nog voor andere dingen gebruik".

U doet er waarschijnlijk ook uw was en uw strijk mee.

 

Feit is : wie TV Vlaanderen wil zien heeft een decoder én een schotel nodig, bij de kabel is dat alleen de decoder.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een bewijs of dat ze daarover lagen te janken, of bestaat dat alleen in uw verbeelding, CD/TVV was voorheen niet actief op het Internet, dus het was niet eens mogelijk dit aan te bieden.

Ik heb dat hier regelmatig op de fora gelezen, en ook op andere sites.

Fanboys of undercover verkopers deden niet liever dan afgeven op die stoute kabel, die geld verdiende met films on demand te leveren.

10 jaar later zijn ze ook wakker bij TV Vlaanderen en gaan ze krak hetzelfde doen.

Nu is het natuurlijk plots wel OK.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat dit topic over de nieuwe decoders van Tvv ging.Dit is volgens mij het topic waar het langste oftopic op gereageerd word.

Ik denk dat het een paar triple gebruikers goed uitkomt om liever veel over Telenet te schrijven, het leidt de aandacht af van de toekomstonzekerheid van de Linux toestellen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, u wilt onduidelijke rekeningen, omdat anders direct voor iedereen duidelijk is dat TV Vlaanderen de duurste oplossing is.

Vandaar de drogreden "het is een veelzijdig apparaat dat ik nog voor andere dingen gebruik".

U doet er waarschijnlijk ook uw was en uw strijk mee.

 

Feit is : wie TV Vlaanderen wil zien heeft een decoder én een schotel nodig, bij de kabel is dat alleen de decoder.

Ik heb duidelijke rekeningen, u blijft het maar verzinnen met nu deze compleet belachelijke redenering over de was doen ik kom niet meer bij.

 

Feit is: dat weet een kind, voegt totaal niets toe een dergelijke opmerking

 

Eerst beweer je bij hoog en laag dat je maar 16 € betaalt voor TN te kijken, en nu heb je een decoder nodig, alleen de prijs ervan reken je nooit door, rare manier om een budget te beheren.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...