Ga naar inhoud


Nieuwe ontvangers voor TV Vlaanderen en Telesat beschikbaar.


Sprietje

Aanbevolen berichten


Ik heb dat hier regelmatig op de fora gelezen, en ook op andere sites.

Fanboys of undercover verkopers deden niet liever dan afgeven op die stoute kabel, die geld verdiende met films on demand te leveren.

10 jaar later zijn ze ook wakker bij TV Vlaanderen en gaan ze krak hetzelfde doen.

Nu is het natuurlijk plots wel OK.

Tja, als de provider geen Internet aanbied kon hij moeilijk films verhuren, dat was overbodig om daarover dan te klagen laat staan janken, ook dat begrijp je weeral niet dus.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk om zo naast de kwestie te antwoorden.

 

Tja , als je denkt de toekomst te kunnen voorspellen, helaas zijn veel van je veronderstellingen niet onderbouwd en is het meeste of nog niet bewezen of niets aanwezig op de markt.

Dat maakt je dus ongeloofwaardig.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het een paar triple gebruikers goed uitkomt om liever veel over Telenet te schrijven, het leidt de aandacht af van de toekomstonzekerheid van de Linux toestellen.

Ah ja waarom zou deze ontvanger dan plots niet meer werken, trouwens de toekomst inzien is niet bepaald aan u besteed,

 

Vu+ DUO2

 

1: Ontvangst van DBV-T TV

2: Ontvangst van Kabel TV

3: Ontvangst van Satteliet TV

4: Opnamerecorder van al deze kanalen

5: Media Speler - Audio-Video-Photo

6 : HD picture in pictureUniek is de HD picture in picture functionaliteit. U kunt een ander kanaal in het klein weergeven terwijl u naar een programma kijkt.station

7:  Met de VU+ Duo2 kunt u genieten van sublieme beeldkwaliteit. De ontvanger beschikt over zeer krachtige hardware componenten. Met de Broadcom 7424 [1,3GHz (3K + DMIPS)] processor is de VU+ Duo2 in staat tot grootste prestaties. De VU+ Duo2 beschikt over twee    verwisselbare plug and play tuners. Deze kunnen worden voorzien van de geavanceerde VU+ plug and play tuners voor satelliet of kabel/terrestrisch ontvangst. Twee USB tuners zijn optioneel. Hiermee zijn de opname mogelijkheden eindeloos.

8: Transcoding: TV kijken op je eigen mobiele apparaten (smartphone of tablet).

9: Ingebouwde Wi-FI 

Gemakkelijke en eenvoudige internetverbinding met ingebouwde Wi-Fi

10: Recording up to 16 channels DUO2 makes

      it impossible to miss any of your favorite channel.

      Werkt zowel voor satteliet-antenne als kabel, ook te samen 

11: HbbTV Enjoy interactive services on your own living room.

12: Plug-Ins Double up your entertainment choices with various Plug-Ins.

13: Plug-in beschikbaar voor CI+ ondersteuning voor diverse images

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opzeggen, niet meer betalen en dus wel blijven verder kijken, wat daar legaal aan is.

Ze zijn nooit haastig analoog af te sluiten. Een technieker sturen kost ook geld.

Als zij geen afsluiting doen, kan er moeillijk bewezen worden dat je gratis zonder betaalt kijkt. Je hoeft zelfs in de meeste gevallen niet te weten dat ze langskomen, als ze in een paddestoel of aan straat een sper filter moeten steken.

Volgens mij kunnen ze je niks maken, als de kabel nog naar de tv loopt. Ik ken zelfs plaatsen, waar je de ganse kast uit elkaar moet halen, om aan het doosje te komen, waar de coax ingaat.

Als je actief tegenwerkt om een afsluiting te verhinderen ( in mijn geva bvbl ze nooit binnenlaten), heb je wel een probleem.

Ook als je hem zelf aanschroeft, of op gelijk welke manier de sperfilter verwijderd.

Binnen hier en zoveel jaren als analoog uitgefaseerd zou zijn, is zoiets gewoon overbodig.

Voor een satellietaanbieder is dit veel gemakkelijker, enkele muisklikken, en je beeld gaat op "zwart".

Die signalen filteren om "zwart" beeld te vermijden, is volgens mij al eerder strafbaar, dan kijken naar een signaal, die wegens omstandigheden nog niet is afgesloten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef geen mening over TVV ontvangers, dat zou trouwens ook niet kunnen vermits ik ze nooit in gebruik heb gehad, in tegenstelling tot uw persoon die over diverse zaken met conclusies komt en er geen gebruikerservaring mee heeft.

Het is inderdaad heel vreemd dat u geen mening geeft over die TVV ontvangers.

U bent er anders als de kippen bij om andere gesloten toestellen af te breken.

Maar de TVV ontvangers zijn even potdicht, maar daar geef je geen mening over.

Zo zie je maar....

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb duidelijke rekeningen, u blijft het maar verzinnen met nu deze compleet belachelijke redenering over de was doen ik kom niet meer bij.

 

Feit is: dat weet een kind, voegt totaal niets toe een dergelijke opmerking

 

Eerst beweer je bij hoog en laag dat je maar 16 € betaalt voor TN te kijken, en nu heb je een decoder nodig, alleen de prijs ervan reken je nooit door, rare manier om een budget te beheren.

Je hebt zeker duidelijke rekeningen die je ontvangt, en met het lijstje ontvangers uit je tagline heb je al veel uitgegeven.

Maar naar het forum toe vernoem je nooit prijzen, tenzij bij de anderen.

Dan wil je plots alles doorrekenen, maar bij TVV houd je het zo wazig mogelijk.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst beweer je bij hoog en laag dat je maar 16 € betaalt voor TN te kijken, en nu heb je een decoder nodig, alleen de prijs ervan reken je nooit door, rare manier om een budget te beheren.

Jij beweerde tientallen pagina's lang dat het abonnementsgeld 24.70€/maand is.

Gewoon een vlakke leugen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opzeggen, niet meer betalen en dus wel blijven verder kijken, wat daar legaal aan is.

1. Ik had een abonnement bij TV Vlaanderen.

2. Bij Telenet had ik enkel analoge kabel TV.

 

Wat zegt u nu, dat ik mijn TV niet meer mag aanleggen, omdat ik opgezegd heb?

Ik kan u geruststellen, ik heb in die periode digitaal gekeken, maar wel regelmatig eens gekeken of het ding al afgesloten was, en dat was toen ik mij terug aansloot nog altijd niet het geval.

Had ik echt willen frauderen, dan had ik gewacht om mij terug aan te sluiten tot het moment dat het effectief afgesloten was.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, als de provider geen Internet aanbied kon hij moeilijk films verhuren, dat was overbodig om daarover dan te klagen laat staan janken, ook dat begrijp je weeral niet dus.

Neen, ze waren stikjaloers dat anderen (Proximus, Telenet) geld verdienden met video op aanvraag.

Het was "een schande" dat daar zoveel mee verdiend werd.

Nu doen ze het zelf, nadat ze 10 jaar lagen te slapen.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja , als je denkt de toekomst te kunnen voorspellen, helaas zijn veel van je veronderstellingen niet onderbouwd en is het meeste of nog niet bewezen of niets aanwezig op de markt.

Dat maakt je dus ongeloofwaardig.

Als er één iemand ongeloofwaardig is, ben jij het wel.

Pagina's lang staan te liegen over het abonnementstarief, bij anderen hardware bijrekenen, maar bij je eigen voorkeur niets bijrekenen.

Het "totaalabonnement" van een ander dat 100x meer bevat, vergelijken met het schamele duurste abonnement.

Zelden zo'n bedrog gezien.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1: Ontvangst van DBV-T TV

Wow, hij kan foldertjes citeren...

DVB-T : hoef je zeker zo geen dure ontvanger voor te hebben.

 

2: Ontvangst van Kabel TV

3: Ontvangst van Satteliet TV

Kabel TV : dat gaat niet over heel veel kanalen.

Satelliet TV : hangt er maar vanaf, straks misschien nog ééntje tegelijk, mét verplichte Orca module.

 

4: Opnamerecorder van al deze kanalen

Moet je eerst beeld voor hebben, en dat wordt nu net het issue.

 

 

6 : HD picture in pictureUniek is de HD picture in picture functionaliteit. U kunt een ander kanaal in het klein weergeven terwijl u naar een programma kijkt.station

 

Uniek?

Ik dacht dat mijn 6 jaar oude Dreambox 8000 ook al HD PIP had.

Gebruik die functionaliteit overigens quasi nooit.

En opnieuw, 2 HD kanalen tegelijk, zal onzeker zijn of dat nog werkt als het om M7 kanalen gaat.

 

 

10: Recording up to 16 channels DUO2 makes

 

 

16 kanalen, het gaan er geen van M7 met Orca codering mogen zijn.

    

 

Het foldertje klopt wel, voor de huidige toestand, maar de toekomst is hoogst onzeker.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...