Ga naar inhoud

iemand de nieuwe zenderlijst voor groningen

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Heeft iemand een zenderlijst voor groningen voor me

het werkt weer foutje van ziggo

aangepast door dropje20

Geplaatst:

npo3 is weer weg staat dat ik een zenderscan moet doen maar dat gaat niet op me dm800

• Moderator
Geplaatst:

Is die stuk?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

lijkt me stug dat je geen cablescan kan uitvoeren op een dm800

als die niet in je .....zender zoeken.... lijstje voorkomt kan je hem via applicaties wel ophalen en installeren

komt hij in lijstje te staan

Geplaatst:

Gisteren zelfde verhaal op mijn oude DM800 van dochterlief... Gewoon met Openpli 2.1. Kabelscan en alle kanalen draaien weer.. Zij zit in regio Sassenheim..

Geplaatst:

ik heb geen openpli ik heb atv er op staan daar staat geen kabelscan tussen

Geplaatst:

Dan heb je niet goed gekeken. Heb de DM800 ook op OpenATV gehad en daar zit keurig een CableScan op hoor...

open atv kan een wat andere indeling hebben en kabelscan niet hebben maar bijv. wel  fastscan... automatische scan ..en handmatige scan

dan is de versie eigenlijk meer voor satelliet   bedoeld  maar via  applicaties en downloaden (groene knop)  zal je  cablescan wel ergens tegenkomen (ben ff kwijt waar exact want gebruik dat image niet) 

en is dat probleem opgelost... met openpli heb je dat probleem niet daar zit het in.

aangepast door breaker
Geplaatst:

ik wou gewoon de zenderlijst de firmware draait goed wou er niks aan veranderen

Geplaatst:

Met een kabelscan/fastscan veranderd er niets aan je firmware.. Alleen je lijst wordt aangepast..

het lijkt me in deze dat hij beetje bang is dat hij image verknoeid wat met kabelscan niet kan gebeuren

want gewoonlijk is het kleine moeite een image terug te plaatsen lijkt me als er echt wat mis zou gaan ..

aangepast door breaker
Geplaatst:

lukt niet komt om dat ik denk zoon triple tuner in me echte dm800 gedaan hebt

• Moderator
Geplaatst:

Tja, dan moet je op de blaren zitten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...